Halkbank ve Kerem Alışık’ın reklam çalışmalarındaki beraberliği farklı bankacılık ürünleriyle devam ederken, Paraf için dokuz yıldır kullanılan jingle değişti. Yeni jingle ilk kez, Paraf Güzellikler Dünyası’nın avantajlarını öne çıkaran ‘Paraf Günüm’ ve ‘ParafÜstü’ reklamlarında kullanılıyor. Halkbank, Paraf’ın kullanıcılarına avantaj sağlayan birçok özelliğinden ikisini, iki ayrı filmle aktarıyor. ‘Paraf Günüm’ filminde Paraf kullanıcılarının, kendilerine özel belirleyecekleri bir günde, Paraf poslarından yaptıkları alışverişlerde ister 5 indirim, ister artı 4 taksit, ister 2 ay erteleme, isterlerse 5 kat ParafPara kazanma fırsatından yararlanabilecekleri belirtiliyor, üstelik her ayın aynı gününde aynı fırsattan yararlanabilecekleri vurgulanıyor. ‘ParafÜstü’ filmiyle de Paraf kullanıcılarına Paraf poslarından yaptıkları market alışverişlerinde küsuratın avantaja dönüşmesi anlatılıyor. Örneğin 119 TL tutarındaki market harcamalarında, Paraf kullanıcıları küsuratsız 110 TL ödüyor, böylece ParafÜstü özelliği ile küsurat kadar indirim fırsatı sunuluyor. Paraf’a yeni jingle geldiFilmlerle ilgili dikkat çeken bir başka konu da Paraf jingle ve sloganının değişmesi oldu. Halkbank’ın 2012 yılında Paraf lansmanı ile birlikte kullanmaya başladığı ve o dönemden bu yana geniş ilgi gören Paraf jingle’ı yenilendi. Dokuz yıl sonra değişen ve yine dillere dolanması beklenen yeni jingle ile Paraf Güzellikler Dünyası’nın avantajlarına vurgu yapılıyor. ‘Paraf Günüm’ ve ‘ParafÜstü’Genç bankacı Ömer ve duayeni Kerem Alışık, izleyicilere, Paraf Güzellik Dünyası’nın özelliklerini alışveriş yaparken esprili şekilde anlatıyorlar. Filmler için hazırlanan senaryolardan bağımsız olarak, Kerem Alışık’ın kendine özgü doğaçlama esprilerini de izlemek mümkün. Ayrıca Kerem Alışık’ın ‘ParafÜstü’ filminin son sahnesinde topu çevirdikten sonra kafasının üzerinden sol eline kadar kaydırması da o anda gelişen, öncesinde planlanmamış bir olay olarak dikkat çekiyor. Reklamveren : HalkbankReklamveren Yetkilisi : Dr. Hasan Zeybek, Gül Yıldız, Ayşe Güneş, Dila Alkan, Şermin Keskin Uzun, Side YaylalıReklam Ajansı : Renosans İstanbulAjans Başkanı : Sedat TunçKreatif Direktör : Şahin İnan, Ersin Pekin Kreatif Ekip : Bora Uz, Kayhan Başpınar, Didem Azizoğlu, Sinan Aslantaş, Ertunç Gün, Sinan Kars, Taha IşıklarMüşteri İlişkileri Direktörü: Arzu YaraşMüşteri Temsilcisi : Aslı BirincioğluStoryboard : Ali DurakProdüksiyon Şirketi : OneofusYönetmen : Fırat MançuhanGörüntü Yönetmeni : Eren YıldızPost Prodüksiyon : IPD Post Prodüksiyon Müzik : Jingle JungleMedya Ajansı : Skala MedyaKaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Halkbank ve Kerem Alışık’ın reklam çalışmalarındaki beraberliği farklı bankacılık ürünleriyle devam ederken, Paraf için dokuz yıldır kullanılan jingle değişti. Yeni jingle ilk kez, Paraf Güzellikler Dünyası’nın avantajlarını öne çıkaran ‘Paraf Günüm’ ve ‘ParafÜstü’ reklamlarında kullanılıyor.
Halkbank, Paraf’ın kullanıcılarına avantaj sağlayan birçok özelliğinden ikisini, iki ayrı filmle aktarıyor. ‘Paraf Günüm’ filminde Paraf kullanıcılarının, kendilerine özel belirleyecekleri bir günde, Paraf poslarından yaptıkları alışverişlerde ister 5 indirim, ister artı 4 taksit, ister 2 ay erteleme, isterlerse 5 kat ParafPara kazanma fırsatından yararlanabilecekleri belirtiliyor, üstelik her ayın aynı gününde aynı fırsattan yararlanabilecekleri vurgulanıyor. ‘ParafÜstü’ filmiyle de Paraf kullanıcılarına Paraf poslarından yaptıkları market alışverişlerinde küsuratın avantaja dönüşmesi anlatılıyor. Örneğin 119 TL tutarındaki market harcamalarında, Paraf kullanıcıları küsuratsız 110 TL ödüyor, böylece ParafÜstü özelliği ile küsurat kadar indirim fırsatı sunuluyor.
Paraf’a yeni jingle geldi
Filmlerle ilgili dikkat çeken bir başka konu da Paraf jingle ve sloganının değişmesi oldu. Halkbank’ın 2012 yılında Paraf lansmanı ile birlikte kullanmaya başladığı ve o dönemden bu yana geniş ilgi gören Paraf jingle’ı yenilendi. Dokuz yıl sonra değişen ve yine dillere dolanması beklenen yeni jingle ile Paraf Güzellikler Dünyası’nın avantajlarına vurgu yapılıyor.
‘Paraf Günüm’ ve ‘ParafÜstü’
Genç bankacı Ömer ve duayeni Kerem Alışık, izleyicilere, Paraf Güzellik Dünyası’nın özelliklerini alışveriş yaparken esprili şekilde anlatıyorlar. Filmler için hazırlanan senaryolardan bağımsız olarak, Kerem Alışık’ın kendine özgü doğaçlama esprilerini de izlemek mümkün. Ayrıca Kerem Alışık’ın ‘ParafÜstü’ filminin son sahnesinde topu çevirdikten sonra kafasının üzerinden sol eline kadar kaydırması da o anda gelişen, öncesinde planlanmamış bir olay olarak dikkat çekiyor.
Reklamveren : Halkbank
Reklamveren Yetkilisi : Dr. Hasan Zeybek, Gül Yıldız, Ayşe Güneş, Dila Alkan,
Şermin Keskin Uzun, Side Yaylalı
Reklam Ajansı : Renosans İstanbul
Ajans Başkanı : Sedat Tunç
Kreatif Direktör : Şahin İnan, Ersin Pekin
Kreatif Ekip : Bora Uz, Kayhan Başpınar, Didem Azizoğlu, Sinan Aslantaş,
Ertunç Gün, Sinan Kars, Taha Işıklar
Müşteri İlişkileri Direktörü: Arzu Yaraş
Müşteri Temsilcisi : Aslı Birincioğlu
Storyboard : Ali Durak
Prodüksiyon Şirketi : Oneofus
Yönetmen : Fırat Mançuhan
Görüntü Yönetmeni : Eren Yıldız
Post Prodüksiyon : IPD Post Prodüksiyon
Müzik : Jingle Jungle
Medya Ajansı : Skala Medya
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın