Pizza sektörünün yenilikçi markası Little Caesars, İstanbul’daki yeni şubesini Ortaköy’de açtı. Franchise ağırlıklı büyümeyi sürdüren Little Caesars’ın Türkiye çapında pizzaseverlere ulaştığı nokta sayısı Ortaköy ile birlikte 98’e çıkmış oldu. Dünyada ve Türkiye’de pizza sektöründeki pek çok yeniliğin öncüsü Little Caesars, franchise ağırlıklı büyümesini sürdürüyor. İstanbul’daki yeni şubesini Ortaköy’de açan sevilen pizza markasının Türkiye çapında pizzaseverlere ulaştığı nokta sayısı böylece 98’e çıkmış oldu. Gençler Sezar’ı seviyorPandemi etkisindeki 2020’de bir önceki seneye göre yüzde 29 satış artışı sağlayan Little Caesars, 2021’in ilk 6 ayında da yüzde 40’ın üzerinde büyüme kaydetti. Türkiye’de 1996’dan bu yana Çelebi Holding güvencesi altında faaliyet gösteren Little Caesars’ın girişimciler için cazip ve güvenli bir yatırım seçeneği olduğunu ifade eden Çelebi Holding Gıda A.Ş ve Little Caesars Türkiye Genel Müdürü Banu Arıduru, Ortaköy’ün, Sezar’ın en önemli duraklarından biri olmasını hedeflediklerini söyledi. Arıduru, “Gençler, Sezar’ı Sezar da gençleri çok seviyor. Hem fiziksel hem de online ortamda gençlere yakın olmaya çalışıyoruz. Ortaköy şubemiz tam da okulların açıldığı şu günlerde ekonomik ve sağlıklı bir seçenek olarak başta gençler olmak üzere tüm Ortaköylülerin hizmetinde” dedi.Girişimciler Sezar’la kazanıyorGeri dönüşü 36 ay olan Little Caesars şubelerinin yatırım bedeli 850 bin TL+KDV olarak gerçekleşiyor. Little Caesars girişimciler için iş potansiyeliyle olduğu kadar, Türkiye yeme-içme kategorisinin çok üzerinde olan 53’lük NPS puanıyla da çok değerli bir yatırım olarak görülüyor. Banu Arıduru, “Tüm yeme içme sektörünün etkilendiği pandemi krizinden büyüyerek çıktık, sadece rakamsal büyümeye değil en iyi müşteri deneyimine de odaklandık. NPS puanımız müşteri ilişkilerindeki başarımızı ortaya koyuyor. Kendi işini yapmak veya mevcut işinin yanı sıra farklı sektörlere adım atmak isteyen girişimcileri yarattığımız değerin ortağı olmaya davet ediyoruz” dedi.Little Caesars Türkiye, 2020’de İstanbul Marketing Awards 2020’de 6 Ödül, Social Media Awards 2020’de 2 Ödül (Gümüş ve Bronz), Felis Ödülleri 2020’de 4 ödül ve Kristal Elma 2020 Ödülleri’nde Kristal Ödül olmak üzere toplam 13 ödül kazandı. 2021’de Mixx Awards Türkiye'den 2 ödül ve Türkiye Lider Marka Ödülleri 2021’de “Yılın Pizza Markası Ödülü”nün sahibi oldu. Son olarak da Altın Örümcek Ödülleri 2021’de Dijital Pazarlama – Online Reklam kategorisinde birinci, Dijital Pazarlama – Entegre Kampanya kategorisinde ise üçüncü olarak toplamda 18 ödülün sahibi oldu. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Pizza sektörünün yenilikçi markası Little Caesars, İstanbul’daki yeni şubesini Ortaköy’de açtı. Franchise ağırlıklı büyümeyi sürdüren Little Caesars’ın Türkiye çapında pizzaseverlere ulaştığı nokta sayısı Ortaköy ile birlikte 98’e çıkmış oldu.
Dünyada ve Türkiye’de pizza sektöründeki pek çok yeniliğin öncüsü Little Caesars, franchise ağırlıklı büyümesini sürdürüyor. İstanbul’daki yeni şubesini Ortaköy’de açan sevilen pizza markasının Türkiye çapında pizzaseverlere ulaştığı nokta sayısı böylece 98’e çıkmış oldu.
Gençler Sezar’ı seviyor
Pandemi etkisindeki 2020’de bir önceki seneye göre yüzde 29 satış artışı sağlayan Little Caesars, 2021’in ilk 6 ayında da yüzde 40’ın üzerinde büyüme kaydetti. Türkiye’de 1996’dan bu yana Çelebi Holding güvencesi altında faaliyet gösteren Little Caesars’ın girişimciler için cazip ve güvenli bir yatırım seçeneği olduğunu ifade eden Çelebi Holding Gıda A.Ş ve Little Caesars Türkiye Genel Müdürü Banu Arıduru, Ortaköy’ün, Sezar’ın en önemli duraklarından biri olmasını hedeflediklerini söyledi. Arıduru, “Gençler, Sezar’ı Sezar da gençleri çok seviyor. Hem fiziksel hem de online ortamda gençlere yakın olmaya çalışıyoruz. Ortaköy şubemiz tam da okulların açıldığı şu günlerde ekonomik ve sağlıklı bir seçenek olarak başta gençler olmak üzere tüm Ortaköylülerin hizmetinde” dedi.
Girişimciler Sezar’la kazanıyor
Geri dönüşü 36 ay olan Little Caesars şubelerinin yatırım bedeli 850 bin TL+KDV olarak gerçekleşiyor. Little Caesars girişimciler için iş potansiyeliyle olduğu kadar, Türkiye yeme-içme kategorisinin çok üzerinde olan 53’lük NPS puanıyla da çok değerli bir yatırım olarak görülüyor. Banu Arıduru, “Tüm yeme içme sektörünün etkilendiği pandemi krizinden büyüyerek çıktık, sadece rakamsal büyümeye değil en iyi müşteri deneyimine de odaklandık. NPS puanımız müşteri ilişkilerindeki başarımızı ortaya koyuyor. Kendi işini yapmak veya mevcut işinin yanı sıra farklı sektörlere adım atmak isteyen girişimcileri yarattığımız değerin ortağı olmaya davet ediyoruz” dedi.
Little Caesars Türkiye, 2020’de İstanbul Marketing Awards 2020’de 6 Ödül, Social Media Awards 2020’de 2 Ödül (Gümüş ve Bronz), Felis Ödülleri 2020’de 4 ödül ve Kristal Elma 2020 Ödülleri’nde Kristal Ödül olmak üzere toplam 13 ödül kazandı. 2021’de Mixx Awards Türkiye'den 2 ödül ve Türkiye Lider Marka Ödülleri 2021’de “Yılın Pizza Markası Ödülü”nün sahibi oldu. Son olarak da Altın Örümcek Ödülleri 2021’de Dijital Pazarlama – Online Reklam kategorisinde birinci, Dijital Pazarlama – Entegre Kampanya kategorisinde ise üçüncü olarak toplamda 18 ödülün sahibi oldu.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın