Garena Free Fire cezbedici reklam filmleri ile dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Son olarak Ankara’nın ünlü Çinçin mahallesinde geçen reklam filmi bir yabancı turistin paraşüt ile mahallenin ortasına düşmesiyle başlıyor. 2019 ve 2020'de dünyanın en çok indirilen mobil oyunu olan Free Fire, son reklam filmi ile gençlerin oyun keyfini, mizahi bir bakış açısı ile anlatıyor. Yerel değerlere önem veren Garena, özellikle Türkiye’deki topluluğun beğenilerine yönelik özel içerikler geliştirmeyi hedefliyor. Garena’nın son reklam filmi de bu hedefin ciddi bir göstergesi. Ankara’nın Çinçin mahallesinde geçen reklam filmi, elektronik bağlamanın tınıları ile başlıyor. Sokakta tespih sallayanlar, Ankara misketi oynayan gençler, beyaz takım elbisesi ile koltuğunda oturan yaşlı amca, kümesteki tavuklar ve tabii ki güvercinler mahallede sıradan bir günü yaşarken, bir yabancı mahallenin ortasına paraşüt ile düşüyor ve Free Fire diye bağırıyor. Bunun üzerine Çinçin’li bir delikanlı paraşütlü gence “Sakin ol free free. Burada herkes free yani” diyor. Tam o sırada paraşüt ile mahallenin ortasına düşen gencin aslında bir turist olduğu anlaşılıyor. Bir anda ortamda mahallenin dostane havası esiyor ve turist genç Çinçin’li gençlerle birlikte Free Fire oynamaya başlıyor. Reklam filminin sonu “Herkes ineceği yeri iyi seçsin, dikkat etsin. Bizim gençler Free Fire’da, heyecan dorukta. Sen de Free Fire indir. Ama ineceğin yere dikkat et” cümleleri ile tamamlanıyor. Yönetmen koltuğunda Eralp Vardar’ın oturduğu, TBWA imzasını taşıyan filmin yapımcılığını 25 Film üstleniyor. KÜNYEReklamveren: Garena Free FireReklam Ajansı: TBWA İstanbulCCO: İlkay GürpınarECD: Volkan KarakaşoğluKreatif Direktör: Serdar Güngör, Mesut KoçarslanKreatif Ekip: Sungun Çalışkan, Selin SaygınCSO: Toygun YılmazerStratejik Planlama Direktörü: Özgün ÖzkalayStratejist: Yunuscan HişimcilMarka Group Direktörü / İş Geliştirme Direktörü: Ömer ÜstündağMüşteri Ekibi: Katya AtatOptimization Director: Neslihan GücümAjans Prodüktörü: Volkan AlkanProdüksiyon Şirketi: 25 FilmYönetmen: Eralp VardarPost Prodüksiyon: İmaj Post ProductionMedya Planlama Ajansı: OMDMüzik: Ozan HatipoğluPR Ajansı: Golin Free Fire HakkındaFree Fire, özellikle mobil oyuncuların çıkarları göz önünde bulundurularak oluşturulan heyecan verici bir battle royale oyunudur. Garena tarafından dünya çapında geliştirilen ve yayınlanan Free Fire, 2020'de 100 milyondan fazla günlük aktif kullanıcısıyla rekor seviyesine ulaştı. 2 Youtube'daki Free Fire içerikleri de 72 milyar görüntüleme ile yılın en çok izlenen 3. oyunu oldu.Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Garena Free Fire cezbedici reklam filmleri ile dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Son olarak Ankara’nın ünlü Çinçin mahallesinde geçen reklam filmi bir yabancı turistin paraşüt ile mahallenin ortasına düşmesiyle başlıyor.
2019 ve 2020'de dünyanın en çok indirilen mobil oyunu olan Free Fire, son reklam filmi ile gençlerin oyun keyfini, mizahi bir bakış açısı ile anlatıyor. Yerel değerlere önem veren Garena, özellikle Türkiye’deki topluluğun beğenilerine yönelik özel içerikler geliştirmeyi hedefliyor. Garena’nın son reklam filmi de bu hedefin ciddi bir göstergesi.
Ankara’nın Çinçin mahallesinde geçen reklam filmi, elektronik bağlamanın tınıları ile başlıyor. Sokakta tespih sallayanlar, Ankara misketi oynayan gençler, beyaz takım elbisesi ile koltuğunda oturan yaşlı amca, kümesteki tavuklar ve tabii ki güvercinler mahallede sıradan bir günü yaşarken, bir yabancı mahallenin ortasına paraşüt ile düşüyor ve Free Fire diye bağırıyor. Bunun üzerine Çinçin’li bir delikanlı paraşütlü gence “Sakin ol free free. Burada herkes free yani” diyor. Tam o sırada paraşüt ile mahallenin ortasına düşen gencin aslında bir turist olduğu anlaşılıyor. Bir anda ortamda mahallenin dostane havası esiyor ve turist genç Çinçin’li gençlerle birlikte Free Fire oynamaya başlıyor.
Reklam filminin sonu “Herkes ineceği yeri iyi seçsin, dikkat etsin. Bizim gençler Free Fire’da, heyecan dorukta. Sen de Free Fire indir. Ama ineceğin yere dikkat et” cümleleri ile tamamlanıyor.
Yönetmen koltuğunda Eralp Vardar’ın oturduğu, TBWA imzasını taşıyan filmin yapımcılığını 25 Film üstleniyor.
KÜNYE
Reklamveren: Garena Free Fire
Reklam Ajansı: TBWA İstanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Kreatif Direktör: Serdar Güngör, Mesut Koçarslan
Kreatif Ekip: Sungun Çalışkan, Selin Saygın
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Direktörü: Özgün Özkalay
Stratejist: Yunuscan Hişimcil
Marka Group Direktörü / İş Geliştirme Direktörü: Ömer Üstündağ
Müşteri Ekibi: Katya Atat
Optimization Director: Neslihan Gücüm
Ajans Prodüktörü: Volkan Alkan
Prodüksiyon Şirketi: 25 Film
Yönetmen: Eralp Vardar
Post Prodüksiyon: İmaj Post Production
Medya Planlama Ajansı: OMD
Müzik: Ozan Hatipoğlu
PR Ajansı: Golin
Free Fire Hakkında
Free Fire, özellikle mobil oyuncuların çıkarları göz önünde bulundurularak oluşturulan heyecan verici bir battle royale oyunudur. Garena tarafından dünya çapında geliştirilen ve yayınlanan Free Fire, 2020'de 100 milyondan fazla günlük aktif kullanıcısıyla rekor seviyesine ulaştı. 2 Youtube'daki Free Fire içerikleri de 72 milyar görüntüleme ile yılın en çok izlenen 3. oyunu oldu.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın