Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

Samsung Türkiye, işitme engelli müşterileri için servis hizmetinde engelleri ortadan kaldırıyor

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Samsung Türkiye, işitme engelli müşterileri için servis hizmetinde engelleri ortadan kaldırıyor
İşitme engelli bireyler, Samsung ürünleri hakkında işaret dilini bilen müşteri hizmetleri yetkilileri ile görüntülü bir şekilde iletişim kurabiliyor ve ürünler hakkında görüntülü servis desteği alabiliyor. İşitme engelli bireyler, bu hizmete hafta içi her gün 09.00 - 18.00 saatleri arasında duyaneller.com adresinden ulaşabiliyor. Ürün ve hizmetleri ile insanların yaşamlarını kolaylaştıran Samsung Türkiye, küresel kurumsal vatandaşlık vizyonu kapsamında hayata geçirdiği sosyal sorumluluk projeleri ile işitme engelli bireylerin de yanında yer alıyor. İşitme engellilere özel servis hizmeti sunan öncü şirketlerden biri olan Samsung Türkiye, Duyan Eller platformu ile ülkemizde sayısı 3,5 milyonu aşan işitme engelli bireylerin servis ihtiyaçlarını en kolay şekilde çözmelerini sağlıyor, teknolojinin sunduğu imkânlara erişmelerinin önündeki engelleri kaldırıyor. Hafta içi her gün 09.00 - 18.00 saatleri arasında duyaneller.com adresinden ulaşılabilen bu hizmet sayesinde işitme engelli müşteriler, Samsung ürünleri hakkında işaret dilini bilen müşteri hizmetleri yetkilileri ile doğrudan iletişim kurabiliyor ve ürünleri ile ilgili görüntülü destek alabiliyor. Ayrıca müşterilerin adreslerinde veya yetkili servis merkezlerinde verilen servis hizmeti sırasında da servis merkezi danışmanları iletişimde yardımcı olmaları için duyaneller.com üzerinden işaret dilini bilen temsilcilerden destek alıyor. Samsung bayileri de bu platforma bağlanarak aldıkları işaret dili yardımı ile iletişimin önündeki tüm engelleri kaldırarak işitme engelli müşterilere en iyi hizmeti sunuyor.Türkiye’de başladı, yedi ülkeye yayıldıSamsung’un faaliyet gösterdiği ülkeler arasında ilk kez Samsung Türkiye tarafından 2015 yılında hayata geçirilen bu hizmet, işitme engelli bireylerin hayatına kattığı kolaylık nedeniyle diğer ülkelere de örnek oldu. Samsung Türkiye’nin öncü olduğu proje bugün Kore, Fransa, Polonya, Hırvatistan, Peru, Brezilya ve Kolombiya’da da aktif olarak uygulanıyor. “Daha iyi bir dünya ve mutlu hayatlar için çalışıyoruz”Eylül ayının son haftası boyunca tüm dünyada kutlanan Uluslararası İşitme Engelliler Haftası vesilesiyle açıklamada bulunan Samsung Türkiye Satış Sonrası Servis Direktörü Erbil Topgül, “Samsung Türkiye olarak toplumsal meseleleri önemsiyor ve bu konularda üzerimize düşeni yapmaya devam ediyoruz. Ürün ve hizmetlerimizle daha iyi bir dünya ve mutlu hayatlar için geleceği şekillendirirken odağımıza insanı alarak topluma fayda sağlamayı en öncelikli hedeflerimizden biri olarak görüyoruz. Bu hedefimiz, ürün ve hizmetlerimizi toplumun her kesimine ulaştırmayı da kapsıyor. Duyan Eller projemiz de bu yaklaşımımızın bir sonucu olarak sosyal sorumluluk çalışmalarımızın önemli bir ayağını oluşturuyor. Bu platformumuzda ellerimizle duyuyor ve konuşuyoruz. Böylece işitme engelli bireylerin yaşamlarını kolaylaştırmak için onların teknolojiden tam anlamı ile faydalanmalarını sağlıyor, ürün ve hizmetlerimizle ilgili ihtiyaç duyduklarında onların yanında yer alıyoruz.” dedi. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

İşitme engelli bireyler, Samsung ürünleri hakkında işaret dilini bilen müşteri hizmetleri yetkilileri ile görüntülü bir şekilde iletişim kurabiliyor ve ürünler hakkında görüntülü servis desteği alabiliyor. İşitme engelli bireyler, bu hizmete hafta içi her gün 09.00 - 18.00 saatleri arasında duyaneller.com adresinden ulaşabiliyor. 

Ürün ve hizmetleri ile insanların yaşamlarını kolaylaştıran Samsung Türkiye, küresel kurumsal vatandaşlık vizyonu kapsamında hayata geçirdiği sosyal sorumluluk projeleri ile işitme engelli bireylerin de yanında yer alıyor. İşitme engellilere özel servis hizmeti sunan öncü şirketlerden biri olan Samsung Türkiye, Duyan Eller platformu ile ülkemizde sayısı 3,5 milyonu aşan işitme engelli bireylerin servis ihtiyaçlarını en kolay şekilde çözmelerini sağlıyor, teknolojinin sunduğu imkânlara erişmelerinin önündeki engelleri kaldırıyor. 

Hafta içi her gün 09.00 - 18.00 saatleri arasında duyaneller.com adresinden ulaşılabilen bu hizmet sayesinde işitme engelli müşteriler, Samsung ürünleri hakkında işaret dilini bilen müşteri hizmetleri yetkilileri ile doğrudan iletişim kurabiliyor ve ürünleri ile ilgili görüntülü destek alabiliyor. Ayrıca müşterilerin adreslerinde veya yetkili servis merkezlerinde verilen servis hizmeti sırasında da servis merkezi danışmanları iletişimde yardımcı olmaları için duyaneller.com üzerinden işaret dilini bilen temsilcilerden destek alıyor. Samsung bayileri de bu platforma bağlanarak aldıkları işaret dili yardımı ile iletişimin önündeki tüm engelleri kaldırarak işitme engelli müşterilere en iyi hizmeti sunuyor.

Türkiye’de başladı, yedi ülkeye yayıldı

Samsung’un faaliyet gösterdiği ülkeler arasında ilk kez Samsung Türkiye tarafından 2015 yılında hayata geçirilen bu hizmet, işitme engelli bireylerin hayatına kattığı kolaylık nedeniyle diğer ülkelere de örnek oldu. Samsung Türkiye’nin öncü olduğu proje bugün Kore, Fransa, Polonya, Hırvatistan, Peru, Brezilya ve Kolombiya’da da aktif olarak uygulanıyor. 

“Daha iyi bir dünya ve mutlu hayatlar için çalışıyoruz”

Eylül ayının son haftası boyunca tüm dünyada kutlanan Uluslararası İşitme Engelliler Haftası vesilesiyle açıklamada bulunan Samsung Türkiye Satış Sonrası Servis Direktörü Erbil Topgül, “Samsung Türkiye olarak toplumsal meseleleri önemsiyor ve bu konularda üzerimize düşeni yapmaya devam ediyoruz. Ürün ve hizmetlerimizle daha iyi bir dünya ve mutlu hayatlar için geleceği şekillendirirken odağımıza insanı alarak topluma fayda sağlamayı en öncelikli hedeflerimizden biri olarak görüyoruz. Bu hedefimiz, ürün ve hizmetlerimizi toplumun her kesimine ulaştırmayı da kapsıyor. Duyan Eller projemiz de bu yaklaşımımızın bir sonucu olarak sosyal sorumluluk çalışmalarımızın önemli bir ayağını oluşturuyor. Bu platformumuzda ellerimizle duyuyor ve konuşuyoruz. Böylece işitme engelli bireylerin yaşamlarını kolaylaştırmak için onların teknolojiden tam anlamı ile faydalanmalarını sağlıyor, ürün ve hizmetlerimizle ilgili ihtiyaç duyduklarında onların yanında yer alıyoruz.” dedi. 


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
FIM Speedway Grand Prix’de nefes kesen büyük final: Laguta mı? Smarzlık mi?Önceki Haber

FIM Speedway Grand Prix’de nefes kesen b...

Kaspersky, zorunlu uzaktan eğitim sırasında öğrencilerin performansını değerlendirdiSonraki Haber

Kaspersky, zorunlu uzaktan eğitim sırası...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar