Ege Üniversitesi (EÜ) İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencileri yeni bir sosyal sorumluluk projesi daha geliştiriyor. Genç iletişimciler, “Kalabalığın Renkleri” projesi ile hedef kitlelerinin kalıplaşmış algılarını değiştirerek, empati yeteneklerini güçlendirmeyi ve kalıcı bir bilinç oluşturmayı hedefliyor.
EÜ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Hidaye Aydan Bilgilier yürütücülüğünde hazırlanan projenin ekibi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü 2’nci sınıf öğrencilerinden oluşuyor. Etkinliğin çevrimiçi olarak düzenlenmesi planlanıyor.
Proje hakkında bilgi veren Doç. Dr. Bilgilier, “Öğrencilerimiz ile birlikte projemizin hedef kitlesi olan 18 - 25 yaş arasındaki gençlerin ötekileştirmeye yol açan dil, giyim, beslenme ve cinsiyet gibi kalıplaşmış algılarını değiştirmeyi ve empati yeteneklerini güçlendirmeyi amaçlıyoruz. Kitlemize kalabalığın içindeki farklı renklere odaklanmamız gerektiğini ve bu renklerin normal birer toplumsal olgu olduğunu anlatmak için yola çıktığımız bu projede, kalıcı bir bilinç oluşturmak istiyoruz. Bu sayede gençlerimizin daha olumlu ve anlayışlı bir düşünce yapısına sahip olarak, insani ilişkilerini daha doğru bir şekilde sürdüreceklerini düşünüyoruz” dedi.
Etkinlikte proje ekibi tarafından yapılacak sunumlar ve anketlerin yanı sıra; profesyonel konuşmacılar konuk edilecek.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın