E-ticaret sektörüne yeni bir bakış açısı getirmek hedefiyle 2006 yılında kurulan ve bugün yüzlerce çalışan, 20.000’den fazla tedarikçi ağından oluşan büyük bir ekiple operasyonlarını sürdüren ÇiçekSepeti’nin kurucusu ve CEO’su Emre Aydın süreç ile ilgili olarak “İlk gününde, çiçekleri kendi araçlarımızla müşterilerimize ulaştırmaya çalışan bir e-ticaret sitesi iken, önce binlerce çiçekçi ve pastane ile birlikte milyonlarca çiçek ve Bonnyfood’u müşterilerimize ulaştırdığımız bir tedarik ağına, ardından yurt dışında operasyonları olan “Lolaflora” markasına sahip olduk. Son olarak da marketplace modelinde satışlara aracılık etmeye başlayarak iş ortaklarımızla birlikte milyonlarca ürün satışı yapıp pazar lideri olma yolunda ilerlediğimiz yeni bir başarı hikayesinin ilk adımlarını attık. Şimdi ise e-ticaret girişimlerinin hisselerinin tamamını yabancı yatırımcılara satıp çıkış yaptığı bir ekosistemde aldığımız bu kararın çok değerli olduğunu ve bir Türk markasının Türkiye’de ve dünyada ne kadar büyüyebileceğini ülkemizdeki diğer girişimlere gösterdiğimizi düşünüyorum” şeklinde konuştu. ÇiçekSepeti’nin çalışanları ve iş ortakları ile paylaştığı bu haberle birlikte ÇiçekSepeti artık arkasında güçlü yatırımcılar olmadan, tamamen Türkiye’de yerleşik bir ekip olarak Amerikalı Amazon, Çinli Alibaba’nın 86,50 hissesine sahip olduğu Trendyol ve Koreli N11’e karşı anlamlı bir rekabet içerisinde yerini aldığını, marketplace kategorisinde de liderliğe oynayan büyük bir e-ticaret markası olarak başarılarını ve globaldeki büyümesini katlayarak yoluna devam edeceğini duyurdu. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
E-ticaret sektörüne yeni bir bakış açısı getirmek hedefiyle 2006 yılında kurulan ve bugün yüzlerce çalışan, 20.000’den fazla tedarikçi ağından oluşan büyük bir ekiple operasyonlarını sürdüren ÇiçekSepeti’nin kurucusu ve CEO’su Emre Aydın süreç ile ilgili olarak “İlk gününde, çiçekleri kendi araçlarımızla müşterilerimize ulaştırmaya çalışan bir e-ticaret sitesi iken, önce binlerce çiçekçi ve pastane ile birlikte milyonlarca çiçek ve Bonnyfood’u müşterilerimize ulaştırdığımız bir tedarik ağına, ardından yurt dışında operasyonları olan “Lolaflora” markasına sahip olduk. Son olarak da marketplace modelinde satışlara aracılık etmeye başlayarak iş ortaklarımızla birlikte milyonlarca ürün satışı yapıp pazar lideri olma yolunda ilerlediğimiz yeni bir başarı hikayesinin ilk adımlarını attık. Şimdi ise e-ticaret girişimlerinin hisselerinin tamamını yabancı yatırımcılara satıp çıkış yaptığı bir ekosistemde aldığımız bu kararın çok değerli olduğunu ve bir Türk markasının Türkiye’de ve dünyada ne kadar büyüyebileceğini ülkemizdeki diğer girişimlere gösterdiğimizi düşünüyorum” şeklinde konuştu.
ÇiçekSepeti’nin çalışanları ve iş ortakları ile paylaştığı bu haberle birlikte ÇiçekSepeti artık arkasında güçlü yatırımcılar olmadan, tamamen Türkiye’de yerleşik bir ekip olarak Amerikalı Amazon, Çinli Alibaba’nın 86,50 hissesine sahip olduğu Trendyol ve Koreli N11’e karşı anlamlı bir rekabet içerisinde yerini aldığını, marketplace kategorisinde de liderliğe oynayan büyük bir e-ticaret markası olarak başarılarını ve globaldeki büyümesini katlayarak yoluna devam edeceğini duyurdu.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın