Yapı kimyasalları sektörünün öncüsü Kalekim, yeni markası Visuelle ile dekoratif kaplama alanına yeni bir soluk getiriyor. Sektörünün jenerik markasını yaratan Kalekim, dekoratif kaplamadaki deneyimlerini ve tasarım gücünü Visuelle markasında yeniden yorumladı. Kalekim’in, güçlü köklerinin ve yenilikçi ruhunun bir birleşimi olan Visuelle, yeni bir marka olmasına karşılık genlerinde ilkleri taşıyor. Kalekim’in yeni markası Visuelle’in lansmanı Fairmont Quasar İstanbul’da gerçekleştirdi. Kalekim Genel Müdürü Timur Karaoğlu ile birlikte Kalekim Pazarlama Direktörü Tuba Özdemir ve Mimari Hizmetler Yöneticisi Nur Meriç’in ev sahipliği yaptığı buluşmaya dekorasyon ve mimarlık dünyasının temsilcileri yoğun ilgili gösterdi. Toplantıda Visuelle’in marka yolculuğu ve hedefleri hakkında bilgi verildi.Timur Karaoğlu: Visuelle Kalekim’in deneyimini, güvenilirliğini taşıyan bir marka Kalekim’in boya ve renkli sıva alanındaki tecrübelerine Ar-Ge faaliyetlerine dikkat çeken Kalekim Genel Müdürü Timur Karaoğlu, “Kurulduğumuz günden bu yana ortaya koyduğumuz başarılı ürün ve hizmetler ile bugün Türkiye’de örnek bir şirket konumundayız. Yapı kimyasallarının her dalında üretim yapan bir marka olarak, üretim teknolojisine ve Ar-Ge (Araştırma - Geliştirme) faaliyetlerine yaptığımız önemli yatırımlar, yarım asra yaklaşan bilgi, birikim ve tecrübemiz ile ürün yelpazemizi sürekli genişletiyoruz. Şirket stratejilerimiz doğrultusunda sadece ürün gamını tamamlayıcı değil, Türkiye’de ilk olabilecek ürünlerin geliştirilmesini Kalekim Ar-Ge’nin önemli bir stratejisi olarak görülüyor. Kalekim olarak sektörümüzde her zaman ilklere imza atarak öncülüğümüzü sürdürmeye devam ediyoruz. Visuelle de yeni bir marka olmasına karşılık aslında 53 yıllık bir deneyimin adı oldu. Kale Grubu tarafından 1968 yılında kurulan, Türkiye'de ilk kez dış cephe sıvası ve boya üretimine başlayıp ürüne adını veren Kaleterasit hem grubumuz hem de Kalekim için çok özel bir yere sahip. 2003 yılında Kaleterasit ile yaptığımız güç birliği ve diğer marka yatırımlarımız sayesinde boya ve renkli sıva alanında pazarın güçlü bir aktörü haline geldik. Bugün Visuelle de Kalekim’in ve Kaleterasit’in boya sektöründeki tüm deneyimini, güvenilirliğini taşıyor” dedi. Tuba Özdemir Hesse: Sadece yeni markalar değil aynı zamanda yeni iş modelleri yaratıyoruz Visuelle’in marka yolcuğuna değinen Kalekim Pazarlama Direktörü Tuba Özdemir, “Yeni markamız Visuelle ile birlikte aktif olduğumuz yurtiçi ve yurtdışı pazarlarda, dekoratif ürünler ve tasarımları ile söz sahibi olabileceğimiz dekoratif boya ve sıva uygulama projemizi hayata geçirdik. Visuelle’in genlerini taşıdığı Kaleterasit, yapı sektöründe hazır renkli sıvaya ismini vermiş çok güçlü bir markadır. Kaleterasit ile geçmişte yaptığımız güç birliği sayesinde Kaleterasit markalı dekoratif hazır renkli sıvalar ve Kalecolor markalı iç ve dış cephe boyaları Kalekim ürün gamına kattık. 2010 yılında gerçekleştirilen kurumsal kimlik yenilenmesi çerçevesinde de iç ve dış cephe boyaları ile dekoratif dış cephe sıvalarının yeni markası Kale oldu. 2018 yılında ise uzun çalışmalar ve araştırmalar sonucunda, boya sektöründe yepyeni bir adım attık ve tüm boya ürünlerimizi Bi’Boya markasıyla üretmeye başladık. Aynı zamanda yeni bir iş modeli yarattık. Bi’Boya, sadece bir boya markası olmanın ötesinde, ülkemizde online satış yapan bir boya platformu oldu. Visuelle de tıpkı Bi’Boya gibi kendi iş modelini oluşturuyor. Müşterilerimize mimari/işçilik hizmeti de sunacağımız bu çalışma sisteminde, talebe istinaden yapılacak keşifle iş akışı başlayacak. Mimar Hizmetler Ekibimiz liderliğinde, uzmanlarımızın müşterilerimizin mekanlarına uygun önerilerinin ya da beğendiği dokuların uygulanmasıyla anahtar teslim duvar tasarımı gerçekleştireceğiz” diye konuştu. Şimdi Visuelle zamanı Yeni marka Visulle’in tasarım çizgisi ve hizmetlerini anlatan Mimari Tasarım ve Uygulama Hizmetleri Yöneticisi İç Mimar Nur Meriç ise “Kalekim güvencesiyle hayata geçirilen Visuelle, doğadan ilham alan sonsuz tasarım seçenekleriyle kişiye, mekâna, ihtiyaca özel ilham verici mekânsal çözümler sunarak yaşam alanlarında yeni ve heyecan verici hikayelere yer açıyor. Doğanın eşsiz gücünden, zamanın yeryüzüyle etkileşiminden oluşan muhteşem renklerden, tonlardan ve dokulardan alınan ilhamla ortaya çıkan Visuelle ile özgün dokular, eşsiz tasarımlarla yaşam alanlarına taşınıyor. Mekanların ruhunu değiştirerek, dünya ve doğayla uyumlu, aynı zamanda bütün ve dengeli yaşam alanları oluşturmak için tasarlanan Visuelle, sayısız kombinasyonlarla hayal gücünün ve estetik anlayışın sınırlarını zorluyor.Şimdilik İstanbul, Ankara ve Bursa’da hizmete sunulan Visuelle’in yeniliklerini yaşam alanınıza taşımak için dekorasyon tutkunlarının yapması gereken sadece Kalekim ile iletişime geçmek” şeklinde konuştu.Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yapı kimyasalları sektörünün öncüsü Kalekim, yeni markası Visuelle ile dekoratif kaplama alanına yeni bir soluk getiriyor. Sektörünün jenerik markasını yaratan Kalekim, dekoratif kaplamadaki deneyimlerini ve tasarım gücünü Visuelle markasında yeniden yorumladı. Kalekim’in, güçlü köklerinin ve yenilikçi ruhunun bir birleşimi olan Visuelle, yeni bir marka olmasına karşılık genlerinde ilkleri taşıyor.
Kalekim’in yeni markası Visuelle’in lansmanı Fairmont Quasar İstanbul’da gerçekleştirdi. Kalekim Genel Müdürü Timur Karaoğlu ile birlikte Kalekim Pazarlama Direktörü Tuba Özdemir ve Mimari Hizmetler Yöneticisi Nur Meriç’in ev sahipliği yaptığı buluşmaya dekorasyon ve mimarlık dünyasının temsilcileri yoğun ilgili gösterdi. Toplantıda Visuelle’in marka yolculuğu ve hedefleri hakkında bilgi verildi.
Timur Karaoğlu: Visuelle Kalekim’in deneyimini, güvenilirliğini taşıyan bir marka
Kalekim’in boya ve renkli sıva alanındaki tecrübelerine Ar-Ge faaliyetlerine dikkat çeken Kalekim Genel Müdürü Timur Karaoğlu, “Kurulduğumuz günden bu yana ortaya koyduğumuz başarılı ürün ve hizmetler ile bugün Türkiye’de örnek bir şirket konumundayız. Yapı kimyasallarının her dalında üretim yapan bir marka olarak, üretim teknolojisine ve Ar-Ge (Araştırma - Geliştirme) faaliyetlerine yaptığımız önemli yatırımlar, yarım asra yaklaşan bilgi, birikim ve tecrübemiz ile ürün yelpazemizi sürekli genişletiyoruz. Şirket stratejilerimiz doğrultusunda sadece ürün gamını tamamlayıcı değil, Türkiye’de ilk olabilecek ürünlerin geliştirilmesini Kalekim Ar-Ge’nin önemli bir stratejisi olarak görülüyor.
Kalekim olarak sektörümüzde her zaman ilklere imza atarak öncülüğümüzü sürdürmeye devam ediyoruz. Visuelle de yeni bir marka olmasına karşılık aslında 53 yıllık bir deneyimin adı oldu. Kale Grubu tarafından 1968 yılında kurulan, Türkiye'de ilk kez dış cephe sıvası ve boya üretimine başlayıp ürüne adını veren Kaleterasit hem grubumuz hem de Kalekim için çok özel bir yere sahip. 2003 yılında Kaleterasit ile yaptığımız güç birliği ve diğer marka yatırımlarımız sayesinde boya ve renkli sıva alanında pazarın güçlü bir aktörü haline geldik. Bugün Visuelle de Kalekim’in ve Kaleterasit’in boya sektöründeki tüm deneyimini, güvenilirliğini taşıyor” dedi.
Tuba Özdemir Hesse: Sadece yeni markalar değil aynı zamanda yeni iş modelleri yaratıyoruz
Visuelle’in marka yolcuğuna değinen Kalekim Pazarlama Direktörü Tuba Özdemir, “Yeni markamız Visuelle ile birlikte aktif olduğumuz yurtiçi ve yurtdışı pazarlarda, dekoratif ürünler ve tasarımları ile söz sahibi olabileceğimiz dekoratif boya ve sıva uygulama projemizi hayata geçirdik.
Visuelle’in genlerini taşıdığı Kaleterasit, yapı sektöründe hazır renkli sıvaya ismini vermiş çok güçlü bir markadır. Kaleterasit ile geçmişte yaptığımız güç birliği sayesinde Kaleterasit markalı dekoratif hazır renkli sıvalar ve Kalecolor markalı iç ve dış cephe boyaları Kalekim ürün gamına kattık. 2010 yılında gerçekleştirilen kurumsal kimlik yenilenmesi çerçevesinde de iç ve dış cephe boyaları ile dekoratif dış cephe sıvalarının yeni markası Kale oldu.
2018 yılında ise uzun çalışmalar ve araştırmalar sonucunda, boya sektöründe yepyeni bir adım attık ve tüm boya ürünlerimizi Bi’Boya markasıyla üretmeye başladık. Aynı zamanda yeni bir iş modeli yarattık. Bi’Boya, sadece bir boya markası olmanın ötesinde, ülkemizde online satış yapan bir boya platformu oldu.
Visuelle de tıpkı Bi’Boya gibi kendi iş modelini oluşturuyor. Müşterilerimize mimari/işçilik hizmeti de sunacağımız bu çalışma sisteminde, talebe istinaden yapılacak keşifle iş akışı başlayacak. Mimar Hizmetler Ekibimiz liderliğinde, uzmanlarımızın müşterilerimizin mekanlarına uygun önerilerinin ya da beğendiği dokuların uygulanmasıyla anahtar teslim duvar tasarımı gerçekleştireceğiz” diye konuştu.
Şimdi Visuelle zamanı
Yeni marka Visulle’in tasarım çizgisi ve hizmetlerini anlatan Mimari Tasarım ve Uygulama Hizmetleri Yöneticisi İç Mimar Nur Meriç ise “Kalekim güvencesiyle hayata geçirilen Visuelle, doğadan ilham alan sonsuz tasarım seçenekleriyle kişiye, mekâna, ihtiyaca özel ilham verici mekânsal çözümler sunarak yaşam alanlarında yeni ve heyecan verici hikayelere yer açıyor.
Doğanın eşsiz gücünden, zamanın yeryüzüyle etkileşiminden oluşan muhteşem renklerden, tonlardan ve dokulardan alınan ilhamla ortaya çıkan Visuelle ile özgün dokular, eşsiz tasarımlarla yaşam alanlarına taşınıyor. Mekanların ruhunu değiştirerek, dünya ve doğayla uyumlu, aynı zamanda bütün ve dengeli yaşam alanları oluşturmak için tasarlanan Visuelle, sayısız kombinasyonlarla hayal gücünün ve estetik anlayışın sınırlarını zorluyor.
Şimdilik İstanbul, Ankara ve Bursa’da hizmete sunulan Visuelle’in yeniliklerini yaşam alanınıza taşımak için dekorasyon tutkunlarının yapması gereken sadece Kalekim ile iletişime geçmek” şeklinde konuştu.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın