Havaların soğuması ile birlikte kış hazırlıkları başladı. Türkiye’nin en büyük online hizmet platformu Armut.com, kışa hazırlık ile beraber öne çıkan hizmetleri inceledi. Verilere göre, Kombi Bakım taleplerinde Eylül ayında bir önceki aya göre yüzde 140, Radyatör ve Petek Temizliği talepleri ise yüzde 319 büyüme gösterdi.
Türkiye’nin en büyük online hizmet platformu Armut.com, yaklaşan soğuklarla birlikte kış hazırlıkları için hizmet taleplerini inceledi. Çatı İzolasyon, Çatı Tamiri ve Aktarma, Çatı Yapımı ve Tadilatı, Dış Cephe Mantolama, Kalorifer ve Doğalgaz Tesisatı, Kombi Bakım, Kombi Montaj, Kombi Tamiri, Pencere Kapı ve Pimapen Tamiri, PVC Pencere Kapı ve Radyatör Petek Temizliği gibi kışa hazırlık için alınan hizmetlerde, Eylül ve Ekim ayıyla birlikte yüzde 63’lük bir talep artışı yaşandı. Bu artış son iki yıla bakıldığında en yüksek talep artışı olarak dikkat çekiyor. 2020 yılında bu artış yüzde 28, 2019 yılında ise yüzde 53 olarak gerçekleşmişti.
Kombi bakım sezonu açıldı
Kullanımı kış aylarında sıklaşan kombilerin bakımlarına da başlandı. Kombi Bakım talepleri Eylül ayında bir önceki aya göre yüzde 140 büyürken geçen sene aynı dönem ile karşılaştırıldığında talep artışının yüzde 37 büyüdüğü gözlemlendi. Bir yandan Radyatör ve Petek Temizliği taleplerinde de ciddi bir talep artışı yaşanarak Eylül ayında bir önceki aya göre yüzde 319 büyüme gösterdi. Geçen sene alınan Radyatör ve Petek Temizliği hizmeti önceki yılın Eylül ayına göre kombi bakım hizmetindeki artışa paralel olarak yüzde 38 artış gösterdiği dikkat çekti.
Pencereler ve çatılar için hazırlık yazın son ayında başladı
Kış soğukları bastırmadan önlem almak isteyenler PVC Pencere, Çatı Tamiri ve Bakımı hizmetlerine de ilgi gösterdi. Özellikle PVC Pencere Kapı talepleri geçtiğimiz yıllarda hep sonbaharda artarken, 2021 yılında Ağustos ayıyla birlikte hızlı büyümeye başladığı gözlemlendi. Ağustos ayında yüzde 33, Eylül ayında ise yüzde 21 büyüme gerçekleşti. Çatı ile ilgili izolasyon, yapım ve tamirat talepleri ise Eylül ayında yüzde 13 büyüme gösterdi.
Armut hakkında:
Hizmete ulaşmanın en kolay ve güvenilir yolu olma amacıyla Armut 2011 yılında kuruldu. 4000’in üzerinde farklı kategoride 670.000’den fazla hizmet vereni hizmet almak isteyenlerle buluşturan şirket, Türkiye’nin hizmet alanındaki en büyük online platformu olarak faaliyet gösteriyor. 8 farklı milletten 105 kişilik ekibe sahip olan Armut, global markası HomeRun ile İngiltere, Mısır, Romanya, Suudi Arabistan, Polonya, Macaristan ve Çekya’da operasyonlarını yürütüyor; Türkiye’deki alt markası Rahat Taşın ile nakliye alanında özelleşmiş bir hizmet sağlıyor. Şirket, 2017 yılında Deloitte tarafından seçilen Technology Fast 50 listesinde Türkiye’nin en hızlı büyüyen 2. teknoloji şirketi, Technology Fast 500 listesinde ise Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgelerindeki en hızlı büyüyen 40. şirketi oldu.
Yorum Yazın