Şahane Kasım’ı birbirinden cazip fiyatlarla geçiren MediaMarkt, Şahane Cuma’yı da içine alan 23-29 Kasım tarihleri arasındaki alışveriş istatistiklerini açıkladı. Buna göre MediaMarkt müşterileri en çok, iPhone 12 Pro 128 GB gümüş renkli akıllı telefon satın aldı. Şahane Cuma’da bir günde yapılan satış 10’a katlandı. En çok alışveriş yapılan ilk üç kategori ise cep telefonu, notebook ve bluetooth kulaklık oldu
ABD’de başlayan ve dünyaya yayılan, daha sonra bir günden çıkıp kasım ayının tamamını içine alan indirimli alışveriş dönemi Şahane Kasım’da tüketiciler de cazip fiyatları kaçırmadı. Tüketicinin en çok tercih ettiği teknoloji perakendecisi MediaMarkt da birbirinden cazip fırsatlarla müşterilerine yüzlerce üründe indirimli fiyatlar sundu. Bu indirimli fiyatlara müşteriler de kayıtsız kalmadı. MediaMarkt.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde e-ticaret rekoru kırıldı. Sepet ortalaması geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 70 oranında arttı. Online alışverişlerin yüzde 45’i mobilden yapıldı. Şahane Cuma’da bir günde yapılan ortalama satış rakamının 10 katı artış yaşandı. Mağaza ziyaretleri ise yüzde 44 oranında artış gösterdi.
2.5 milyondan fazla iPhone 12 Pro satıldı
MediaMarkt’ın Şahane Cuma’yı da içine alan 23-29 tarihleri arasındaki alışveriş istatistiklerine göre müşteriler en çok Apple iPhone 12 Pro 128 GB gümüş renkli akıllı telefon satın aldı. En çok alışveriş yapılan ilk üç kategori ise cep telefonu, notebook ve bluetooth kulaklık oldu. 2.5 milyon üzerinde iPhone 12 Pro 128 satışı yapan MediaMarkt, 1.7 milyonun üzerinde notebook ve yaklaşık 830 bin adet de bluetooth kulaklık satışı yaptı.
En çok 25-34 yaş arasındakiler alışveriş yaptı
Geçen yılın aynı dönemine göre sepet ortalamasının yüzde 70, cironun ise yüzde 15’in üzerinde arttığı Şahane Cuma döneminde, en fazla alışveriş akşam 20.00 – 23.00 saatleri arasında yapıldı. En çok alışveriş yapanlar ise 25-34 yaş aralığındakiler oldu.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın