Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

Kale, müşteri deneyimini en iyi yaşatan marka ödülünün sahibi oldu

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Kale, müşteri deneyimini en iyi yaşatan marka ödülünün sahibi oldu
Türkiye’nin ilk ve tek müşteri memnuniyetini ölçen platformu sikayetvar.com’un düzenlediği 6’ıncı A.C.E. Awards’ta, Kale Müşteri Hizmetleri ‘Seramik-Vitrifiye’ kategorisinde 1’inciliği alarak, ‘Diamond Ödülü’nün sahibi oldu. Firmaların şikayet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1 milyon 200 bin anket temel alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi sonuçlarına göre, Seramik-Vitrifiye kategorisinde tüketicisine mükemmel müşteri deneyimini en iyi yaşatan Kale Müşteri Hizmetleri oldu. 140 bin markanın, 7 milyon bireysel üyenin ve aylık 18 milyon ziyaretçinin buluştuğu Şikayetvar, mükemmel müşteri deneyimini yaşatan markaları belirledi. Markaların uçtan uca şikayet yönetim becerisinin ödüllendiği A.C.E Awards’ta, 48 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten 91 marka ödüllerine kavuştu. Hassas ve titiz çalışmaları ile satış sonrası hizmetlerde de tüketici beklentilerine efektif çözümler üreten Kale Müşteri Hizmetleri; Seramik-Vitrifiye kategorisinde 1’inciliği alarak, en üst düzeyde ödül olan Diamond Ödülü’nün sahibi oldu.Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Türkiye’nin ilk ve tek müşteri memnuniyetini ölçen platformu sikayetvar.com’un düzenlediği 6’ıncı A.C.E. Awards’ta, Kale Müşteri Hizmetleri ‘Seramik-Vitrifiye’ kategorisinde 1’inciliği alarak, ‘Diamond Ödülü’nün sahibi oldu. 

Firmaların şikayet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1 milyon 200 bin anket temel alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi sonuçlarına göre, Seramik-Vitrifiye kategorisinde tüketicisine mükemmel müşteri deneyimini en iyi yaşatan Kale Müşteri Hizmetleri oldu. 

140 bin markanın, 7 milyon bireysel üyenin ve aylık 18 milyon ziyaretçinin buluştuğu Şikayetvar, mükemmel müşteri deneyimini yaşatan markaları belirledi. Markaların uçtan uca şikayet yönetim becerisinin ödüllendiği A.C.E Awards’ta, 48 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten 91 marka ödüllerine kavuştu. Hassas ve titiz çalışmaları ile satış sonrası hizmetlerde de tüketici beklentilerine efektif çözümler üreten Kale Müşteri Hizmetleri; Seramik-Vitrifiye kategorisinde 1’inciliği alarak, en üst düzeyde ödül olan Diamond Ödülü’nün sahibi oldu.


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
ATP ve BUPA Acıbadem Sigorta’dan çalışan yan haklarını esneten platform!Önceki Haber

ATP ve BUPA Acıbadem Sigorta’dan çalışan...

Basit gördüğünüz belirtiler hayati işlevlerinizi tehlikeye atıyor!Sonraki Haber

Basit gördüğünüz belirtiler hayati işlev...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar