Centrum’un, güçlü bir bağışıklık sistemi için takviye edici gıdanın önemini anlattığı eğlenceli reklam filmi yayında. Bağımsız araştırma şirketlerinin yaptığı araştırmalara göre** Covid-19 döneminde takviye edici gıdaların kullanım oranı yüzde 40 oranında artarken, her 5 kişiden 3’ü bu dönemde besin takviyesi kullanmaya başladı. Tüketiciler; içerisinde olduğumuz pandemi döneminde daha sağlıklı beslenmek, daha uzun süre spor yapmak, uyku düzenine dikkat etmek gibi bağışıklık destekleyici birçok önlem alırken, yüzde 74’lük bir kesim hala bağışıklık destekleyici alternatifler arıyor. GSK Tüketici Sağlığı’nın bu zorlu dönemde Centrum markasıyla tüketici içgörülerine dayanarak çektiği yeni reklam filminde yer alan; Aslı Hanım ve Can Bey karakterleri “bağışıklık sistemini güçlendirmek için düzenli spor, sağlıklı beslenme ve düzenli uyku haricinde ne yapılabilir?” sorusunu izleyenlerle buluşturuyor. Centrum, yeni reklam filminde 13 vitamin ve 11 mineral içeriğine vurgu yaparak tüketicileri vitamin ve mineraller konusunda bilinçlendirmeyi hedefliyor.’Centrum’la bağışıklığınıza multi destek* ‘sloganıyla çekilen eğlenceli reklam filminde son dönemde çok popüler olan kıyafet değiştirme akımından ilham alındı. Barış Berberoğlu imzalı reklam filminin prodüksiyonunu Hogarth ve 3/2 üstlendi. KünyeReklamveren: GlaxoSmithKline Tüketici SağlığıReklamveren Yetkilileri: Gülden Duykan Kankotan – Pazarlama DirektörüÖzge Özgüleryüz – Marka MüdürüReklam Ajansı: 4129GreyCEO&CCO: Alemşah ÖztürkStrateji ve Müşteri İlişkilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı: Leslie KrespinYaratıcı Yönetmen: Merve SubaşıTasarım Direktörü: Koray DoyranYaratıcı Ekip: Tuğkan Cabbar, Pınar Ulus, Özülkü UselMüşteri İlişkileri: Ekin Burcu Güler, Aycan UçaravcıDijital İletişim Ekibi: Soner Saygılı, Defne AyvazOperasyon Ekibi: Yaşar Eser, Miray SincerAjans Prodüktörleri: Gülşah Batıbeki, Kasım Bektaş, Can Aran, Sezgin SakaMedya Planlama: Publicis Group Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Centrum’un, güçlü bir bağışıklık sistemi için takviye edici gıdanın önemini anlattığı eğlenceli reklam filmi yayında.
Bağımsız araştırma şirketlerinin yaptığı araştırmalara göre** Covid-19 döneminde takviye edici gıdaların kullanım oranı yüzde 40 oranında artarken, her 5 kişiden 3’ü bu dönemde besin takviyesi kullanmaya başladı. Tüketiciler; içerisinde olduğumuz pandemi döneminde daha sağlıklı beslenmek, daha uzun süre spor yapmak, uyku düzenine dikkat etmek gibi bağışıklık destekleyici birçok önlem alırken, yüzde 74’lük bir kesim hala bağışıklık destekleyici alternatifler arıyor.
GSK Tüketici Sağlığı’nın bu zorlu dönemde Centrum markasıyla tüketici içgörülerine dayanarak çektiği yeni reklam filminde yer alan; Aslı Hanım ve Can Bey karakterleri “bağışıklık sistemini güçlendirmek için düzenli spor, sağlıklı beslenme ve düzenli uyku haricinde ne yapılabilir?” sorusunu izleyenlerle buluşturuyor. Centrum, yeni reklam filminde 13 vitamin ve 11 mineral içeriğine vurgu yaparak tüketicileri vitamin ve mineraller konusunda bilinçlendirmeyi hedefliyor.’Centrum’la bağışıklığınıza multi destek* ‘sloganıyla çekilen eğlenceli reklam filminde son dönemde çok popüler olan kıyafet değiştirme akımından ilham alındı.
Barış Berberoğlu imzalı reklam filminin prodüksiyonunu Hogarth ve 3/2 üstlendi.
Künye
Reklamveren: GlaxoSmithKline Tüketici Sağlığı
Reklamveren Yetkilileri:
Gülden Duykan Kankotan – Pazarlama Direktörü
Özge Özgüleryüz – Marka Müdürü
Reklam Ajansı: 4129Grey
CEO&CCO: Alemşah Öztürk
Strateji ve Müşteri İlişkilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı: Leslie Krespin
Yaratıcı Yönetmen: Merve Subaşı
Tasarım Direktörü: Koray Doyran
Yaratıcı Ekip: Tuğkan Cabbar, Pınar Ulus, Özülkü Usel
Müşteri İlişkileri: Ekin Burcu Güler, Aycan Uçaravcı
Dijital İletişim Ekibi: Soner Saygılı, Defne Ayvaz
Operasyon Ekibi: Yaşar Eser, Miray Sincer
Ajans Prodüktörleri: Gülşah Batıbeki, Kasım Bektaş, Can Aran, Sezgin Saka
Medya Planlama: Publicis Group
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın