Panasonic Life Solutions Türkiye, sürdürülebilir kalkınmanın insana yatırım ve doğal kaynakların bilinçli kullanımı ile gerçekleşeceğine inanan bir anlayışla faaliyet gösteriyor. Gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakmak anlayışıyla sürdürülebilirliği kurumsal bir değer olarak benimseyen Panasonic Life Solutions Türkiye, sekiz yıldır olduğu gibi bu yıl da Dünya Saati etkinliğinin ana sponsoru oldu.
Panasonic Life Solutions Türkiye, sürdürülebilir kalkınmanın insana yatırım ve doğal kaynakların bilinçli kullanımı ile gerçekleşeceğine inanan bir anlayışla faaliyet gösteriyor. Gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakmak anlayışıyla sürdürülebilirliği kurumsal bir değer olarak benimseyen Panasonic Life Solutions Türkiye, sekiz yıldır olduğu gibi bu yıl da Dünya Saati etkinliğinin ana sponsoru oldu.
Dünya Doğayı Koruma Vakfı (WWF) doğal alanların ve türlerin yok oluşuna, iklim krizine dikkat çekmek için her yıl mart ayının son cumartesi günü dünya genelinde ışıkların bir saat kapatılması çağrısı yapıyor. Ülkemizde WWF-Türkiye’nin öncülük ettiği “Dünya Saati”, bu yıl 27 Mart Cumartesi akşamı 20.30-21.30 saatleri arasında Panasonic Life Solutions Türkiye ana sponsorluğunda, “İklim krizini önlemek birlikte mümkün” temasıyla gerçekleşti.
Kutlu: “Daha iyi bir yaşam” hedefimizle örtüşüyor
WWF’nin iklim değişikliğiyle mücadele adına 2007’den bu yana dünya genelinde ışıkların bir saat kapatılması çağrısı yaptığı “Dünya Saati”, bu yıl; tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgını nedeniyle yalnızca evlerden katılımla gerçekleşti. Uygulama ile dijital mecralarda büyük bir etkileşim sağlandı ve önemli bir farkındalık oluşturuldu. Doğa ve insanlık için dayanışma adına “İklim krizini önlemek birlikte mümkün” temasıyla düzenlenen Dünya Saati, küresel zorluklarla baş etmek için dayanışmanın önemine dikkat çekti.
Gelecek kuşaklara yaşanabilir bir dünya bırakmanın ve çevresel sorunlara karşı duyarlı olmanın artık tüm insanlığın ortak sorumluluğu olduğunu vurgulayan Panasonic Life Solutions Türkiye Başkan Yardımcısı Mutlu Kutlu; “İklim değişikliği, gezegenimizi her geçen gün daha çok tehdit ediyor. ‘Daha iyi bir yaşam, daha iyi bir dünya’ hedefiyle faaliyet gösteren Panasonic Life Solutions Türkiye olarak biz ‘İnsan odaklı çözümlerle daha iyi ve konforlu bir yaşam sunma’ vizyonumuzu hayatın her alanına yansıtma çabasındayız. 9 yıldır sponsoru olmaktan gurur duyduğumuz Dünya Saati uygulaması da bu anlayışla çok örtüşüyor. Bu yıl pandemi önlemleri nedeniyle ‘Evde Kal’ çağrısı yapılan ve bireysel katılımın ön plana çıkarıldığı etkinlik, küresel iklim sorunlarıyla mücadelede toplumsal dayanışmanın önemine dikkat çekti. Bu vesile ile WWF-Türkiye ailesine ve 2021 Dünya Saati etkinliğine destek sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederim” dedi.
Yorum Yazın