Türkiye’yi Bitcoin ile tanıştıran ve 4,7 milyondan fazla kullanıcısı bulunan BtcTurk, dünyanın önde gelen müşteri hizmetleri servis sağlayıcısı Zendesk tarafından, Mayıs 2021 ile Mart 2022 tarihleri arasında yapılan müşteri memnuniyeti araştırmasında, farklı ülkelerdeki 296 finansal kuruluş ve 5 kriptopara platformu arasında, kullanıcılarına en iyi hizmet veren kuruluş olarak büyük bir başarıya imza attı.
Bitcoin ve kriptoparaların kolayca ve güvenle alım satımının yapılabildiği BtcTurk, müşteri memnuniyeti araştırmasında rakiplerini ve finansal kuruluşları geride bıraktı. Mayıs 2021 ile Mart 2022 arasında, 100’ün üzerinde çalışanı olan 296 finansal kuruluş ve 5 kriptopara platformu arasında, Merkezi San Francisco’da yer alan, uluslararası düzeyde müşteri satış ve destek hizmeti sunan Zendesk’in yaptığı araştırmaya göre, Türkiye’nin ilk kriptopara platformu BtcTurk, en yüksek müşteri memnuniyetini sağlayarak büyük bir başarı öyküsüne imza attı.
Zendesk tarafından yayınlanan raporda, 4,7 milyon kullanıcısına, 7/24 destek hizmeti sağlayan BtcTurk’ün, müşterilerine verdiği hizmette sadece rakiplerinin değil, ayrıca bankalar, Neo-bankalar ve sigorta şirketlerini de kapsayan finansal kuruluşlar arasında da açık ara önde olduğu görüldü. Müşteri memnuniyeti ve memnuniyet anketine katılım oranı, ilk yanıt süresi, çözüm süresi gibi kriterlerde en iyi kriptopara platformu BtcTurk oldu. BtcTurk, müşterilerinden canlı destek aracılığıyla gelen sorulara 30 saniye, e-posta ile gelen sorulara ise ortalama 30 dakika içerisinde yanıt vermeyi başardığı görüldü. Araştırmaya katılan finansal kuruluşlar, müşterilerinden eposta yoluyla gelen sorun/talepleri ortalamada 62 saatte çözerken, bu sürenin rakip kriptopara platformlarında ise 123 saate denk geldiği belirtildi.
Müşteri memnuniyet oranı yüzde 89
Mayıs 2021-Mart 2022 tarihleri arasında aylık verilere dayanan çalışma sonunda, e-posta, webform ve canlı destek kanallarında BtcTurk’un elde ettiği müşteri memnuniyeti oranı yüzde 89 olurken, bu oran rakip kriptopara platformlarında yüzde 77 olarak gerçekleşti.
“Müşteri memnuniyetinde istikrar”
Yapılan bu kapsamlı analizde, BtcTurk’ün müşteri deneyimi olgunluğunun başta rakip kriptopara platformları olmak üzere diğer finans kuruluşlarının çok ötesinde olmasının, doğru kanal seçimi ve diğer stratejik aksiyonların sonucu olarak ortaya çıktığı görüldü.
“Amacımız müşteri deneyimini sürekli geliştirmek”
BtcTurk Operasyon Direktörü Murat Tacer konuyla ilgili; “BtcTurk Destek Ekibi olarak, kullanıcılarımıza 7 gün 24 saat hizmet veriyoruz. Yaklaşık 600 kişilik ekibimizle, önceliğimiz kullanıcılarımıza en iyi müşteri deneyimini yaşatabilmek. Bunun için hızlı, güvenilir bir destek hizmeti sağlarken süreçlerimizi ve sistemlerimizi de kullanıcılarımızın deneyimini iyileştirebilmek için sürekli geliştiriyoruz. Kullanıcılarımız canlı destek, eposta ve webform aracılığıyla 7/24 bize ulaşabilirken web sitemizde yer alan Bilgi Platformu ve Yardım Merkezi’miz de en güncel bilgilerle her zaman kullanıcılarımızın hizmetinde…”dedi.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın