Sabit fiyatlarla perakende satış hacmi (2015=100) 2022 yılı Mart ayında bir önceki yılın aynı ayına göre 2,5 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları 6,4, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) 5,7 artarken, otomotiv yakıtı satışları 12,4 azaldı.
Perakende satış hacmi yıllık değişim oranı (), Mart 2022
Perakende satış hacmi aylık 0,3 arttı
Sabit fiyatlarla perakende satış hacmi 2022 yılı Mart ayında bir önceki aya göre 0,3 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları 4,3, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) 0,1 artarken, otomotiv yakıtı satışları 5,1 azaldı.
Perakende satış hacmi aylık değişim oranı (), Mart 2022
Perakende satış hacmi sektörlere göre yıllık ve aylık değişim oranları (), Mart 2022
Perakende ciro yıllık 90,5 arttı
Cari fiyatlarla perakende ciro 2022 yılı Mart ayında bir önceki yılın aynı ayına göre 90,5 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları 80,8, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) 79,2, otomotiv yakıtı satışları 150,5 arttı.
Perakende ciro yıllık değişim oranı (), Mart 2022
Perakende ciro aylık 7,6 arttı
Cari fiyatlarla perakende ciro 2022 yılı Mart ayında bir önceki aya göre 7,6 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları 10,2, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) 4,8, otomotiv yakıtı satışları 11,4 arttı.
Perakende ciro aylık değişim oranı (), Mart 2022
Perakende ciro sektörlere göre yıllık ve aylık değişim oranları (), Mart 2022
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın