UEFA EURO 2020™'nin resmi akıllı telefonu olan vivo, şampiyona boyunca tüm dünyadaki futbolseverlerin turnuva boyunca her güzel anın tadını çıkarması istiyor ve “Güzel Anlara” kampanyasıyla tüm futbol tutkunlarını "An'da" olmaya teşvik ediyor. UEFA EURO 2020™'nin resmi akıllı telefonu olan vivo, tüm dünyadaki futbolseverlerin turnuva boyunca her güzel anın tadını çıkarmasını istiyor. Kullanıcılarına inanılmaz deneyimler sunma tutkusuyla yola çıkan marka, sponsorluğu kapsamında ister telefondan ister telefon dışında olsun turnuva boyunca gerçekleşecek tüm eğlenceleri zengileştirmeye yardımcı oluyor. Bugün piyasaya sürülen “Güzel Anlara” kampanyasında vivo, tüm futbol tutkunlarını ister arkadaşlarıyla, aileleriyle veya hayranlarıyla sanal olarak bir araya gelmek olsun, ister maçların en heyecan verici anlarının keyfine birlikte varmak olsun “An’da” olmaya teşvik ediyor. “Türkiye’nin dört bir yanındaki insanlar bu turnuvayı sabırsızlıkla bekliyordu. Şimdi her zamankinden daha fazla, oyunun ruhunu ve sportmenliğini kutlamak, taraftarların deneyimden en iyi şekilde yararlanmasına yardımcı olmak istiyoruz, ”diyor vivo Türkiye Genel Müdürü Ted Dai. "İnsanların sadece hayatın büyülü anlarını yakalamalarına ve paylaşmalarına yardımcı olmak için değil, hayatın her anını daha büyülü hale getirmek için çalışıyoruz." Yeni reklam kampanyası bugünden itibaren Türkiye de dahil olmak üzere Avrupa, Orta Doğu, Güneydoğu Asya ve Çin'de televizyonlarda aynı zamanda tüm dünyada Facebook, Instagram ve YouTube'da yayınlanıyor. Reklam kampanyası, taraftarların maçlardan önce, sonra ve maçlar arasında güzel anların tadını çıkarmasına, yakalamasına ve paylaşmasına vurgu yapıyor.UEFA ile olan ortaklığı sayesinde vivo, dünya çapında 400 milyondan fazla tüketicisi ve genişleyen kullanıcı ağıyla daha fazla bağlantı kurmayı ve büyümeyi hedefliyor. Ted Dai, “Türkiye’deki ağımızı hızla genişletirken, insanlarla hayatta en çok önemsedikleri güzel anlarda bağlantı kurmak bizim için inanılmaz derecede önemli” dedi. "Kullanıcılarının tutkularına ve ilgi alanlarına derinden bağlı ve bağı güçlendirmek için yatırım yapan bir marka olarak, dünyanın dört bir yanındaki futbol taraftarlarıyla etkileşim kurmak adına UEFA ile ortaklık yapmaktan ve Türk taraftarlarının gerçek bir ortağı olmak için Türkiye Erkek A Milli Takımı’nın Ana Sponsoru olmaktan gurur duyuyoruz. A Millî Takım'ın asla pes etmediğini ve her zaman dev oynadığını biliyoruz. Özveri, cesaret ve başarıya olan inancıyla milyonlara ilham veriyor. Bu sponsorluk ile bu muhteşem ülkede ağırlanmaktan büyük mutluluk ve onur duyuyoruz. Bu seferki iş birliğimizden Türk halkının bizleri daha iyi tanımasını diliyoruz" dedi. Unutulmaz Deneyimler Yaratmak İçin UEFA ile Ortak Vizyon Seyirciler Avrupa genelinde stadyumlara dönebilecek olsa da, kapasite kısıtlamaları sahadaki taraftar deneyimlerini sınırlayacak ve ilgili ülkelerdeki karantina politikalarına göre değişiklik gösterecektir. Turnuvanın kapanış törenlerinde daha fazla taraftarın alkışlarını ve tezahüratlarını stadyuma geri getirmek için, vivo UEFA ile birlikte bir #vivoSuperTime kampanyası başlatıyor. UEFA Pazarlama Direktörü Guy-Laurent Epstein, vivo ile ortaklıkları hakkında düşüncelerini“Futbol oyunu dünya çapında milyonlarca futbol taraftarına neşe getiriyor ve biz de kendini adamış taraftarları oyuna daha da yaklaştırmak için vivo ile ortak olmaktan heyecan duyuyoruz. Dünyanın her yerinden insanlar için birlikte daha unutulmaz anılar yaratmayı dört gözle bekliyoruz.”sözleriyle dile getiriyor. Mükemmel Selfie; Akıllı Telefon V21 Serisi ile Güzel Anları Kutlayın Akıllı telefonlar, tüketicilerin yaşamlarının neşeden ilham alan anlarını kaydetmek ve yakalamak için yaşam tarzının bir uzantısı haline geldi ve mobil fotoğrafçılığın kullanıcı deneyiminin kritik bir parçası haline gelmesine neden oldu. vivo Türkiye’de, EURO 2020™'den sonra küresel pazardaki en iyi selfie odaklı akıllı telefon olan V21 serisini piyasaya sürecek. V21, ileri teknolojinin stille buluştuğu bir mobil deneyim sunmak için endüstrinin en ince akıllı telefon tasarımlarından birine yerleştirilmiş benzersiz bir Optik Görüntü Sabitleme (OIS) ön kamerası sergiliyor. OIS'li benzersiz bir 44MP ön kameraya sahip V21, Elektronik Görüntü Sabitleme (EIS), AI Gece Portresi, Otomatik Göz Odaklama ve çığır açan bir ışık sensörü ile birleştiğinde, sahada ve saha dışında, her zaman daha net selfieler ve yüksek kaliteli videolar çekmek için bir yazılım-donanım sinerjisi yaratıyor. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
UEFA EURO 2020™'nin resmi akıllı telefonu olan vivo, şampiyona boyunca tüm dünyadaki futbolseverlerin turnuva boyunca her güzel anın tadını çıkarması istiyor ve “Güzel Anlara” kampanyasıyla tüm futbol tutkunlarını "An'da" olmaya teşvik ediyor.
UEFA EURO 2020™'nin resmi akıllı telefonu olan vivo, tüm dünyadaki futbolseverlerin turnuva boyunca her güzel anın tadını çıkarmasını istiyor. Kullanıcılarına inanılmaz deneyimler sunma tutkusuyla yola çıkan marka, sponsorluğu kapsamında ister telefondan ister telefon dışında olsun turnuva boyunca gerçekleşecek tüm eğlenceleri zengileştirmeye yardımcı oluyor.
Bugün piyasaya sürülen “Güzel Anlara” kampanyasında vivo, tüm futbol tutkunlarını ister arkadaşlarıyla, aileleriyle veya hayranlarıyla sanal olarak bir araya gelmek olsun, ister maçların en heyecan verici anlarının keyfine birlikte varmak olsun “An’da” olmaya teşvik ediyor.
“Türkiye’nin dört bir yanındaki insanlar bu turnuvayı sabırsızlıkla bekliyordu. Şimdi her zamankinden daha fazla, oyunun ruhunu ve sportmenliğini kutlamak, taraftarların deneyimden en iyi şekilde yararlanmasına yardımcı olmak istiyoruz, ”diyor vivo Türkiye Genel Müdürü Ted Dai. "İnsanların sadece hayatın büyülü anlarını yakalamalarına ve paylaşmalarına yardımcı olmak için değil, hayatın her anını daha büyülü hale getirmek için çalışıyoruz."
Yeni reklam kampanyası bugünden itibaren Türkiye de dahil olmak üzere Avrupa, Orta Doğu, Güneydoğu Asya ve Çin'de televizyonlarda aynı zamanda tüm dünyada Facebook, Instagram ve YouTube'da yayınlanıyor. Reklam kampanyası, taraftarların maçlardan önce, sonra ve maçlar arasında güzel anların tadını çıkarmasına, yakalamasına ve paylaşmasına vurgu yapıyor.
UEFA ile olan ortaklığı sayesinde vivo, dünya çapında 400 milyondan fazla tüketicisi ve genişleyen kullanıcı ağıyla daha fazla bağlantı kurmayı ve büyümeyi hedefliyor. Ted Dai, “Türkiye’deki ağımızı hızla genişletirken, insanlarla hayatta en çok önemsedikleri güzel anlarda bağlantı kurmak bizim için inanılmaz derecede önemli” dedi. "Kullanıcılarının tutkularına ve ilgi alanlarına derinden bağlı ve bağı güçlendirmek için yatırım yapan bir marka olarak, dünyanın dört bir yanındaki futbol taraftarlarıyla etkileşim kurmak adına UEFA ile ortaklık yapmaktan ve Türk taraftarlarının gerçek bir ortağı olmak için Türkiye Erkek A Milli Takımı’nın Ana Sponsoru olmaktan gurur duyuyoruz. A Millî Takım'ın asla pes etmediğini ve her zaman dev oynadığını biliyoruz. Özveri, cesaret ve başarıya olan inancıyla milyonlara ilham veriyor. Bu sponsorluk ile bu muhteşem ülkede ağırlanmaktan büyük mutluluk ve onur duyuyoruz. Bu seferki iş birliğimizden Türk halkının bizleri daha iyi tanımasını diliyoruz" dedi.
Unutulmaz Deneyimler Yaratmak İçin UEFA ile Ortak Vizyon
Seyirciler Avrupa genelinde stadyumlara dönebilecek olsa da, kapasite kısıtlamaları sahadaki taraftar deneyimlerini sınırlayacak ve ilgili ülkelerdeki karantina politikalarına göre değişiklik gösterecektir. Turnuvanın kapanış törenlerinde daha fazla taraftarın alkışlarını ve tezahüratlarını stadyuma geri getirmek için, vivo UEFA ile birlikte bir #vivoSuperTime kampanyası başlatıyor.
UEFA Pazarlama Direktörü Guy-Laurent Epstein, vivo ile ortaklıkları hakkında düşüncelerini“Futbol oyunu dünya çapında milyonlarca futbol taraftarına neşe getiriyor ve biz de kendini adamış taraftarları oyuna daha da yaklaştırmak için vivo ile ortak olmaktan heyecan duyuyoruz. Dünyanın her yerinden insanlar için birlikte daha unutulmaz anılar yaratmayı dört gözle bekliyoruz.”sözleriyle dile getiriyor.
Mükemmel Selfie; Akıllı Telefon V21 Serisi ile Güzel Anları Kutlayın
Akıllı telefonlar, tüketicilerin yaşamlarının neşeden ilham alan anlarını kaydetmek ve yakalamak için yaşam tarzının bir uzantısı haline geldi ve mobil fotoğrafçılığın kullanıcı deneyiminin kritik bir parçası haline gelmesine neden oldu.
vivo Türkiye’de, EURO 2020™'den sonra küresel pazardaki en iyi selfie odaklı akıllı telefon olan V21 serisini piyasaya sürecek. V21, ileri teknolojinin stille buluştuğu bir mobil deneyim sunmak için endüstrinin en ince akıllı telefon tasarımlarından birine yerleştirilmiş benzersiz bir Optik Görüntü Sabitleme (OIS) ön kamerası sergiliyor.
OIS'li benzersiz bir 44MP ön kameraya sahip V21, Elektronik Görüntü Sabitleme (EIS), AI Gece Portresi, Otomatik Göz Odaklama ve çığır açan bir ışık sensörü ile birleştiğinde, sahada ve saha dışında, her zaman daha net selfieler ve yüksek kaliteli videolar çekmek için bir yazılım-donanım sinerjisi yaratıyor.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın