Microsoft’un MEA Bölgesi’nde faaliyet gösteren start-up’ları teknoloji, pazar erişimi ve mentorluk alanında güçlendirmek amacıyla Abu Dhabi Yatırım Ofisi (ADIO) ile hayata geçirdiği GrowthX Accelerator programına dahil olan 15 start-up’ın temsilcileri, düzenlenen sanal törenle mezun oldular. Program kapsamında Kurumsal Uyumluluk Partneri olarak Etihad Airways, Unilever, Flow, Akbank, KPMG ve IKEA ile; Büyüme Partneri olarak Accenture ile; Bilgi Partneri olarak ise EY, Stanton Chase, Stripe, LinkedIn ve GitHub ile çalışıldı. Microsoft’un Abu Dhabi Yatırım Ofisi (ADIO) ile stratejik ortalık içinde hayata geçirdiği GrowthX Accelerator programına dahil olan start-up’lar sanal bir törenle mezun oldular. Start-up’ları güçlendirmek amacıyla geliştirilen GrowthX Accelerator programının 105 kişiden oluşan ilk mezun kadrosunda kurucu ortaklar, kurumsal çalışanlar, yatırımcılar ve devlet yetkilileri yer aldı. Poltio, Getbee, Gener8, Spitch, Barakatech, Hi55, Nymcard, Nexdegree, Udentify, Fero.ai, Ubrantz, Oplog, Artiwise, B2Brain ve AlphaSense’den oluşan 15 start-up, 3 aylık süreç boyunca kurumsal uyumluluk partnerleriyle iş birliği içinde çalışarak kurumların karşılaştığı zorlukların giderilmesini sağlayacak teknolojik çözümler geliştirdiler. Program kapsamında Kurumsal Uyumluluk Partneri olarak Etihad Airways, Unilever, Flow, Akbank, KPMG ve IKEA ile; Büyüme Partneri olarak Accenture ile; Bilgi Partneri olarak ise EY, Stanton Chase, Stripe, LinkedIn ve GitHub ile çalışıldı.Microsoft’un GrowthX Accelerator aracılığıyla start-up’lara verdiği destekten gurur duyduklarını belirten Microsoft Türkiye Pazarlama ve Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Münir Kundakçı, “GrowthX Accelerator ile B2B modelde çalışan start-up’ların teknoloji, mentorluk ve pazar erişimi anlamında güçlendirilmesi ve yeni küresel dijital ekonomide büyümelerine katkı sağlanması hedeflenmişti. Geçtiğimiz ay itibarıyla ilk mezunlarını veren bu programın amacına ulaştığını görmek mutluluk verici. ADIO ile iş birliğimiz sayesinde girişimciler fikirlerini projeye dönüştürebilecekleri platformlara ve teknolojik desteğe kolaylıkla ulaşabildikleri gibi, aynı zamanda global çapta markaların temsilcilerinden mentorluk alma şansını da yakalıyorlar. Start-up’ların inovasyonu hızlandırmaları ve etkilerini büyütmeleri için GrowthX Accelerator’dan daha verimli bir oluşum düşünemiyorum” dedi. “Bilgi ve uyumluluk partnerlerimizin desteği olmadan bu projeyle elde etmeyi amaçladığımız hedeflere ulaşmamız mümkün olmazdı. Bizimle ortak bir vizyonu paylaştıkları için kendilerine müteşekkiriz” diyen MEA Bölgesi “Microsoft for Startups” Direktörü Roberto Croci ise, önümüzdeki dönemde bu alanda daha da etkili inisiyatifleri hayata geçirmek üzere çalışmaya devam ettiklerini ifade etti.Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Microsoft’un MEA Bölgesi’nde faaliyet gösteren start-up’ları teknoloji, pazar erişimi ve mentorluk alanında güçlendirmek amacıyla Abu Dhabi Yatırım Ofisi (ADIO) ile hayata geçirdiği GrowthX Accelerator programına dahil olan 15 start-up’ın temsilcileri, düzenlenen sanal törenle mezun oldular. Program kapsamında Kurumsal Uyumluluk Partneri olarak Etihad Airways, Unilever, Flow, Akbank, KPMG ve IKEA ile; Büyüme Partneri olarak Accenture ile; Bilgi Partneri olarak ise EY, Stanton Chase, Stripe, LinkedIn ve GitHub ile çalışıldı.
Microsoft’un Abu Dhabi Yatırım Ofisi (ADIO) ile stratejik ortalık içinde hayata geçirdiği GrowthX Accelerator programına dahil olan start-up’lar sanal bir törenle mezun oldular. Start-up’ları güçlendirmek amacıyla geliştirilen GrowthX Accelerator programının 105 kişiden oluşan ilk mezun kadrosunda kurucu ortaklar, kurumsal çalışanlar, yatırımcılar ve devlet yetkilileri yer aldı.
Poltio, Getbee, Gener8, Spitch, Barakatech, Hi55, Nymcard, Nexdegree, Udentify, Fero.ai, Ubrantz, Oplog, Artiwise, B2Brain ve AlphaSense’den oluşan 15 start-up, 3 aylık süreç boyunca kurumsal uyumluluk partnerleriyle iş birliği içinde çalışarak kurumların karşılaştığı zorlukların giderilmesini sağlayacak teknolojik çözümler geliştirdiler. Program kapsamında Kurumsal Uyumluluk Partneri olarak Etihad Airways, Unilever, Flow, Akbank, KPMG ve IKEA ile; Büyüme Partneri olarak Accenture ile; Bilgi Partneri olarak ise EY, Stanton Chase, Stripe, LinkedIn ve GitHub ile çalışıldı.
Microsoft’un GrowthX Accelerator aracılığıyla start-up’lara verdiği destekten gurur duyduklarını belirten Microsoft Türkiye Pazarlama ve Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Münir Kundakçı, “GrowthX Accelerator ile B2B modelde çalışan start-up’ların teknoloji, mentorluk ve pazar erişimi anlamında güçlendirilmesi ve yeni küresel dijital ekonomide büyümelerine katkı sağlanması hedeflenmişti. Geçtiğimiz ay itibarıyla ilk mezunlarını veren bu programın amacına ulaştığını görmek mutluluk verici. ADIO ile iş birliğimiz sayesinde girişimciler fikirlerini projeye dönüştürebilecekleri platformlara ve teknolojik desteğe kolaylıkla ulaşabildikleri gibi, aynı zamanda global çapta markaların temsilcilerinden mentorluk alma şansını da yakalıyorlar. Start-up’ların inovasyonu hızlandırmaları ve etkilerini büyütmeleri için GrowthX Accelerator’dan daha verimli bir oluşum düşünemiyorum” dedi.
“Bilgi ve uyumluluk partnerlerimizin desteği olmadan bu projeyle elde etmeyi amaçladığımız hedeflere ulaşmamız mümkün olmazdı. Bizimle ortak bir vizyonu paylaştıkları için kendilerine müteşekkiriz” diyen MEA Bölgesi “Microsoft for Startups” Direktörü Roberto Croci ise, önümüzdeki dönemde bu alanda daha da etkili inisiyatifleri hayata geçirmek üzere çalışmaya devam ettiklerini ifade etti.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın