Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

iyzico-PayU Global E-Ticaret Raporunda Türkiye’ye Övgü

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
iyzico-PayU Global E-Ticaret Raporunda Türkiye’ye Övgü
PayU Global E-Ticaret Raporu yayımlandı. Dünyada e-ticaretin durumuna ilişkin dikkat çekici veriler ortaya koyan rapor, Türkiye’de bir kişinin günde ortalama 7,5 saat çevrimiçi olduğunu ve teknolojinin Türkiye’de de canlı bir sektör haline geldiğini gösteriyor. Dijital pazar için yenilikçi ödeme ve güvenli alışveriş çözümleri sunan küresel finans teknolojileri şirketi PayU, belirli dönemlerde finansal teknolojilerin etkileri ve farklı ülkelerdeki e-ticaret hacmine ilişkin raporlar yayımlıyor. Bu yıl “The Next Frontier: 2021 ve Gelecekte E-Ticaret Dünyasının Umut Vadeden Pazarları” başlığıyla yayımlanan rapor, içinde Türkiye’nin de yer aldığı beş kıtaya yayılmış 19 ülke ülke hakkında aydınlatıcı veriler paylaştı.  Rapor, ortaya koyduğu verilerle karar alıcıları ve kamuoyunu ekonomide e-ticaretin payı ve genel olarak ekonomik durum hakkında bilgilendiriyor. E-ticaretin gelişiminin incelendiği raporda e-ticaretin Türk ekonomisine etkileri, pandemiyle birlikte tüketicilerin sektörel eğilimleri incelendi. Rapor Türkiye’nin e-ticaret ile globalde öne geçme potansiyeli taşıdığını gösteriyor. Beklentiler değişti Çoğunluğu gençlerden oluşan Türkiye nüfusunun 92’sinden fazlası mobil cihazları kullanıyor. Teknolojiye kolaylıkla benimseyen tüketiciler hız ve rahatlığa önem veriyor. Pandemi döneminde sosyal mesafenin korunmasına yönelik uygulamalar bireylerin çevrimiçi alışverişin pratikliğinden, hızından ve çeşitliliğinden faydalanmasını sağladı. 2020’nin ilk 6 ayında 2019’un 6 ayına göre 64 artış oldu. Dijital eğilimRapora göre Türkler, dijital ürünlerden yararlanmaya büyük önem veriyor. Dijital mallar üzerindeki toplam e-ticaret harcamalarının 52 büyüme potansiyelinde olduğunu gösteren rapor, bununla birlikte önceki yıl 30 büyüyen sektörün bu yıl 17 büyüdüğünü ortaya koyuyor. Kozmetik ve moda sektörü yükselişteTürkiye’de kozmetik ve moda sektörü hızla büyüyor. Bu sektörlerde tüm harcamaların yarısından fazlasının çevrimiçi gerçekleşmesi bekleniyor. Türkiye pazarı, güzellik ve kozmetik alanında EMEA bölgesinde büyük potansiyel taşıyor. PayU ve iyzico platformunda Türkiye'de güzellik ve kozmetik harcamalarında artış olduğu gözlemleniyor ve gelecek dönemde de artışın sürmesi bekleniyor. Moda tekstil sektöründeki harcamaların 2019’daki 3,3 milyar dolar, 2020’deki 4,7 milyar dolar olan seviyesinin 89 üzerine çıkarak 2021’de 6,24 milyar dolara ulaşması öngörülüyor. Öyle ki, sektör özelinde PayU ve iyzico platformunda 65’lik bir artış oldu. Eğitim harcamalarında artışPandemiyle birlikte eğitim de dijitale taşındı. Rapora göre e-ticarette eğitim harcamaları artış gösterdi. 2020'deki ortalama işlem değeri, PayU platformunda 2019’a göre 100 dolar arttı.Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

PayU Global E-Ticaret Raporu yayımlandı. Dünyada e-ticaretin durumuna ilişkin dikkat çekici veriler ortaya koyan rapor, Türkiye’de bir kişinin günde ortalama 7,5 saat çevrimiçi olduğunu ve teknolojinin Türkiye’de de canlı bir sektör haline geldiğini gösteriyor.

 

Dijital pazar için yenilikçi ödeme ve güvenli alışveriş çözümleri sunan küresel finans teknolojileri şirketi PayU, belirli dönemlerde finansal teknolojilerin etkileri ve farklı ülkelerdeki e-ticaret hacmine ilişkin raporlar yayımlıyor. Bu yıl “The Next Frontier: 2021 ve Gelecekte E-Ticaret Dünyasının Umut Vadeden Pazarları” başlığıyla yayımlanan rapor, içinde Türkiye’nin de yer aldığı beş kıtaya yayılmış 19 ülke ülke hakkında aydınlatıcı veriler paylaştı. 

 

Rapor, ortaya koyduğu verilerle karar alıcıları ve kamuoyunu ekonomide e-ticaretin payı ve genel olarak ekonomik durum hakkında bilgilendiriyor.

 

E-ticaretin gelişiminin incelendiği raporda e-ticaretin Türk ekonomisine etkileri, pandemiyle birlikte tüketicilerin sektörel eğilimleri incelendi. Rapor Türkiye’nin e-ticaret ile globalde öne geçme potansiyeli taşıdığını gösteriyor.

 

Beklentiler değişti

 

Çoğunluğu gençlerden oluşan Türkiye nüfusunun 92’sinden fazlası mobil cihazları kullanıyor. Teknolojiye kolaylıkla benimseyen tüketiciler hız ve rahatlığa önem veriyor. Pandemi döneminde sosyal mesafenin korunmasına yönelik uygulamalar bireylerin çevrimiçi alışverişin pratikliğinden, hızından ve çeşitliliğinden faydalanmasını sağladı. 2020’nin ilk 6 ayında 2019’un 6 ayına göre 64 artış oldu.

 

Dijital eğilim

Rapora göre Türkler, dijital ürünlerden yararlanmaya büyük önem veriyor. Dijital mallar üzerindeki toplam e-ticaret harcamalarının 52 büyüme potansiyelinde olduğunu gösteren rapor, bununla birlikte önceki yıl 30 büyüyen sektörün bu yıl 17 büyüdüğünü ortaya koyuyor.

 

Kozmetik ve moda sektörü yükselişte

Türkiye’de kozmetik ve moda sektörü hızla büyüyor. Bu sektörlerde tüm harcamaların yarısından fazlasının çevrimiçi gerçekleşmesi bekleniyor. Türkiye pazarı, güzellik ve kozmetik alanında EMEA bölgesinde büyük potansiyel taşıyor. PayU ve iyzico platformunda Türkiye'de güzellik ve kozmetik harcamalarında artış olduğu gözlemleniyor ve gelecek dönemde de artışın sürmesi bekleniyor.

 

Moda tekstil sektöründeki harcamaların 2019’daki 3,3 milyar dolar, 2020’deki 4,7 milyar dolar olan seviyesinin 89 üzerine çıkarak 2021’de 6,24 milyar dolara ulaşması öngörülüyor. Öyle ki, sektör özelinde PayU ve iyzico platformunda 65’lik bir artış oldu.

 

Eğitim harcamalarında artış

Pandemiyle birlikte eğitim de dijitale taşındı. Rapora göre e-ticarette eğitim harcamaları artış gösterdi. 2020'deki ortalama işlem değeri, PayU platformunda 2019’a göre 100 dolar arttı.


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Türkiye, BD için yetenek havuzu olarak konumlanıyorÖnceki Haber

Türkiye, BD için yetenek havuzu olarak k...

Niloya, 23 Nisan’da Yeni Bölümleriyle İzleyiciyle BuluşuyorSonraki Haber

Niloya, 23 Nisan’da Yeni Bölümleriyle İz...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar