Ünlü sanatçı Haluk Levent ve doğuştan görme engelli “kusursuz kulak” Bager Çalışcı’nın bir araya geldiği Vodafone 5G reklamı, IPSOS Adwatch tarafından hazırlanan “En Çok Hatırlanan Reklamlar” listesinde Ağustos ayında 2,6 hatırlanma oranıyla en çok hatırlanan üçüncü reklam filmi oldu. Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, 5G teknolojisine yönelik tanıtım çalışmalarını sürdürüyor. Ünlü sanatçı Haluk Levent ve “kusursuz kulak” Bager Çalışcı’nın yer aldığı Vodafone 5G reklamı, IPSOS Adwatch tarafından hazırlanan “En Çok Hatırlanan Reklamlar” listesinde Ağustos ayında en çok hatırlanan üçüncü reklam filmi oldu. Tüm kategoriler içinde e-ticaret reklamlarının hemen ardından üçüncü sıraya yerleşen Vodafone 5G reklamı, telekomünikasyon özelinde ise Ağustos ayının en çok hatırlanan reklamı oldu. Konuyu değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi: “Amaç odaklı bir şirket olarak, teknolojinin ancak insanla birlikte anlam kazandığına, teknolojinin gücünün insan ruhunun gücüyle birleştiğinde hayatı iyileştirebileceğine inanıyoruz. Bu inançla, 2023 itibarıyla Türkiye’de de hayatımıza girmesini beklediğimiz 5G teknolojisini şimdiden insanlığın faydasına sunmaya başladık. Ünlü sanatçımız Haluk Levent ile ‘kusursuz kulak’ Bager Çalışcı’yı bir araya getirdiğimiz reklam filmimizde, Vodafone 5G’nin sunduğu eşzamanlı bağlantı teknolojisini tanıttık. Bu teknoloji sayesinde, Levent ve Çalışcı aralarındaki 1.400 kilometre mesafeye rağmen aynı eseri birlikte seslendirme imkânı buldu. Sunduğumuz teknoloji aynı zamanda Bager’in yeteneğini milyonlara duyurmamızı ve Haluk Levent ile birlikte piyano çalma hayalini gerçekleştirmemizi de sağladı. Reklam filmimiz, IPSOS Adwatch tarafından Ağustos ayı için hazırlanan ‘En Çok Hatırlanan Reklamlar’ listesinde üçüncü sırada yer aldı. Vodafone olarak, 5G yolunda teknolojiyi insanlığın faydasına sunmaya devam edeceğiz.” Vodafone 5G eşzamanlı bağlantı teknolojisi Haluk Levent’in Vodafone Park’tan, Bager Çalışcı’nın ise Muş’tan piyanoda “Elfida” adlı parçayı çaldığı reklam filminde, Vodafone 5G’nin sunduğu eşzamanlı bağlantı teknolojisi tanıtılıyor. Filmde, Levent ve Çalışcı aralarında yaklaşık 1.400 kilometre mesafe bulunmasına rağmen Vodafone 5G sayesinde karşılıklı olarak piyanolarının tuşlarına basarken görülüyor. 4.5G’ye kıyasla ortalama 10 milisaniye daha düşük gecikme süresine sahip olan Vodafone 5G, Levent ve Çalışcı’nın herhangi bir kesinti ya da ses kaybı yaşamadan aynı eseri birlikte seslendirmesine imkân veriyor. Neden başarılı? Vodafone 5G reklamının hatırlanma başarısında duygusal bir temaya sahip olması önemli rol oynuyor. Reklam, 5G teknolojisinin fonksiyonel faydasını ve gerçek hayatta kişilere ne şekilde yardımcı olabileceğini net bir şekilde anlatıyor. Bager Çalışcı’nın hikâyesi samimi ve gerçekçi bir yaklaşımla aktarılırken, Çalışcı’nın hayallerinin gerçekleşmesine vesile olan Vodafone markası hikâyenin odağında yer alıyor. Ayda 1.200 kişiyle görüşülüyor Adwatch’un “En Çok Hatırlanan Reklamlar” listesi, televizyonda yayınlanan reklamların spontane hatırlanma, beğeni, ağızdan ağıza konuşulma düzeylerinin izlenmesiyle oluşturuluyor. Türkiye’nin 81 ilinden 15-60 yaş arası tüketicilerin katıldığı araştırmada, ayda 1.200 kişiyle görüşülüyor. Araştırma için Bilgisayar Destekli Telefon Anketi (CATI) yöntemiyle veri toplanıyor. 2-29 Ağustos tarihlerini kapsayan listede Vodafone’un yanı sıra Trendyol, Getir, BİM, Yemeksepeti gibi markalar da en çok hatırlanan reklam filmleri arasında yer aldı. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Ünlü sanatçı Haluk Levent ve doğuştan görme engelli “kusursuz kulak” Bager Çalışcı’nın bir araya geldiği Vodafone 5G reklamı, IPSOS Adwatch tarafından hazırlanan “En Çok Hatırlanan Reklamlar” listesinde Ağustos ayında 2,6 hatırlanma oranıyla en çok hatırlanan üçüncü reklam filmi oldu.
Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, 5G teknolojisine yönelik tanıtım çalışmalarını sürdürüyor. Ünlü sanatçı Haluk Levent ve “kusursuz kulak” Bager Çalışcı’nın yer aldığı Vodafone 5G reklamı, IPSOS Adwatch tarafından hazırlanan “En Çok Hatırlanan Reklamlar” listesinde Ağustos ayında en çok hatırlanan üçüncü reklam filmi oldu. Tüm kategoriler içinde e-ticaret reklamlarının hemen ardından üçüncü sıraya yerleşen Vodafone 5G reklamı, telekomünikasyon özelinde ise Ağustos ayının en çok hatırlanan reklamı oldu.
Konuyu değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:
“Amaç odaklı bir şirket olarak, teknolojinin ancak insanla birlikte anlam kazandığına, teknolojinin gücünün insan ruhunun gücüyle birleştiğinde hayatı iyileştirebileceğine inanıyoruz. Bu inançla, 2023 itibarıyla Türkiye’de de hayatımıza girmesini beklediğimiz 5G teknolojisini şimdiden insanlığın faydasına sunmaya başladık. Ünlü sanatçımız Haluk Levent ile ‘kusursuz kulak’ Bager Çalışcı’yı bir araya getirdiğimiz reklam filmimizde, Vodafone 5G’nin sunduğu eşzamanlı bağlantı teknolojisini tanıttık. Bu teknoloji sayesinde, Levent ve Çalışcı aralarındaki 1.400 kilometre mesafeye rağmen aynı eseri birlikte seslendirme imkânı buldu. Sunduğumuz teknoloji aynı zamanda Bager’in yeteneğini milyonlara duyurmamızı ve Haluk Levent ile birlikte piyano çalma hayalini gerçekleştirmemizi de sağladı. Reklam filmimiz, IPSOS Adwatch tarafından Ağustos ayı için hazırlanan ‘En Çok Hatırlanan Reklamlar’ listesinde üçüncü sırada yer aldı. Vodafone olarak, 5G yolunda teknolojiyi insanlığın faydasına sunmaya devam edeceğiz.”
Vodafone 5G eşzamanlı bağlantı teknolojisi
Haluk Levent’in Vodafone Park’tan, Bager Çalışcı’nın ise Muş’tan piyanoda “Elfida” adlı parçayı çaldığı reklam filminde, Vodafone 5G’nin sunduğu eşzamanlı bağlantı teknolojisi tanıtılıyor. Filmde, Levent ve Çalışcı aralarında yaklaşık 1.400 kilometre mesafe bulunmasına rağmen Vodafone 5G sayesinde karşılıklı olarak piyanolarının tuşlarına basarken görülüyor. 4.5G’ye kıyasla ortalama 10 milisaniye daha düşük gecikme süresine sahip olan Vodafone 5G, Levent ve Çalışcı’nın herhangi bir kesinti ya da ses kaybı yaşamadan aynı eseri birlikte seslendirmesine imkân veriyor.
Neden başarılı?
Vodafone 5G reklamının hatırlanma başarısında duygusal bir temaya sahip olması önemli rol oynuyor. Reklam, 5G teknolojisinin fonksiyonel faydasını ve gerçek hayatta kişilere ne şekilde yardımcı olabileceğini net bir şekilde anlatıyor. Bager Çalışcı’nın hikâyesi samimi ve gerçekçi bir yaklaşımla aktarılırken, Çalışcı’nın hayallerinin gerçekleşmesine vesile olan Vodafone markası hikâyenin odağında yer alıyor.
Ayda 1.200 kişiyle görüşülüyor
Adwatch’un “En Çok Hatırlanan Reklamlar” listesi, televizyonda yayınlanan reklamların spontane hatırlanma, beğeni, ağızdan ağıza konuşulma düzeylerinin izlenmesiyle oluşturuluyor. Türkiye’nin 81 ilinden 15-60 yaş arası tüketicilerin katıldığı araştırmada, ayda 1.200 kişiyle görüşülüyor. Araştırma için Bilgisayar Destekli Telefon Anketi (CATI) yöntemiyle veri toplanıyor. 2-29 Ağustos tarihlerini kapsayan listede Vodafone’un yanı sıra Trendyol, Getir, BİM, Yemeksepeti gibi markalar da en çok hatırlanan reklam filmleri arasında yer aldı.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın