Büyük pazaryerleri karşısında rekabet şansı arayan küçük ve orta ölçekli işletmelerin, başta dijitalleşme süreçlerini tamalaması ve alıcı için güvenli ödeme sistemi sağlaması gerekiyor. iyzico, bu sorunlara odaklanarak geliştirdiği iyzico Korumalı Alışveriş çözümüyle üye iş yerlerinin işlem hacmini yüzde 8 oranında artırırken, iş yerlerinin müşterilerine iyzico ile Öde sayesinde yüzde 37 oranında daha hızlı tamamlanan bir ödeme deneyimi sunmalarını sağlıyor. Tüketicilerin online alışverişe artan ilgisi, küçük ve orta ölçekli işletmeleri geleneksel perakende kanallarına alternatif olarak online ticarete katılmaya yönlendirdi. İşletmelerin, kullanıcı ve işlem hacmi yüksek pazaryerlerinde yaratacakları sanal bir vitrin satış anlamında ana caddedeki bir dükkanın potansiyelini beraberinde getirebiliyor. Pazaryerleri dünya çapında e-ticaretten yüzde 47 pay alırken, satıcıların kendi sitelerinin aldığı pay ise yalnızca yüzde 26. Finansal hizmetleri demokratikleştirmeyi ve herkes için ulaşılabilir kılmayı hedefleyen iyzico geliştirdiği çözümlerle, küçük ve orta ölçekli işletmelerin büyük pazaryerleri ve köklü markalarla olan rekabetinde fırsat eşitliğini sağlıyor. KOBİ’lerin geleneksel perakendeye alternatif olarak online ticaretin artan popülaritesine katılmasını çok değerli bulduklarını söyleyen iyzico CEO’su Barbaros Özbuğutu, “Ancak adil alışveriş ve tüketicilerin seçim hakkına saygı için, pazarın tekelleşmemesi gerekiyor. Bu nedenle KOBİ’leri destekleyen, onların sorunlarına yönelik çözümlere odaklandık. Online pazar yerlerinin e-ticaretin gelişmesine yaptığı katkı yadsınamaz. Pazarın herkes için verimli olabilmesi için, büyük markalar kadar küçük ve orta ölçekli işletmelerinde oyunda kalması gerekiyor. Rekabetin daha eşit koşullarda sürebilmesi için mutlaka KOBİ’lerin desteklenmesi gerektiğine inanıyoruz” dedi. Pandemi döneminde kurumsal üye iş yeri başvuruları yüzde 73 oranında arttı 70 binden fazla üye iş yerinin çok büyük bir bölümünü KOBİ’lerin oluşturduğu iyzico, pandemi döneminde kurumsal üye iş yeri başvurularında yüzde 73’lük bir artış yaşadı. Türkiye’nin sahip olduğu e-ticaret potansiyeline rağmen özellikle küçük işletmelerin önünde büyümelerini engelleyen sorunlar olduğuna dikkat çeken Barbaros Özbuğutu, öncelikle bu sorunları tespit ettiklerini ve iyzico Korumalı Alışveriş gibi çözümleriyle üye iş yelerinin satışlarına yüzde 8 oranında katkıda bulunduklarını belirtti. 3 milyondan fazla müşteri iyzico Korumalı Alışveriş’i tercih ettiGüvenlik ile ilgili endişeleri sebebiyle online alışverişlerini büyük pazar yerlerinden yapan alıcıların, küçük ve ortak ölçekli işletmelerden de güvenli bir alışveriş deneyimi yaşamaları için iyzico ile Öde ve iyzico Korumalı Alışveriş ürünleri geliştirildi. iyzico Korumalı Alışveriş kapsamında yapılan tüm alışverişler için 7/24 canlı telefon ve chat desteği sunulmasının yanı sıra, ürünle ilgili herhangi bir problem yaşanması durumunda ise iptal/iade süreçlerinde iyzico insiyatif alarak tüketicinin hakkını koruyor. Böylece adını hiç duymadığı bir marka dahi olsa tüketiciler iyzico Korumalı Alışveriş’e güveniyor ve o mağazadan alışveriş yapıyor. Bugüne kadar 3 milyondan fazla tüketicinin bu yöntemi tercih ederken, büyük pazar yerleriyle rekabet şansını böylece eşitleyen KOBİ’ler, varlıklarını sürdürmeye ve işlerini büyütmeye devam ediyorlar. KOBİ’lerin e-ticaret pazarından daha fazla pay almasına odaklanan iyzico’nun geliştirdiği diğer çözümler arasında yapay zeka tabanlı katma değerli servisler de yer alıyor. Dynamic 3DS, Sahtecilik Önleme Sistemi ve Akıllı Ödeme Yönlendirme Servisi ile binlerce KOBİ hiçbir ücret ödemeden kazancını artırıyor. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Büyük pazaryerleri karşısında rekabet şansı arayan küçük ve orta ölçekli işletmelerin, başta dijitalleşme süreçlerini tamalaması ve alıcı için güvenli ödeme sistemi sağlaması gerekiyor. iyzico, bu sorunlara odaklanarak geliştirdiği iyzico Korumalı Alışveriş çözümüyle üye iş yerlerinin işlem hacmini yüzde 8 oranında artırırken, iş yerlerinin müşterilerine iyzico ile Öde sayesinde yüzde 37 oranında daha hızlı tamamlanan bir ödeme deneyimi sunmalarını sağlıyor.
Tüketicilerin online alışverişe artan ilgisi, küçük ve orta ölçekli işletmeleri geleneksel perakende kanallarına alternatif olarak online ticarete katılmaya yönlendirdi. İşletmelerin, kullanıcı ve işlem hacmi yüksek pazaryerlerinde yaratacakları sanal bir vitrin satış anlamında ana caddedeki bir dükkanın potansiyelini beraberinde getirebiliyor. Pazaryerleri dünya çapında e-ticaretten yüzde 47 pay alırken, satıcıların kendi sitelerinin aldığı pay ise yalnızca yüzde 26.
Finansal hizmetleri demokratikleştirmeyi ve herkes için ulaşılabilir kılmayı hedefleyen iyzico geliştirdiği çözümlerle, küçük ve orta ölçekli işletmelerin büyük pazaryerleri ve köklü markalarla olan rekabetinde fırsat eşitliğini sağlıyor.
KOBİ’lerin geleneksel perakendeye alternatif olarak online ticaretin artan popülaritesine katılmasını çok değerli bulduklarını söyleyen iyzico CEO’su Barbaros Özbuğutu, “Ancak adil alışveriş ve tüketicilerin seçim hakkına saygı için, pazarın tekelleşmemesi gerekiyor. Bu nedenle KOBİ’leri destekleyen, onların sorunlarına yönelik çözümlere odaklandık. Online pazar yerlerinin e-ticaretin gelişmesine yaptığı katkı yadsınamaz. Pazarın herkes için verimli olabilmesi için, büyük markalar kadar küçük ve orta ölçekli işletmelerinde oyunda kalması gerekiyor. Rekabetin daha eşit koşullarda sürebilmesi için mutlaka KOBİ’lerin desteklenmesi gerektiğine inanıyoruz” dedi.
Pandemi döneminde kurumsal üye iş yeri başvuruları yüzde 73 oranında arttı
70 binden fazla üye iş yerinin çok büyük bir bölümünü KOBİ’lerin oluşturduğu iyzico, pandemi döneminde kurumsal üye iş yeri başvurularında yüzde 73’lük bir artış yaşadı. Türkiye’nin sahip olduğu e-ticaret potansiyeline rağmen özellikle küçük işletmelerin önünde büyümelerini engelleyen sorunlar olduğuna dikkat çeken Barbaros Özbuğutu, öncelikle bu sorunları tespit ettiklerini ve iyzico Korumalı Alışveriş gibi çözümleriyle üye iş yelerinin satışlarına yüzde 8 oranında katkıda bulunduklarını belirtti.
3 milyondan fazla müşteri iyzico Korumalı Alışveriş’i tercih etti
Güvenlik ile ilgili endişeleri sebebiyle online alışverişlerini büyük pazar yerlerinden yapan alıcıların, küçük ve ortak ölçekli işletmelerden de güvenli bir alışveriş deneyimi yaşamaları için iyzico ile Öde ve iyzico Korumalı Alışveriş ürünleri geliştirildi.
iyzico Korumalı Alışveriş kapsamında yapılan tüm alışverişler için 7/24 canlı telefon ve chat desteği sunulmasının yanı sıra, ürünle ilgili herhangi bir problem yaşanması durumunda ise iptal/iade süreçlerinde iyzico insiyatif alarak tüketicinin hakkını koruyor. Böylece adını hiç duymadığı bir marka dahi olsa tüketiciler iyzico Korumalı Alışveriş’e güveniyor ve o mağazadan alışveriş yapıyor. Bugüne kadar 3 milyondan fazla tüketicinin bu yöntemi tercih ederken, büyük pazar yerleriyle rekabet şansını böylece eşitleyen KOBİ’ler, varlıklarını sürdürmeye ve işlerini büyütmeye devam ediyorlar.
KOBİ’lerin e-ticaret pazarından daha fazla pay almasına odaklanan iyzico’nun geliştirdiği diğer çözümler arasında yapay zeka tabanlı katma değerli servisler de yer alıyor. Dynamic 3DS, Sahtecilik Önleme Sistemi ve Akıllı Ödeme Yönlendirme Servisi ile binlerce KOBİ hiçbir ücret ödemeden kazancını artırıyor.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın