Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

EuroLeague play-off maçlarının heyecanı Tadım’la çıkar

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
EuroLeague play-off maçlarının heyecanı Tadım’la çıkar
Türkiye’nin dünyaya açılan, iyi atıştırmalıkta öncü markası Tadım, Avrupa’nın en üst düzey basketbol organizasyonu EuroLeague’nin sponsorları arasında yer alıyor. EuroLeague’de play-off maçlarının başlamasıyla birlikte basketbol severlerin heyecanı da artarken Tadım da birbirinden lezzetli kuruyemişleriyle ve hazırladığı dört farklı reklam filmiyle bu heyecana eşlik ediyor. Seslendirmesini basketbolun en önemli yorumcularından Murat Murathanoğlu’nun yaptığı Antep Fıstığı, Tuzlu Yer Fıstığı, Favori ve Festival reklam filmlerinde, kuruyemiş keyfi basketbol oynarken sahada alınan heyecan ile bir arada sunuluyor. Murathanoğlu, kuruyemişin paketten çıkarılmasından ağıza atılmasına kadar geçen süreci, kendine has keyifli üslubuyla sayıya giden bir oyuncunun hareketleri gibi yorumlayarak, ‘atış’ hamlesini Tadım’ın ‘atış’tırmalıklarına gönderme yaparak ifade ediyor. EuroLeague’de play-off heyecanı başladıBu sene finalleri 28 – 30 Mayıs tarihlerinde Almanya’nın Köln kentinde yapılacak olan EuroLeague’de play-off heyecanı başladı. Anadolu Efes - Real Madrid, Fenerbahçe Beko - CSKA Moskova, Barcelona – Zenit ve Bayern Münih - Olimpia Milano arasında gerçekleşecek karşılaşmalarda heyecan doruğa çıkarken, EuroLeague sponsorları arasında yer alan Tadım’ın çektiği yeni reklam filmleri de online platformlarda yayınlandı. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Türkiye’nin dünyaya açılan, iyi atıştırmalıkta öncü markası Tadım, Avrupa’nın en üst düzey basketbol organizasyonu EuroLeague’nin sponsorları arasında yer alıyor. EuroLeague’de play-off maçlarının başlamasıyla birlikte basketbol severlerin heyecanı da artarken Tadım da birbirinden lezzetli kuruyemişleriyle ve hazırladığı dört farklı reklam filmiyle bu heyecana eşlik ediyor. Seslendirmesini basketbolun en önemli yorumcularından Murat Murathanoğlu’nun yaptığı Antep Fıstığı, Tuzlu Yer Fıstığı, Favori ve Festival reklam filmlerinde, kuruyemiş keyfi basketbol oynarken sahada alınan heyecan ile bir arada sunuluyor. Murathanoğlu, kuruyemişin paketten çıkarılmasından ağıza atılmasına kadar geçen süreci, kendine has keyifli üslubuyla sayıya giden bir oyuncunun hareketleri gibi yorumlayarak, ‘atış’ hamlesini Tadım’ın ‘atış’tırmalıklarına gönderme yaparak ifade ediyor.

 

EuroLeague’de play-off heyecanı başladı

Bu sene finalleri 28 – 30 Mayıs tarihlerinde Almanya’nın Köln kentinde yapılacak olan EuroLeague’de play-off heyecanı başladı. Anadolu Efes - Real Madrid, Fenerbahçe Beko - CSKA Moskova, Barcelona – Zenit ve Bayern Münih - Olimpia Milano arasında gerçekleşecek karşılaşmalarda heyecan doruğa çıkarken, EuroLeague sponsorları arasında yer alan Tadım’ın çektiği yeni reklam filmleri de online platformlarda yayınlandı. 


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Niloya, 23 Nisan’da Yeni Bölümleriyle İzleyiciyle BuluşuyorÖnceki Haber

Niloya, 23 Nisan’da Yeni Bölümleriyle İz...

Dijitalin en karlısı kitap sektörüSonraki Haber

Dijitalin en karlısı kitap sektörü

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar