Ürün ve hizmetlerin birden çok üçüncü taraf satıcı tarafından sağlandığı bir e-ticaret platformu olarak öne çıkan pazaryerlerine yönelik talep pandeminin de etkisiyle her geçen gün katlanarak artıyor. Pek çok satıcı gerek yerel gerekse küresel pazaryerlerinde çalışmalarını, ürünlerini ve hizmetlerini sergilemek ve alıcılarla buluşmak üzere yoğun çaba sarf ediyor. Pazaryerlerinin üçüncü şahıslar adına tahsilat işlemleri yaparak finansal kuruluşlara benzer şekilde sanal ödeme hesapları oluşturmaları, giderek artan yoğunlukları, milyonlarca kullanıcı bulundurmaları ise kara para aklama ve fraud risklerini beraberinde getiriyor ve bu nedenle kimlik doğrulama işlemlerinin önemi giderek artıyor. Öte yandan tek tek satıcıların kimlik doğrulamasını yapmanın zaman alması ve müşterilerin dijital talepleri de pazaryerlerinde dijital onboarding ya da KYC olarak adlandırılan uzaktan müşteri edinim süreçleri önemli bir seçenek olarak kabul edilmesinde büyük bir rol oynuyor. Almanya’da elde ettiği uzaktan kimlik doğrulama alanındaki tecrübesini Türkiye’ye taşıyan Identify Türkiye pazaryerleri için sunduğu Pazaryeri Kimlik Tanımlama platformuyla sektördeki pek çok işletmecinin karşılaştıkları zorlukları aşmalarını ve müşteri deneyimlerini güçlendirmelerini sağlıyor. Identify Türkiye Genel Müdürü Ali Haydar Ünsal: “Pazaryerlerinin finansal yetenekleri, platformdaki kullanıcı deneyimi ile neredeyse eş anlamlı ve yeni müşteri edinimde, müşteriyi elde tutmada ve müşteri sadakati oluşturmada kritik bir öneme sahip. KYC ile AML ve Fraud risklerinin önlenmesi ve dakikalar içinde bir pazaryeri satıcısı olabilme imkanı uzun vadede sorunsuz bir müşteri deneyimine sahip bir pazar yerinin oluşturulmasını destekliyor. Öte yandan KYC süreçleri pazaryeri işletmecileri için maliyet tasarrufu, daha hızlı kimlik doğrulama, personel verimliği gibi pek çok önemli avantaj sunuyor. Bir pazaryerine üye olmak isteyen satıcıdan belge toplama ve işleme alma süreçleri oldukça uzayabiliyor. Manuel olarak doğrulama yapan personel bu işlemin doğru yürütülmesi için pek çok uygulamayı aşmak zorun ve bu hem zamana hem de maliyete vurulduğunda işletmeciler için önemli bir kayıp. Identify Türkiye olarak işletmelerin çoklu oturum açarak birkaç satıcıyı aynı anda doğrulayabilecekleri Pazaryeri Kimlik Tanımlama platformumuzla sektörün hızla gelişmesini, müşteri deneyimini iyileştirmelerini, maliyet ve zaman tasarrufu sağlayarak kaynaklarını farklı çalışmalara yönlendirmelerini sağlıyoruz.”Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Ürün ve hizmetlerin birden çok üçüncü taraf satıcı tarafından sağlandığı bir e-ticaret platformu olarak öne çıkan pazaryerlerine yönelik talep pandeminin de etkisiyle her geçen gün katlanarak artıyor. Pek çok satıcı gerek yerel gerekse küresel pazaryerlerinde çalışmalarını, ürünlerini ve hizmetlerini sergilemek ve alıcılarla buluşmak üzere yoğun çaba sarf ediyor. Pazaryerlerinin üçüncü şahıslar adına tahsilat işlemleri yaparak finansal kuruluşlara benzer şekilde sanal ödeme hesapları oluşturmaları, giderek artan yoğunlukları, milyonlarca kullanıcı bulundurmaları ise kara para aklama ve fraud risklerini beraberinde getiriyor ve bu nedenle kimlik doğrulama işlemlerinin önemi giderek artıyor. Öte yandan tek tek satıcıların kimlik doğrulamasını yapmanın zaman alması ve müşterilerin dijital talepleri de pazaryerlerinde dijital onboarding ya da KYC olarak adlandırılan uzaktan müşteri edinim süreçleri önemli bir seçenek olarak kabul edilmesinde büyük bir rol oynuyor.
Almanya’da elde ettiği uzaktan kimlik doğrulama alanındaki tecrübesini Türkiye’ye taşıyan Identify Türkiye pazaryerleri için sunduğu Pazaryeri Kimlik Tanımlama platformuyla sektördeki pek çok işletmecinin karşılaştıkları zorlukları aşmalarını ve müşteri deneyimlerini güçlendirmelerini sağlıyor.
Identify Türkiye Genel Müdürü Ali Haydar Ünsal: “Pazaryerlerinin finansal yetenekleri, platformdaki kullanıcı deneyimi ile neredeyse eş anlamlı ve yeni müşteri edinimde, müşteriyi elde tutmada ve müşteri sadakati oluşturmada kritik bir öneme sahip. KYC ile AML ve Fraud risklerinin önlenmesi ve dakikalar içinde bir pazaryeri satıcısı olabilme imkanı uzun vadede sorunsuz bir müşteri deneyimine sahip bir pazar yerinin oluşturulmasını destekliyor. Öte yandan KYC süreçleri pazaryeri işletmecileri için maliyet tasarrufu, daha hızlı kimlik doğrulama, personel verimliği gibi pek çok önemli avantaj sunuyor. Bir pazaryerine üye olmak isteyen satıcıdan belge toplama ve işleme alma süreçleri oldukça uzayabiliyor. Manuel olarak doğrulama yapan personel bu işlemin doğru yürütülmesi için pek çok uygulamayı aşmak zorun ve bu hem zamana hem de maliyete vurulduğunda işletmeciler için önemli bir kayıp. Identify Türkiye olarak işletmelerin çoklu oturum açarak birkaç satıcıyı aynı anda doğrulayabilecekleri Pazaryeri Kimlik Tanımlama platformumuzla sektörün hızla gelişmesini, müşteri deneyimini iyileştirmelerini, maliyet ve zaman tasarrufu sağlayarak kaynaklarını farklı çalışmalara yönlendirmelerini sağlıyoruz.”
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın