Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

Domino’s, MIXX Awards Türkiye’de Altın ödülün sahibi oldu

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Domino’s, MIXX Awards Türkiye’de Altın ödülün sahibi oldu
Domino’s, İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu yıl 11’incisi düzenlenen MIXX Awards Türkiye’de Covid-19 özel çalışmalar kategorisinde Moral Pizzası-Domino’s İyilik Hareketi projesiyle Altın ödülün sahibi oldu. Marka, desteklerini hiç esirgemeyen iletişim ajansları başta Contactplus olmak üzere Alametifarika, Etcetera, People Initiative, A.K.A. Dijital’in yanı sıra, projenin gönüllü parçası olan ve iyiliği paylaşarak çoğaltan herkese teşekkür etti.

Domino’s, İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu yıl 11’incisi düzenlenen MIXX Awards Türkiye’de Covid-19 özel çalışmalar kategorisinde Moral Pizzası-Domino’s İyilik Hareketi projesiyle Altın ödülün sahibi oldu. Marka, desteklerini hiç esirgemeyen iletişim ajansları başta Contactplus olmak üzere Alametifarika, Etcetera, People Initiative, A.K.A. Dijital’in yanı sıra, projenin gönüllü parçası olan ve iyiliği paylaşarak çoğaltan herkese teşekkür etti.

 

İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu yıl 11’incisi düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri, 15 Nisan’da sahiplerini buldu. Domino’s, Covid-19 özel çalışmalar kategorisinde Moral Pizzası-Domino’s İyilik Hareketi projesiyle Altın ödülü almaya hak kazandı. 

 

Domino’s, Mahallenin Pizzacısı olarak pandemiyle birlikte fiyat hassasiyetinin tavan yaptığı, birçok sektör çalışanının zor koşullardan geçtiği 2020’de topluma değer katacak ve ihtiyaçlara destek olacak sosyal projeler gerçekleştirme sorumluluğu üstlendi. Dayanışmanın en güzel örneğini ise Domino’s İyilik Hareketi ile verdi. Domino’s, ilk olarak pandemi sürecinin ilk fazında, Yemeksepeti ile iş birliği yaparak, düzenlediği moral pizzası projesiyle Sağlık Bakanlığı tarafından yurt çapında belirlenen, 49 şehirdeki 131 hastaneye, değişen vardiyalara göre, günde 2 defa olmak üzere ücretsiz 152 bin pizza gönderimi yaptı. Pandemi süreci ilerledikçe toplumsal ihtiyaçlar da değişkenlik gösterdi. Ekonomik zorluklar, toplumsal dayanışmanın önemini artırmaya devam etti. Bu süreçte Domino’s’un hedefi, sorumlu bir marka olarak, daha çok sayıda ihtiyaç sahibine erişerek, hem toplumsal farkındalık yaratmak hem de mümkün olduğunca destek sağlamaktı. 

 

Kanaat önderlerini projeye dahil ederek İyilik Hareketi’ni çoğalttı  

Bu projeyle, ihtiyaç sahiplerine pizza desteği sağlamakla kalmadı, aynı zamanda sosyal medyada 14 milyon 677 bin kişiye değen bir havuz içinde 2 milyon 621 bin erişim ve 701 bin etkileşim aldı. Çünkü Domino’s bu kez daha fazla ihtiyaç sahibine ulaşmayı hedefledi ve bunu başardı. Bu kez etki gücü yüksek insanları aracı olarak konumladı ve Moral Pizzası dağıtımına onların da dahil olacağı yeni bir kurgu yarattı. Domino’s, tek seferde ulaşabileceğinden daha çok insana ulaşmak ve bir paylaşım hareketi başlatmak üzere Moral Pizzası kodları hazırladı. Enis Arıkan ve Burak Altındağ gibi etki gücü yüksek kişilere Domino’s İyilik Hareketi ve Moral Pizzası’nı anlatan bir kit ile kodları gönderdi. Onlardan çevrelerindeki ihtiyaç sahipleriyle bu kodları paylaşmalarını istedi. İhtiyaç sahipleri; çağrı merkezi, web sitesi veya uygulama üzerinden kodlarla pizzalarını aldı. Kanaat önderlerini projeye dahil ederek İyilik Hareketi’ini çoğaltan marka, tüm Türkiye’ye duyurarak ve farkındalık yaratarak herkesi bu hareketi yaymaya davet etti. 

 

İletişim ajanslarından kanaat önderlerine herkes projenin parçası oldu

İhtiyaca destek olmanın yanında yardımlaşma odaklı bir paylaşım hareketi yaratan Domino’s, Moral Pizzası-Domino’s İyilik Hareketi projesinde desteklerini hiç esirgemeyen iletişim ajansları başta PR Ajansı Contactplus olmak üzere Alametifarika, Etcetera, People Initiative, A.K.A. Dijital’in yanı sıra, projenin gönüllü parçası olan ve iyiliği paylaşarak çoğaltan herkese teşekkür etti.

 

MIXX Awards, ekipleri ve markaları ödüllendiriyor

Uluslararası bir yarışma olan MIXX (Marketing and Interactive Excellence) Awards dijital reklamcılığı geliştiren ekipleri ve markaları ödüllendiriyor. Dijital pazarlama iletişimi endüstrisinde benzeri olmayan, yaratıcı çalışmaların üretilmesini, marka performansının geliştirilmesini, internetin yaratıcı standartlarının yükseltilmesini hedefliyor. Dijital yaratıcılık ve sonuçları üzerine odaklanan MIXX Awards, reklamları stratejiden yaratıcı çalışmaya ve uygulamaya, medya planlamasından entegrasyona, verimlilikten yatırımın geri dönüşüne (ROI) kadar tüm katmanlarıyla değerlendiren tek dijital yarışma olma özelliği taşıyor.

 

Künye

Reklamveren: Domino’s

Reklamveren Temsilcisi: Pınar Togay, Melis Aydemir, Görkem Akyavuz, Davut Altıparmak

Medya Planlama: Zeynep Yuvanç Uslu

PR Ajansı: Contactplus

Katkıda Bulunan Ajanslar: Alametifarika, Etcetera, People Initiative, A.K.A. Dijital


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
“Fıstıxx ses getirmeye devam ediyor’’ Fıstıxx’tan “Yeniliyorum” KlibiÖnceki Haber

“Fıstıxx ses getirmeye devam ediyor’’ F...

23 Nisan Etkinliklerinizi Faber-Castell ile Renklendirin, UNICEF’e yapılan desteğin bir parçası olun…Sonraki Haber

23 Nisan Etkinliklerinizi Faber-Castell...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar