Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

İnci GS Yuasa’nın Kurumsal İletişim Ortağı Communication Partner Oldu

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
İnci GS Yuasa’nın Kurumsal İletişim Ortağı Communication Partner Oldu
Türkiye’de otomotiv tedarik sanayinin köklü firması İnci Holding ile dünya akü devi Japon GS Yuasa’nın iştiraki İnci GS Yuasa, iletişim faaliyetlerini Communication Partner ile yürütecek.Türkiye’nin en büyük akü üreticisi konumunda bulunan ve Manisa’daki üç fabrikası ve 800 çalışanı ile tüm süreçlerinde mükemmelliği ilke edinen İnci GS Yuasa, iletişim çalışmalarını Communication Partner ile yürütmeye karar verdi. İş birliği kapsamında Communication Partner, firmanın gelecek dönem stratejileri doğrultusunda iletişim süreçlerini yönetecek.İnci GS Yuasa, tüketici odaklı yaklaşımı ve geliştirdiği yeni teknolojilerle 6 kıtada 80’in üzerinde ülkede ürünlerini ve hizmetlerini tüketicilere ulaştırmaktadır. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan “Türkiye’nin En Değerli Markaları 2020” listesinde İnci Akü, en değerli akü markası seçilmiştir.Birlikte çalıştığı markaların ‘iletişim ortağı’ olma misyonuyla hareken eden Communication Partner, danışmanlık ve uygulama hizmetlerini ‘PR’, ‘Dijital PR’, ‘pazarlama ve marka iletişimi’ ve ‘iç iletişim ve değişim yönetimi’ başlıklarında topluyor. Uluslararası İletişim Danışmanlığı Birliği (ICCO) ve İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği’nin (İDA) üyesi olan Communication Partner; ayrıca kurucusu olduğu Türkiye’nin tek bağımsız ajanslar ağı aracılığı ile İstanbul’un yanı sıra 8 ilde daha hizmet veriyor.Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Türkiye’de otomotiv tedarik sanayinin köklü firması İnci Holding ile dünya akü devi Japon GS Yuasa’nın iştiraki İnci GS Yuasa, iletişim faaliyetlerini Communication Partner ile yürütecek.

Türkiye’nin en büyük akü üreticisi konumunda bulunan ve Manisa’daki üç fabrikası ve 800 çalışanı ile tüm süreçlerinde mükemmelliği ilke edinen İnci GS Yuasa, iletişim çalışmalarını Communication Partner ile yürütmeye karar verdi. İş birliği kapsamında Communication Partner, firmanın gelecek dönem stratejileri doğrultusunda iletişim süreçlerini yönetecek.

İnci GS Yuasa, tüketici odaklı yaklaşımı ve geliştirdiği yeni teknolojilerle 6 kıtada 80’in üzerinde ülkede ürünlerini ve hizmetlerini tüketicilere ulaştırmaktadır. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan “Türkiye’nin En Değerli Markaları 2020” listesinde İnci Akü, en değerli akü markası seçilmiştir.

Birlikte çalıştığı markaların ‘iletişim ortağı’ olma misyonuyla hareken eden Communication Partner, danışmanlık ve uygulama hizmetlerini ‘PR’, ‘Dijital PR’, ‘pazarlama ve marka iletişimi’ ve ‘iç iletişim ve değişim yönetimi’ başlıklarında topluyor. Uluslararası İletişim Danışmanlığı Birliği (ICCO) ve İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği’nin (İDA) üyesi olan Communication Partner; ayrıca kurucusu olduğu Türkiye’nin tek bağımsız ajanslar ağı aracılığı ile İstanbul’un yanı sıra 8 ilde daha hizmet veriyor.


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Polisan kansaı x1 art hobi serisi ile objelere sanatsal okunuşlarÖnceki Haber

Polisan kansaı x1 art hobi serisi ile ob...

Head&Shoulders NR1 Video Müzik Ödülleri’nde Oylama Heyecanı Başladı!Sonraki Haber

Head&Shoulders NR1 Video Müzik Ödülleri’...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar