Octet Türkiye CEO’su Derya Ekemen Fidan, “Yıl sonuna kadar hizmet verdiğimiz toplam müşteri sayısının 8.000’e ulaşmasını ve ortalama işlem tutarının 190 bin TL’nin üzerinde gerçekleşmesini hedefliyoruz.” açıklamalarında bulundu.
Tahsilat yöntemleri ve ödeme çözümleriyle şirketlerin güçlü bir nakit akışı ve likiditeye sahip olmasını sağlayan Octet Türkiye, 2024 yılı ilk 6 ay sonuçlarını açıkladı. Octet Türkiye, geçen yılın aynı dönemine göre işlem hacmini 4 kat artırdı. Octet Türkiye CEO’su Derya Ekemen Fidan, “Yıl sonuna kadar hizmet verdiğimiz toplam müşteri sayısının 8.000’e ulaşmasını ve ortalama işlem tutarının 190 bin TL’nin üzerinde gerçekleşmesini hedefliyoruz.” dedi.
“2024 Yılının İlk 6 Ayında Sağlıklı Büyümeye Devam Ettik”
2024 yılının ilk 6 ayında sağlıklı büyümelerine devam ettiklerini ifade eden Octet Türkiye CEO’su Derya Ekemen Fidan, “Octet Türkiye olarak, geçen yılın aynı dönemine göre işlem hacminde 4 kat artış gösterdik. Merkez Bankası'nın enflasyonla mücadele kapsamında, bankaların kredi kartlarında taksit sınırlamasına gitmesiyle birlikte toplam hacim içindeki 6 taksit oranı 5 kat artış gösterirken, taksit sınırlama uygulamalarından dolayı toplam hacim içindeki 12 taksit kullanım oranı yüzde 70 azaldı. Octet Türkiye olarak müşteri odaklı olmaya, müşterilerimizi anlamaya ve ihtiyaçları doğrultusunda işletme sermayesinin dijital ortamda yönetilmesine dönük çözümler üretmeye devam edeceğiz. Tüm zorluklara rağmen büyüme stratejimiz doğrultusunda daha fazla firmaya ulaşıp daha fazla firmanın tahsilatlarını hemen yapmalarına ve ödemelerini vadeye yaymalarına, böylelikle işletme sermayelerini verimli yönetmelerine mevcut ve yeni ürünlerimizle katkıda bulunacağız.” açıklamalarında bulundu.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın