Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, geliştirdiği dijital ürünler, geniş hizmet ağı ve girişim ekosistemiyle iş süreçlerini dijitalleştirmek isteyen işletmelerin ihtiyaçlarına yönelik yenilikçi hizmetler sunuyor.
Uçtan uca dijital çözümler sunan bir platform olma hedefiyle paydaşları için değer yaratan Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, sunduğu hizmetlerle yemek sektörünün, şirketlerin ve KOBİ’lerin dijitalleşme yolculuğunda çözüm ortağı oluyor.
Mobil Kart kullanımı yüzde 50’ye yakın arttı
Sektörün en kapsamlı hizmet ağına sahip olan marka olarak tüm ekosistemin dönüşümü için önemli adımlar attıklarını dile getiren Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri Üye Genel Müdür Yardımcısı Ersoy Bayraktar; “Günlük yaşantımız mobil ve esnek bir dünyaya dönüşüyor. Sodexo olarak Türkiye genelinde her gün 20 binden fazla müşterimize, 80 binden fazla üye noktamız ile bir milyondan fazla kullanıcımıza ulaşıyoruz. İş ortaklarımızın yükünü arttıran ve zaman kaybettiren durumlar iş verimliliğini etkiliyor. Dijitalleşen çözümlerimizle tüm bu ihtiyaç ve sorunları adreslemek öncelikli hedefimiz oldu. Pandemi gibi zor bir dönemde KOBİ’ler başta olmak üzere üye iş yerlerimizin dijitalleşme süreçlerini hızlandırarak verimliliğini artıracak, onlara yeni satış kanalları yaratacak ve esneklik sağlayacak bir dizi yeniliği hayata geçirdik. Online alışveriş üye ağımızı oluşturduk ve genişlettik. Üyelerimiz için akıllı telefonları POS cihazına dönüştüren Cep POS’u lanse ettik. Bu dönüşüm sonucunda kullanım oranlarımız Mobil Kartta 44, Online Alışverişte 40, Mobil Ödemede ise 17 kat arttı.” dedi.
Mobil cihazlar POS cihazına dönüştü
Temassız ödeme bilincinin artmasıyladijital çözümlerin vazgeçilmez hale geldiğinin altını çizen Bayraktar; “Restoranlar, paket servis iş hacimlerini verimli operasyonlar ile büyütmenin önemini gördüler ve mümkün olduğunca süreçlerini ve hizmetlerini dijitalleştirmeye başladılar. Sodexo’nun 80 bin noktadan oluşan üye iş yeri ağının temassız, hızlı ve kolay ödeme alabilmesi için akıllı telefonları POS cihazına dönüştürecek bir uygulama geliştirdik. Cep POS çözümümüzü üyelerimize hızlı ve ücretsiz şekilde sunuyoruz. Böylece üye restoranlarımız akıllı telefonlar üzerinden hijyenik ve temassız bir şekilde ödeme alıyor, fiziksel POS cihazı ihtiyacı ortadan kalkıyor. Bu hizmetimiz sayesinde bugüne dek dijitalleşen işlemlerden 60.000 metrelik kağıt tasarrufu yapılmasını sağlayarak doğamıza da katkıda bulunduk.” dedi.
HemenYolda ile müşteri memnuniyeti ve siparişler artıyor
Sodexo, üye iş yerileri için yatırım yaptığı akıllı kurye takip yazılımı ‘HemenYolda’ ile yemek siparişlerinin canlı olarak takip edebilmesini sağlıyor. Sodexo üye işyerlerinin kurye ekiplerini sahada verimli bir şekilde yönetme imkanını sunan HemenYolda sayesinde sipariş hacimlerini büyüten restoranlar, paket servislerinde sipariş adedini pandemi öncesi döneme göre 42 oranında arttırdı.
Üye ağının yüzde 50’si organik gıda üreticilerinden oluşuyor
Tüketici alışkanlıkları, yeme içme trendindeki değişiklikleri hızlıca fark ederek aksiyon aldıklarını belirten Bayraktar; “Sunduğumuz hizmetleri geliştirirken gerekli veri setlerini kurup senaryolarımızı inşa ediyoruz. Bu dönemde sağlıklı beslenme ve online alışveriş tüketiciler için odak haline geldi. Bu doğrultuda organik gıda üreticilerini müşterilerimizle buluşturduk. Toplam online üye ağımızın yüzde 50’sini organik gıda üreticileri oluşturuyor. Böylece mobil uygulamamız üzerinden Türkiye’nin dört bir yanında bulunan girişimci ve üreticilere yeni bir satış kanalı açıyoruz, farklı mecralardaki iletişimlerimizle üye işletmelerimizi destekliyoruz.” dedi
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın