Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

KFC Türkiye, doğaya değer katan sürdürülebilirlik projesini 22 Nisan Dünya Günü’nde tanıttı

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
KFC Türkiye, doğaya değer katan sürdürülebilirlik projesini 22 Nisan Dünya Günü’nde tanıttı
İŞ Gıda çatısı altında hizmet veren KFC Türkiye, Orman Yönetim Konseyi’nin dünya çapındaki Forest Stewardship Council (FSC) sertifikalı kâğıt ürünlerine geçiş sürecini 22 Nisan Dünya Günü’nde duyurdu. KFC Türkiye, çevreye ve geleceğe katkıda bulunacak yeni projesi ile sürdürülebilir bir gelecek için FSC sertifikalı yeni paketlere geçişini tamamladığında, soluduğumuz oksijenin en önemli kaynağı ormanların verimliliğine, biyolojik çeşitliliğe ve ekolojik süreçlere katkıda bulunmuş olacak.  Nisan 2021 – KFC Türkiye, 22 Nisan Dünya Günü’nde duyurusunu gerçekleştirdiği projesi ile Orman Yönetim Konseyi’nin dünya çapındaki uygulaması Forest Stewardship Council (FSC) sertifikalı kâğıt paketleme ürünlerine geçiş sürecini başlattı. Proje tamamlandığında KFC Türkiye, yıllık ortalama 800 ton kâğıdı, sanayi için yetiştirilmiş doğru ağaçlardan üretilmiş FSC sertifikalı ürünlerden elde ederek ormanların verimliliğine, biyolojik çeşitliliğe ve ekolojik süreçlere artı değer katmayı amaçlıyor. Son iki yılda 1.100 ton atık yağı biyodizel olarak sisteme kazandırarak, yağ atıklarının doğaya zarar vermemesi için kaynağında ayrıştırarak geri dönüştürülmesine aracı olan KFC Türkiye, çevre dostu üretimi destekliyor. Taze gıda ürünleri için ise tüm restoranlarında; tarım ürünlerinin güvenilirliğini belgeleyen İyi Tarım Uygulamaları alanında dünyanın en saygın kuruluşlarından GLOBALG.A.P sertifikalı ürünleri tercih ediyor.  2021 yazı sonuna kadar tüm restoranlarında kullanılan yaklaşık 30 farklı kâğıt bazlı ambalajı, gelecek nesillere ormanların sağlıklı bir şekilde devredilmesini sağlayan FSC sertifikalı yeni ürünlerle değiştirmeyi hedeflediklerini belirten KFC Türkiye CEO’su Feliks Boynuinceoğlu, konuyla ilgili açıklamasında; “Global ölçekte etkisi büyük markaların sürdürülebilirlik konularına katkı sağlaması gerektiğini, bunun toplam farkındalığa sağladığı katkıyla da çok kıymetli olduğunu düşünüyorum. KFC Türkiye ailesi olarak geleceğimize karşı duyduğumuz sorumluluk ile ambalajlarımızda FSC sertifikalı ürünlere geçiş sürecini başlattığımız ve bunun duyurusunu 22 Nisan Dünya günü gibi anlamlı bir tarihte gerçekleştirdiğimiz için mutluluk duyuyoruz.” dedi.Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

İŞ Gıda çatısı altında hizmet veren KFC Türkiye, Orman Yönetim Konseyi’nin dünya çapındaki Forest Stewardship Council (FSC) sertifikalı kâğıt ürünlerine geçiş sürecini 22 Nisan Dünya Günü’nde duyurdu. 

KFC Türkiye, çevreye ve geleceğe katkıda bulunacak yeni projesi ile sürdürülebilir bir gelecek için FSC sertifikalı yeni paketlere geçişini tamamladığında, soluduğumuz oksijenin en önemli kaynağı ormanların verimliliğine, biyolojik çeşitliliğe ve ekolojik süreçlere katkıda bulunmuş olacak. 

 

Nisan 2021 – KFC Türkiye, 22 Nisan Dünya Günü’nde duyurusunu gerçekleştirdiği projesi ile Orman Yönetim Konseyi’nin dünya çapındaki uygulaması Forest Stewardship Council (FSC) sertifikalı kâğıt paketleme ürünlerine geçiş sürecini başlattı. Proje tamamlandığında KFC Türkiye, yıllık ortalama 800 ton kâğıdı, sanayi için yetiştirilmiş doğru ağaçlardan üretilmiş FSC sertifikalı ürünlerden elde ederek ormanların verimliliğine, biyolojik çeşitliliğe ve ekolojik süreçlere artı değer katmayı amaçlıyor.

 

Son iki yılda 1.100 ton atık yağı biyodizel olarak sisteme kazandırarak, yağ atıklarının doğaya zarar vermemesi için kaynağında ayrıştırarak geri dönüştürülmesine aracı olan KFC Türkiye, çevre dostu üretimi destekliyor. Taze gıda ürünleri için ise tüm restoranlarında; tarım ürünlerinin güvenilirliğini belgeleyen İyi Tarım Uygulamaları alanında dünyanın en saygın kuruluşlarından GLOBALG.A.P sertifikalı ürünleri tercih ediyor. 

 

2021 yazı sonuna kadar tüm restoranlarında kullanılan yaklaşık 30 farklı kâğıt bazlı ambalajı, gelecek nesillere ormanların sağlıklı bir şekilde devredilmesini sağlayan FSC sertifikalı yeni ürünlerle değiştirmeyi hedeflediklerini belirten KFC Türkiye CEO’su Feliks Boynuinceoğlu, konuyla ilgili açıklamasında; “Global ölçekte etkisi büyük markaların sürdürülebilirlik konularına katkı sağlaması gerektiğini, bunun toplam farkındalığa sağladığı katkıyla da çok kıymetli olduğunu düşünüyorum. KFC Türkiye ailesi olarak geleceğimize karşı duyduğumuz sorumluluk ile ambalajlarımızda FSC sertifikalı ürünlere geçiş sürecini başlattığımız ve bunun duyurusunu 22 Nisan Dünya günü gibi anlamlı bir tarihte gerçekleştirdiğimiz için mutluluk duyuyoruz.” dedi.


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Çocukların hayalleri ”Bir Hayal Bir Oyun Adlı” kitaplaştı, proje kapsamında etkinlikler 23 Nisan’da çocuklarla buluşuyorÖnceki Haber

Çocukların hayalleri ”Bir Hayal Bir Oyun...

Yüksek Sadakat’in başarılı solisti Kenan Vural, ÖRAV Sohbetleri’ne konuk oluyorSonraki Haber

Yüksek Sadakat’in başarılı solisti Kenan...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar