Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

SELAMLIQUE ISTANBUL’UN 10. YAŞINA ÖZEL 

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
SELAMLIQUE ISTANBUL’UN 10. YAŞINA ÖZEL 
Asırlık bir tarihe sahip olan Türk kahvesi kültürünü yaşatmak, kahvenin kendine özgü ritüellerini ve geleneksel değerlerini korumak üzere çalışmalarını sürdüren “Selamlique İstanbul” 10’uncu yaşını kutluyor. Dünyanın önde gelen seramik sanatçılarından Alev Ebüzziya, Selamlique İstanbul’un 10’uncu yılına özel ‘Limited Edition’ bir fincan koleksiyonu hazırladı. Alev Ebüzziya'nın Selamlique İstanbul koleksiyonunda, “Kısmet” ve “İkram” adlı iki farklı desen bulunuyor. 

 

Selamlique İstanbul Kurucu Ortağı Caroline Koç, “Türk kahvesinin değerini ve zaten var olan itibarını güçlendirmeyi ve globalleşmesine katkı sağlamak hedefiyle çıktığımız yolculuğun 10’uncu yılını kutluyoruz. Bugün geldiğimiz noktadan gurur ve büyük bir memnuniyet duyuyorum. Kahve tutkunlarını 10’uncu yılımıza özel bir seri ile buluşturmanın da heyecanı içindeyiz. Eserlerini hayranlıkla takip ettiğim dünyaca ünlü sanatçı Alev Ebüzziya’nın 10. yılımıza özel tasarladığı fincanlar da hem bizim hem de kahve tutkunları için çok kıymetli ve unutulmaz bir anı olacak” dedi.

 

“Her şey bir fincan kahve ile başlar” mottosuyla Caroline Koç ve Banu Yentür tarafından kurulan Selamlique İstanbul, 10. yaşını çok özel bir koleksiyon ile karşılıyor. Dünyanın dört bir yanında pek çok müzede eserleri sergilenen, koleksiyonerlerin yakından takip ettiği ünlü seramik sanatçısı Alev Ebüzziya, Selamlique İstanbul’un 10’un yılına özel iki farklı desenden oluşan bir Türk kahvesi fincan koleksiyonu tasarladı. Limited edition olarak Selamlique İstanbul ve Haremlique İstanbul mağazalarında satılacak olan koleksiyondaki ürünler “Kısmet” ve “İkram’” adını taşıyor.

 

Caroline Koç: “Kahve tutkunlarına yeni bir alışkanlık kazandırdık”

Selamlique İstanbul’un özel tasarımları ve çağdaş kimliğiyle sadece Türkiye’de değil dünyada da farklı noktalarda adını duyurduğunu belirten Selamlique İstanbul Kurucu Ortağı Caroline Koç, “10 yıl önce Türk kahvesinin değerini ve zaten var olan itibarını güçlendirme ve Türk kahvesinin globalleşmesine katkı sağlamak hedefiyle yola çıktık. Fincanlarımız, sunumlarda kullanılan tepsilerimiz, servis tabaklarımız, cezvelerimiz de gelenekselliğini bozmadan eşsiz lezzetiyle fark yaratan Selamlique İstanbul Türk kahvemiz kadar ilgi gördü. Geçtiğimiz 10 yılda kahve tutkunlarına yeni ve özel bir alışkanlık kazandırdık. Bunun yanında özlenen, tadına doyulmaz kahve sohbetleri ve en önemlisi bize özgü kahve adetlerini Türkiye sınırları dışına taşımayı amaç edindik. Türk kahvesini hak ettiği noktaya ulaştırmak için var gücümüzle çalıştık. Bugün geldiğimiz noktadan gurur ve büyük bir memnuniyet duyuyoruz. Kahve tutkunlarını 10. yılımıza özel bir seri ile buluşturmanın heyecanını yaşıyoruz. Eserlerini hayranlıkla takip ettiğim Alev Ebüzziya’nın 10’uncu yılımız için özel olarak tasarladığı fincanlar da hem bizim için, hem de kahve tutkunları için çok kıymetli ve unutulmaz bir anı olacak” dedi. 

 

Selamlique İstanbul’un globalleşme yolculuğu sürüyor

 

Kendine has yorumuyla Arabica çekirdeklerinden üretilen ve geleneksel, tarçınlı, okkalı, çikolatalı, damla sakızlı, kakuleli, portakallı ve güllü gibi 8 farklı doğal aromayla geliştirilen  ‘Selamlique Istanbul Türk Kahvesi’, kendi alanında bir ilke imza atarak Türk kahvesini tek kişilik paketlerde, şeker ve kahve oranı önceden hazırlanmış olarak sunuyor. 

Ürünler, tamamen doğal içerikler kullanılarak ve katkı maddesi kullanılmadan özenle üretiliyor. Kahve ikramlarının yanına çok yakışan şekerlemelerin de yer aldığı Selamlique İstanbul ürünleri, farklı satış noktalarının yanı sıra www.selamlique.com web sitesinden de satışa sunuluyor. 

Selamlique İstanbul Türkiye dışında Amerika, Abu Dabi, Dubai, Riyad, Kuveyt, Doha, Kıbrıs ve Londra’da kahve severler ile buluşuyor. Dünyada, Türk kahvesi üretiminde ISO 9001 Kalite Yönetim ve ISO 22000 Gıda Güvenlik Sistemi’ne sahip nadir kuruluşlardan biri olan Selamlique İstanbul, yurtdışındaki satış noktalarını artırma hedefiyle globalleşme yolculuğunu sürdürüyor. 

 


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
“DİJİTAL BENİM İŞİM” MEZUNU 20 KADIN, Önceki Haber

“DİJİTAL BENİM İŞİM” MEZUNU 20 KADIN, 

Ülker, 49 çeşit ürünüyle, Sonraki Haber

Ülker, 49 çeşit ürünüyle, 

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar