Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

Sodexo’ya Müşteri Deneyiminde Üç Ödül

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Sodexo’ya Müşteri Deneyiminde Üç Ödül
Sodexo, 2008 yılından bu yana uluslararası arenada müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyen Birleşik Krallık merkezli Awards International tarafından düzenlenen Turkey Customer Experience ödüllerinde 3 ayrı kategoride ödüle layık görüldü.  Müşteri deneyimi alanında yaptığı çalışmalar ile adından söz ettiren Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, hayata geçirdiği projeler ile Turkey Customer Experience Awards 2021’den 3 ödülle döndü. Uzun yıllardır 12 ülkede ödül programları düzenleyen Awards International ve CXPA (Customer Experience Professionals Association)’in birlikte yürüttükleri ve bu yıl Türkiye’de ilki gerçekleşen “Turkey Customer Experience Awards” etkinliğine Türkiye’nin farklı sektörlerinde faaliyet gösteren 30 kurumu 80’in üzerinde proje ile katılarak 18 farklı kategoride yarıştılar.Müşterilerine, üye işyerlerine ve kullanıcılarına eşsiz bir hizmet deneyimi sunmayı stratejik bir öncelik olarak gören Sodexo, “İletişim Merkezi” kategorisinde Altın, “Kriz Anında Müşteri Deneyimi” ve “B2B Müşteri Deneyimi” kategorilerinde ise Gümüş Ödüllerin sahibi oldu.  Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri Müşteri Deneyimi Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Serdar Güngör, ‘’Sodexo olarak müşteri deneyimini her zaman iş süreçlerimizin tam kalbine konumlandırıyor, tüm paydaşlarımıza ayrıcaklıklı ve kişiselleştirmiş bir deneyim sunabilmenin yöntemlerini arıyoruz. Bu vizyonla hayata geçirdiğimiz projelerin ödüllerle taçlandırılması bizi hem çok mutlu ediyor hem de gururlandırıyor. Müşterilerimizin beklentilerini en iyi şekilde karşılamak için çalışmalarımıza ve projelerimize devam edeceğiz ‘’ dedi. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Sodexo, 2008 yılından bu yana uluslararası arenada müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyen Birleşik Krallık merkezli Awards International tarafından düzenlenen Turkey Customer Experience ödüllerinde 3 ayrı kategoride ödüle layık görüldü. 

 

Müşteri deneyimi alanında yaptığı çalışmalar ile adından söz ettiren Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, hayata geçirdiği projeler ile Turkey Customer Experience Awards 2021’den 3 ödülle döndü. 

Uzun yıllardır 12 ülkede ödül programları düzenleyen Awards International ve CXPA (Customer Experience Professionals Association)’in birlikte yürüttükleri ve bu yıl Türkiye’de ilki gerçekleşen “Turkey Customer Experience Awards” etkinliğine Türkiye’nin farklı sektörlerinde faaliyet gösteren 30 kurumu 80’in üzerinde proje ile katılarak 18 farklı kategoride yarıştılar.

Müşterilerine, üye işyerlerine ve kullanıcılarına eşsiz bir hizmet deneyimi sunmayı stratejik bir öncelik olarak gören Sodexo, “İletişim Merkezi” kategorisinde Altın, “Kriz Anında Müşteri Deneyimi” ve “B2B Müşteri Deneyimi” kategorilerinde ise Gümüş Ödüllerin sahibi oldu. 

 

Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri Müşteri Deneyimi Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Serdar Güngör, ‘’Sodexo olarak müşteri deneyimini her zaman iş süreçlerimizin tam kalbine konumlandırıyor, tüm paydaşlarımıza ayrıcaklıklı ve kişiselleştirmiş bir deneyim sunabilmenin yöntemlerini arıyoruz. Bu vizyonla hayata geçirdiğimiz projelerin ödüllerle taçlandırılması bizi hem çok mutlu ediyor hem de gururlandırıyor. Müşterilerimizin beklentilerini en iyi şekilde karşılamak için çalışmalarımıza ve projelerimize devam edeceğiz ‘’ dedi. 


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Türk Telekom reklamının başrolünde Kenan ve KOBİ’ler varÖnceki Haber

Türk Telekom reklamının başrolünde Kenan...

MOOV filosu Kia Stonic’le güçlenmeye devam ettiSonraki Haber

MOOV filosu Kia Stonic’le güçlenmeye dev...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar