Yemek kartı, kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı, akaryakıt, konaklama ve toplu satın alma çözümleriyle şirketlere tasarruflu gider yönetimi hizmeti veren Multinet Up, yeni dönemde çözümlerinin kapsayıcılığını artırmayı hedefliyor.
Geliştirdiği alternatif ödeme yöntemleriyle ekosisteminde bulunan 1,4 milyon kart kullanıcısına, 35 bin kurumsal müşteriye ve 60 bin üye iş yerinin ihtiyaçlarına uçtan uca dijital çözümler sunan Multinet Up, yeni nesil ürün ve hizmetleriyle işverenlerin ve çalışanların hayatını kolaylaştırıyor. Şirketlere operasyonel verimlilik ve maliyet avantajı sunarak tasarruf imkânı sağlayan Multinet Up çözümleri, şirket çalışanlarına ise güvenli ve pratik ödeme deneyiminin yanı sıra onlarca ayrıcalık sunuyor. Multinet Up CEO’su Ali Emre Sever, Multinet Up ekosisteminde son dönemde meydana gelen gelişmeleri değerlendirdi ve şirketin 2023 hedeflerini açıkladı.
“Dijital kullanım alternatiflerini çeşitlendiriyoruz”
Müşteri ihtiyaçlarından yola çıkarak yapılan geliştirmelerin Multinet Up çözümlerine olan talebi artırdığını ifade eden Sever, “Hem düzenli periyotlarda gerçekleştirdiğimiz pazar araştırmalarının sonuçlarına göre hem de çözümlerimizin karşılaştığı talep artışından yola çıkarak 2022’de işverenlerin çalışan yardımı uygulamalarına geçtiğimiz yıllara nazaran daha fazla önem verdiğini gördük. Çalışan yardımı uygulamaları arasında işverene ve çalışana esneklik sunan, kullanım açısından pratik ve dijital çözümler tercih ediliyor. Kurumsal hediye uygulamalarından örnek verecek olursak, kullanıcı tarafında çevrimiçi harcamalarda ciddi bir artış söz konusuyken işverenler kurumsal hediye verirken çalışanının ihtiyaç duyduğu ürünü almasını tercih ediyor. Biz de Multinet Up olarak tüm geliştirmelerimizi bu trendlere yanıt verecek şekilde yapıyor, ürün yelpazemizi genişletiyoruz ve dijital kullanım alternatiflerini çeşitlendiriyoruz. Esnek yan haklar alanında yakın zamanda lansmanını yaptığımız dijital kurumsal hediye platformumuz MultiFlex’i de bu kapsamda devreye aldık” dedi.
“2022’de paydaşlarımızın ihtiyaçlarına odaklandık”
Multinet Up çözümlerinin işletmelerin dijitalleşmesine katkı sunduğunu ifade eden Sever, “Geçtiğimiz sene başta KOBİ’ler olmak üzere işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda geliştirmeler yaptığımız bir seneydi. Örneğin, KOBİ’lerin tasarruflu gider yönetimi konusunda en çok nerede ihtiyaçları olduğunu tespit edip toplu satın alma çözümümüz MultiAvantaj’ın tedarikçi ağını o yönde geliştirdik. Bu da MultiAvantaj’da 3 kat büyümeyle sonuçlandı. Diğer taraftan Türkiye’nin dijitalleşme yolunda en önemli unsurlardan birini oluşturan KOBİ’lerin hayatını, online satış kanalımız MultiOnline ile uçtan uca dijital ve hızlı bir deneyim ile kolaylaştırıyor, dakikalar içinde yemek kartı satın almalarını sağlayarak zamandan tasarruf etmelerine ve işlerine odaklanabilmelerine katkıda bulunuyoruz. 2019 yılında hayata geçirdiğimiz MultiOnline’ın tercih edilmesinde bu sene yüzde 120 oranında artış yakaladık. Müşterilerimizin önceliklerine, ihtiyaç ve beklentilerine en doğru şekilde yanıt verebilmek için attığımız her adım, Multinet Up ekosisteminin her geçen sene daha fazla güçlenerek büyümesine hizmet ediyor. Genel anlamda bakacak olursak, son yıllarda yakaladığımız istikrarlı büyümeyi, toplam satış hacmimizde elde ettiğimiz 2,5 kat artışla 2022’de de devam ettirdik” dedi.
“Tek bir platformda maksimum fayda sunmak istiyoruz”
Sever, “Multinet Up olarak bir şirket çalışanın yemek harcaması, online ve fiziksel perakende alışverişleri, otel konaklamasının yanı sıra araç kiralama, oto yıkama, kuru temizleme gibi işlerini de çok avantajlı fiyatlarla ve yalnızca mobil ortamdan yönettiği bir platformda maksimum faydayı sunmak istiyoruz. Bunun için de önümüzdeki süreçte, hem kurumsal iş birlikleriyle ekosistemimizi güçlendireceğiz hem de yeni teknoloji yatırımlarıyla çözümlerimizin kapsayıcılığını artıracağız. Örneğin, iş seyahatlerine yönelik konaklama çözümümüz MultiTravel tarafında kullanıcı deneyimine odaklanacağız. Çalışana seçme özgürlüğü sunan dijital kurumsal hediye platformumuz MultiFlex ile şirketlerin çalışanlarına sundukları yan hakların daha verimli kullanılmasını sağlayacağız.
“Ayda 1 buçuk milyon QR ödeme”
Multinet Up’ın mobil ödeme altyapısı hakkında bilgi veren Sever: “Multinet Up olarak ülkemizin en büyük kapalı devre ödeme altyapılarından birini yönettiğimiz ekosistemimizde, senelerdir yürütmekte olduğumuz teknoloji yatırımlarımız sayesinde KOBİ’lerin ve son kullanıcıların tüm süreçlerini dijitale taşıdık. Çözümlerimizi kullanan kurumsal paydaşlarımız, kart kullanıcılarımız ve üye iş yeri ağımızdaki işletmeler işlemlerini dijital olarak gerçekleştirilebiliyor. Son dönemde bu işlemler arasında mobil işlemlerin ciddi bir artışta olduğunu söylemek mümkün. Örneğin, 4 buçuk milyon indirme rakamına ulaşan mobil cüzdan uygulamamız MultiPay yaklaşık 1 milyon cihazda aktif olarak kullanılmakta ve bu cihazlardan yapılan günlük işlem sayısı 500 bin seviyesinde. Benzer şekilde, bugün üye iş yerlerimizin yüzde 77’si ödemelerini mobil POS uygulamamız MultiPOS üzerinden alıyor. Her ay 1,5 milyon ödeme mobil ortamda QR kod ile gerçekleşiyor. 2023’te bu oranın daha da artacağını öngörüyoruz. Bu artışın çevresel sürdürülebilirlik açısından da önemli olacağına inanıyoruz. Nitekim mobil kullanımlarının yaygınlaşması sayesinde fiziki kart ve POS cihazı kullanımları azalmakta, buna bağlı olarak da plastik kartların ve elektronik cihazların sebep olduğu çevresel atıklar ciddi oranda azalmakta” dedi.
“Mühendis istihdamını artırmayı ve teknoloji ihracatı yapmayı planlıyoruz”
Açıklamasında şirketin teknoloji yatırımlarının 2023’te de devam edeceğine değinen Multinet Up CEO’su Ali Emre Sever, “Yeni dönemde teknoloji şirketimiz inventiv bünyesinde yürüttüğümüz teknoloji ve Ar-Ge yatırımlarımıza hız vereceğiz. İlk etapta mühendis istihdamını artırmaya odaklanacağız. Ayrıca, özellikle Up Group şemsiyesi altındaki uluslararası paydaşlarımıza yönelik projelerimizin sayısını çoğaltarak teknoloji ihracatı yapan bir şirket olarak konumlanmayı planlıyoruz” dedi.
Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın