Dünyanın lider banyo ve mutfak çözümleri ve sıhhi tesisat markası GROHE, ürünlerini Türkiye’nin bütün noktalarında kesintisiz tanıtmak amacıyla geliştirilen dijital deneyim “GROHE Sanal Showroom”u tanıttı. İstanbul, Ümraniye’de bulunan merkez ofis tasarımı baz alınarak oluşturulan dijital deneyim, Almanya’nın lider dijital pazarlama ajansı D’Art ile 6 aylık çalışmanın sonucunda kullanıcıların beğenisine sunuldu.
Dünyanın önde gelen sıhhi tesisat üreticilerinden GROHE, MENA bölgesinde bir ilki başararak 6 aylık yoğun bir çalışmanın sonucunda hazırlanan GROHE Sanal Showroom’u tanıttı. Herkes için iyi evler sunmayı amaçlayan GROHE pandemi döneminde yapmış olduğu dijital yatırımlara bir yenisini ekleyerek iş yoğunluğu, zaman darlığı gibi nedenlerle mağaza gezmeye vakti olmayan ve bulunduğu bölge yakınlarında GROHE mağazası bulunmayan müşterilerin, ürünler hakkında detaylı bilgi edinerek 7/24 mağaza deneyimi yaşayabileceği sanal showroom’u hayata geçirdi.
Farklı kategorilerde pek çok ürün, tüm detaylarına erişilebilir şekilde sanal showroom’da kullanıcıları bekliyor.
Sanal showroom içerisinde müşteriler, banyo ve duş çözümleri, tamamlayıcı aksesuarlar, mutfak ürünleri ve profesyonel sıhhi tesisat çözümleri gibi çeşitli ürünlere ulaşarak, açıklamalı videolar ile ürünler hakkında interaktif içeriklerle zenginleştirilmiş detaylı bilgiler alabiliyorlar. Ürün serilerinin çıkış noktalarından uygulama alanlarına, estetik özelliklerinden teknik detaylarına kadar pek çok noktaya değinen tanıtımlar dijital showroom’da GROHE’nin uzman ekibi tarafından kullanıcılara aktarılıyor. Bu tanıtımlar sanal kullanıcı deneyimini zenginleştirirken, GROHE’nin uzmanlığını da ortaya koyuyor.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın