Algoritmalar ile her türlü medya kaynağı analiz edilerek konular, anahtar kelimeler ve odaklanılan ilgi alanları kolayca tanımlanabiliyor.
Medya Takip Merkezi (MTM), bir süredir tüm bu gelişmelerin nabzını tutarken, öte yandan yapay zekanın becerilerini kendi servisleri ile buluşturuyor.
Son olarak Podcast Takip sistemini hayata alan MTM’nin Yönetim Kurulu Başkanı Halef Remzi Vayıs medya takibi ve ölçümlemesinde gelinen noktayı şu sözlerle özetledi:
“MTM olarak dijital, geleneksel ve sosyal medyayı 7/24 takip etmekle yetinmeyip mümkün olan her mecraya her medya kaynağına ulaşmaya ve raporlamaya çalışıyoruz. Şimdi de Podcast dünyasına tam anlamıyla adım attık. Türkiye'nin en çok dinlenen podcast kanallarında yer alan binlerce programdan haberdar olmayı sağlayacak “Podcast Takibi” servisimiz, markaların hedef kitlesiyle daha etkili bir iletişim kurabilmesine ve pazarlama stratejilerine yön verebilmesine imkan tanıyacak.”
Yorum Yazın