ECE Türkiye yönetiminde bulunan Marmara Park, Espark ve TerraCity alışveriş merkezleri, kullandıkları elektriği yerli ve milli yeşil enerji sertifikası YEK-G ile belgelendirdi. Ziyaretçilerine sunduğu hizmetleri her geçen gün daha da genişleten ECE Türkiye yönetimindeki alışveriş merkezleri, sürdürülebilirlik alanında yaptığı çalışmalarla da adından söz ettirmeyi başarıyor. ECE Türkiye yönetimindeki Marmara Park, Espark ve TerraCity AVM’leri, EPİAŞ (Elektrik Piyasaları İşletme A.Ş.) tarafından sağlanarak Zorlu Enerji üzerinden aldıkları elektrik sayesinde, 1 Temmuz 2021 tarihi itibarıyla elektrik tüketiminden kaynaklanan karbon emisyonlarını sıfırlayarak 100 yenilenebilir enerji kullandıklarını belgelemiş oldu. Bu gelişme ile ECE Türkiye sürdürülebilirlik konusuna verdiği önemi bir kez daha kanıtladı. Konuya ilişkin bir değerlendirmede bulunan ECE Türkiye Tesisler Yönetimi Müdürü Hakan Kaya, “Yönetimimizde bulunan alışveriş merkezlerinde misafirlerimizin ihtiyaçlarına yanıt vermenin yanı sıra topluma, doğaya ve çevreye karşı sorumluluklarımızı da dikkate alarak hareket ediyoruz. ECE Türkiye olarak sürdürülebilirlik konusu her zaman ana gündem maddelerimiz arasında yer aldı. Yönetmekte olduğumuz Marmara Park, Espark ve TerraCity AVM’lerinin yeşil enerji sertifikaları almaya hak kazanması da bu yöndeki çalışmalarımızın bir sonucu. Temmuz ayından itibaren elektrik tüketiminden kaynaklı karbon emisyonumuzu sıfırladık. YEK-G sertifikasıyla birlikte, Zorlu Enerji üzerinden tedarik ettiğimiz enerjinin yenilenebilir kaynaklardan üretildiği kanıtlanmış oldu. Müşterilerimizin güvenli ve sağlıklı ortamlarda keyifli bir alışveriş deneyimi yaşamaları için çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi. ECE Türkiye Hakkında Ekim 2000’de İstanbul’da kurulmuş olan ECE Türkiye, aktif olduğu 13 ülkede yönetmekte olduğu yaklaşık 200 alışveriş merkezi ile Avrupa sektör lideri olan Alman ECE’nin Türkiye iştirakidir. Bir yatırım ve hizmet firması olan ECE Türkiye, alışveriş merkezlerinin geliştirilmesi ile ilgili olarak mimari ve konsept planlama, proje yönetimi, kiralama, alışveriş merkez yönetimi, bütçeleme hizmetleri ile finansal ve hukuki hizmetlerin tümünü aynı çatı altında toplamaktadır. Bununla birlikte, ECE Türkiye, alışveriş merkezlerini bir platform olarak görmekte ve ortak çalışma alanları, sağlık ve kültür merkezleri, yeme-içme ve eğlence alanları veya marka showroom’ları gibi alışveriş harici branş ve fonksiyonları da entegre ederek bu kompleks yapıların çekim gücünü artırmaktadır. Türkiye’nin en prestijli alışveriş merkezlerinden olan İstanbul’daki MIPIM Ödülü sahibi Marmara Park, Aqua Florya, Axis İstanbul ve Beylikdüzü Migros Alışveriş Merkezi, Ankara’da ANKAmall, Eskişehir’de Espark, Afyonkarahisar’daki Park Afyon, Bursa’daki Sur Yapı Marka ile Antalya’daki TerraCity ve Antalya Migros Alışveriş Merkezi, ECE Türkiye tarafından başarıyla yönetilmektedir. Türkiye’de 20, Avrupa’da ise 55 yılı aşkın tecrübesi ile ECE, projeye özel sunduğu hizmetler, yenilikçi konseptler, güçlü mağaza ve marka karması, profesyonel yaklaşım ve uzmanlığı, müşteri odaklı stratejisi ve yüksek performans bilinirliği ile perakende sektörünün geleceğine yatırım yapmaktadır. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
ECE Türkiye yönetiminde bulunan Marmara Park, Espark ve TerraCity alışveriş merkezleri, kullandıkları elektriği yerli ve milli yeşil enerji sertifikası YEK-G ile belgelendirdi.
Ziyaretçilerine sunduğu hizmetleri her geçen gün daha da genişleten ECE Türkiye yönetimindeki alışveriş merkezleri, sürdürülebilirlik alanında yaptığı çalışmalarla da adından söz ettirmeyi başarıyor. ECE Türkiye yönetimindeki Marmara Park, Espark ve TerraCity AVM’leri, EPİAŞ (Elektrik Piyasaları İşletme A.Ş.) tarafından sağlanarak Zorlu Enerji üzerinden aldıkları elektrik sayesinde, 1 Temmuz 2021 tarihi itibarıyla elektrik tüketiminden kaynaklanan karbon emisyonlarını sıfırlayarak 100 yenilenebilir enerji kullandıklarını belgelemiş oldu. Bu gelişme ile ECE Türkiye sürdürülebilirlik konusuna verdiği önemi bir kez daha kanıtladı.
Konuya ilişkin bir değerlendirmede bulunan ECE Türkiye Tesisler Yönetimi Müdürü Hakan Kaya, “Yönetimimizde bulunan alışveriş merkezlerinde misafirlerimizin ihtiyaçlarına yanıt vermenin yanı sıra topluma, doğaya ve çevreye karşı sorumluluklarımızı da dikkate alarak hareket ediyoruz. ECE Türkiye olarak sürdürülebilirlik konusu her zaman ana gündem maddelerimiz arasında yer aldı. Yönetmekte olduğumuz Marmara Park, Espark ve TerraCity AVM’lerinin yeşil enerji sertifikaları almaya hak kazanması da bu yöndeki çalışmalarımızın bir sonucu. Temmuz ayından itibaren elektrik tüketiminden kaynaklı karbon emisyonumuzu sıfırladık. YEK-G sertifikasıyla birlikte, Zorlu Enerji üzerinden tedarik ettiğimiz enerjinin yenilenebilir kaynaklardan üretildiği kanıtlanmış oldu. Müşterilerimizin güvenli ve sağlıklı ortamlarda keyifli bir alışveriş deneyimi yaşamaları için çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.
ECE Türkiye Hakkında
Ekim 2000’de İstanbul’da kurulmuş olan ECE Türkiye, aktif olduğu 13 ülkede yönetmekte olduğu yaklaşık 200 alışveriş merkezi ile Avrupa sektör lideri olan Alman ECE’nin Türkiye iştirakidir. Bir yatırım ve hizmet firması olan ECE Türkiye, alışveriş merkezlerinin geliştirilmesi ile ilgili olarak mimari ve konsept planlama, proje yönetimi, kiralama, alışveriş merkez yönetimi, bütçeleme hizmetleri ile finansal ve hukuki hizmetlerin tümünü aynı çatı altında toplamaktadır. Bununla birlikte, ECE Türkiye, alışveriş merkezlerini bir platform olarak görmekte ve ortak çalışma alanları, sağlık ve kültür merkezleri, yeme-içme ve eğlence alanları veya marka showroom’ları gibi alışveriş harici branş ve fonksiyonları da entegre ederek bu kompleks yapıların çekim gücünü artırmaktadır. Türkiye’nin en prestijli alışveriş merkezlerinden olan İstanbul’daki MIPIM Ödülü sahibi Marmara Park, Aqua Florya, Axis İstanbul ve Beylikdüzü Migros Alışveriş Merkezi, Ankara’da ANKAmall, Eskişehir’de Espark, Afyonkarahisar’daki Park Afyon, Bursa’daki Sur Yapı Marka ile Antalya’daki TerraCity ve Antalya Migros Alışveriş Merkezi, ECE Türkiye tarafından başarıyla yönetilmektedir. Türkiye’de 20, Avrupa’da ise 55 yılı aşkın tecrübesi ile ECE, projeye özel sunduğu hizmetler, yenilikçi konseptler, güçlü mağaza ve marka karması, profesyonel yaklaşım ve uzmanlığı, müşteri odaklı stratejisi ve yüksek performans bilinirliği ile perakende sektörünün geleceğine yatırım yapmaktadır.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın