Vodafone FreeZone, 2021’in ilk 6 ayında da oyun, müzik ve sosyal medya alanlarına yaptığı yatırımlarla gençlerin tutku alanlarını desteklemeye devam etti. 11’inci yılını kutlayan Vodafone FreeZone’un gençliğe yaptığı yatırım tutarı 250 milyon TL'ye yaklaşırken, platformun sunduğu avantajlarla gençlerin bütçesine 99 milyon TL katkı sağlandı. Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, 2021 yılının ilk yarısında da FreeZone markasıyla gençlerin en büyük tutkuları arasında yer alan oyun, müzik ve sosyal medya alanlarına yatırım yapmaya devam etti. Vodafone’un, FreeZone platformuyla 11 yılda gençliğe yaptığı yatırım tutarı 250 milyon TL'ye yaklaşırken, platformun sunduğu avantajlarla gençlerin bütçesine 99 milyon TL katkı sağlandı. Bu süreçte sadece müziğe yapılan yatırım tutarı ise 120 milyon TL’yi aştı. Diğer yandan, espor pazarına bugüne kadar 28 milyon TL’lik yatırım yapan Vodafone FreeZone, bu süreçte 14 milyon gence ulaştı. Vodafone FreeZone’un espor yatırımları bu yıl sonu itibarıyla 31 milyon TL’ye ulaşacak. Vodafone FreeZone, Facebook, Twitter, Instagram ve YouTube hesaplarından yaptığı iletişimlerle ise 18 milyonun üzerinde kişiye ulaştı. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin , şunları söyledi: “Vodafone olarak, gençlere yönelik çalışmalarımızı 11 yıldır Vodafone FreeZone markamızla sürdürüyoruz. Bu süreçte gençliğe yaptığımız toplam yatırım tutarı 250 milyon TL'ye yaklaştı. Sunduğumuz avantajlarla gençlerin bütçelerine 99 milyon TL katkı sağladık. Sadece müzik yatırımlarımızın tutarı 120 milyon TL’yi aştı. Espor pazarına yaptığımız yatırım ise 28 milyon TL’yi buldu. Gençlerin en büyük tutkuları arasında yer alan oyun, müzik ve sosyal medya alanlarına yatırım yapmayı sürdürüyoruz. Gençlerin dünyasında genç gibi görünen değil, kendisi genç olan bir marka olarak yer almaya devam edeceğiz.” FreeZone Stüdyo’ya 20 milyon TL’yi aşkın yatırım Vodafone, müziğin dijitalleşmesi hedefiyle 4 yıl önce kurduğu Vodafone FreeZone Stüdyo için 20 milyon TL’yi aşkın yatırım yaptı. Dünyada bir stadyum içinde açılmış ilk dijital müzik stüdyosu olan Vodafone FreeZone Stüdyo’da bugüne kadar 7 online konser düzenlendi ve 2,2 milyon tekil izleyiciye ulaşıldı. Aynı zamanda hem bir dijital konser sahnesi, hem de bir dijital içerik fabrikası olan Vodafone FreeZone Stüdyo’da bugüne kadar 540 grup toplam 2.160 saat prova yaptı ve kayıt aldı. Stüdyoda düzenlenen online konser ve diğer etkinlikler ile Vodafone FreeZone YouTube kanalına bugüne kadar 350’yi aşkın müzik içeriği yüklenirken, kanalın takipçi sayısı 195 binin üzerine çıktı. Türkiye’nin ilk 5G Wild Rift Mobil Turnuvası düzenlendi Vodafone FreeZone, 2021’in ilk yarısında, uluslararası online oyun devi Riot Games ile yeni bir işbirliğine de imza attı. Geçen yıl piyasaya sürülen “League of Legends: Wild Rift” mobil oyununu FreeZone Gaming portföyüne ekleyen Vodafone FreeZone, müşterilerine “Wild Rift”i internetinden yemeden ve en düşük ping garantisiyle oynama ayrıcalığı sunuyor. Vodafone FreeZone ve Riot Games, Türkiye’nin ilk 5G Wild Rift Mobil Turnuvası’nı da düzenledi. 5G üzerinden canlı yayınlanan “Vodafone FreeZone Wild Rift 5G Turnuvası”nı “Koridordaki Çığlık” kazandı. Turnuvada takım kaptanlığı yapan gaming influencer’ları “Zeonn” (Necati Akçay), “Immortoru” (Furkan Tekeş), Tolgahan “Oyunbros” Türkben ve “Miafitz” (Gözde Demiral), oyuna 5G altyapısıyla bağlandı ve 5G uyumlu cihazlarla oyunu oynadı. Turnuva 50 bini aşkın izlenmeye ulaştı. Bedava oyun içi para faydası Vodafone FreeZone, 2021’in ilk yarısında, gençlerin müzik ve oyun tutkusunu avantajlı tekliflerle de destekledi. Bu tekliflerden 400 binin üzerinde genç yararlandı. Vodafone FreeZone, gaming uygulamaları için verdiği sınırsız GB'ların yanı sıra FreeZone'a gelen müşterilerine son 1 yılda birçok oyun platformunda geçerli toplamda 1 milyon TL değerinde bedava oyun içi para faydası sağladı. Vodafone FreeZone müşterileri, son 1 yılda bu faydalardan yararlanmak üzere toplamda 85 bin şifre aldı. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Vodafone FreeZone, 2021’in ilk 6 ayında da oyun, müzik ve sosyal medya alanlarına yaptığı yatırımlarla gençlerin tutku alanlarını desteklemeye devam etti. 11’inci yılını kutlayan Vodafone FreeZone’un gençliğe yaptığı yatırım tutarı 250 milyon TL'ye yaklaşırken, platformun sunduğu avantajlarla gençlerin bütçesine 99 milyon TL katkı sağlandı.
Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, 2021 yılının ilk yarısında da FreeZone markasıyla gençlerin en büyük tutkuları arasında yer alan oyun, müzik ve sosyal medya alanlarına yatırım yapmaya devam etti. Vodafone’un, FreeZone platformuyla 11 yılda gençliğe yaptığı yatırım tutarı 250 milyon TL'ye yaklaşırken, platformun sunduğu avantajlarla gençlerin bütçesine 99 milyon TL katkı sağlandı. Bu süreçte sadece müziğe yapılan yatırım tutarı ise 120 milyon TL’yi aştı. Diğer yandan, espor pazarına bugüne kadar 28 milyon TL’lik yatırım yapan Vodafone FreeZone, bu süreçte 14 milyon gence ulaştı. Vodafone FreeZone’un espor yatırımları bu yıl sonu itibarıyla 31 milyon TL’ye ulaşacak. Vodafone FreeZone, Facebook, Twitter, Instagram ve YouTube hesaplarından yaptığı iletişimlerle ise 18 milyonun üzerinde kişiye ulaştı.
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin , şunları söyledi:
“Vodafone olarak, gençlere yönelik çalışmalarımızı 11 yıldır Vodafone FreeZone markamızla sürdürüyoruz. Bu süreçte gençliğe yaptığımız toplam yatırım tutarı 250 milyon TL'ye yaklaştı. Sunduğumuz avantajlarla gençlerin bütçelerine 99 milyon TL katkı sağladık. Sadece müzik yatırımlarımızın tutarı 120 milyon TL’yi aştı. Espor pazarına yaptığımız yatırım ise 28 milyon TL’yi buldu. Gençlerin en büyük tutkuları arasında yer alan oyun, müzik ve sosyal medya alanlarına yatırım yapmayı sürdürüyoruz. Gençlerin dünyasında genç gibi görünen değil, kendisi genç olan bir marka olarak yer almaya devam edeceğiz.”
FreeZone Stüdyo’ya 20 milyon TL’yi aşkın yatırım
Vodafone, müziğin dijitalleşmesi hedefiyle 4 yıl önce kurduğu Vodafone FreeZone Stüdyo için 20 milyon TL’yi aşkın yatırım yaptı. Dünyada bir stadyum içinde açılmış ilk dijital müzik stüdyosu olan Vodafone FreeZone Stüdyo’da bugüne kadar 7 online konser düzenlendi ve 2,2 milyon tekil izleyiciye ulaşıldı. Aynı zamanda hem bir dijital konser sahnesi, hem de bir dijital içerik fabrikası olan Vodafone FreeZone Stüdyo’da bugüne kadar 540 grup toplam 2.160 saat prova yaptı ve kayıt aldı. Stüdyoda düzenlenen online konser ve diğer etkinlikler ile Vodafone FreeZone YouTube kanalına bugüne kadar 350’yi aşkın müzik içeriği yüklenirken, kanalın takipçi sayısı 195 binin üzerine çıktı.
Türkiye’nin ilk 5G Wild Rift Mobil Turnuvası düzenlendi
Vodafone FreeZone, 2021’in ilk yarısında, uluslararası online oyun devi Riot Games ile yeni bir işbirliğine de imza attı. Geçen yıl piyasaya sürülen “League of Legends: Wild Rift” mobil oyununu FreeZone Gaming portföyüne ekleyen Vodafone FreeZone, müşterilerine “Wild Rift”i internetinden yemeden ve en düşük ping garantisiyle oynama ayrıcalığı sunuyor. Vodafone FreeZone ve Riot Games, Türkiye’nin ilk 5G Wild Rift Mobil Turnuvası’nı da düzenledi. 5G üzerinden canlı yayınlanan “Vodafone FreeZone Wild Rift 5G Turnuvası”nı “Koridordaki Çığlık” kazandı. Turnuvada takım kaptanlığı yapan gaming influencer’ları “Zeonn” (Necati Akçay), “Immortoru” (Furkan Tekeş), Tolgahan “Oyunbros” Türkben ve “Miafitz” (Gözde Demiral), oyuna 5G altyapısıyla bağlandı ve 5G uyumlu cihazlarla oyunu oynadı. Turnuva 50 bini aşkın izlenmeye ulaştı.
Bedava oyun içi para faydası
Vodafone FreeZone, 2021’in ilk yarısında, gençlerin müzik ve oyun tutkusunu avantajlı tekliflerle de destekledi. Bu tekliflerden 400 binin üzerinde genç yararlandı. Vodafone FreeZone, gaming uygulamaları için verdiği sınırsız GB'ların yanı sıra FreeZone'a gelen müşterilerine son 1 yılda birçok oyun platformunda geçerli toplamda 1 milyon TL değerinde bedava oyun içi para faydası sağladı. Vodafone FreeZone müşterileri, son 1 yılda bu faydalardan yararlanmak üzere toplamda 85 bin şifre aldı.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın