İklimlendirme sektörünün öncü markalarından Bosch Termoteknoloji, müşteri odaklı bakış açısını yansıtan “Teknik Destekte Akıllı Gözlük Projesi” ile Jüri Özel Ödülü’ne layık görüldü. Müşterilerinin hayatını kolaylaştırma hedefiyle yeni projelere imza atan Bosch Termoteknik, Teknik Destek biriminde hayata geçirdiği “Akıllı Gözlük Projesi” ile Şantiye dergisinin düzenlediği üç ay süren okur oylamasının ardından oy birrliğiyle Jüri oylamasından da geçerek Şantiye’nin Yıldızı Jüri Özel Ödülü’nü kazandı. Proje ile Satış Sonrası Hizmetler departmanı altında yer alan Teknik Destek Biriminde çalışan uzmanlar, Orta Doğu ve Kafkaslar başta olmak üzere Türkiye’de bulunan tüm paydaşlarına kolay bir şekilde destek sağlayabiliyor. Kullanılan akıllı gözlükler ile uzaktan, hızlı ve kesintisiz ve müşterinin yanındaymış gibi hizmet sunan Bosch Termoteknoloji paydaşlarından gelen soruları anında yanıtlayabiliyor. Cihazlar uzaktan, başarılı bir şekilde kontrol edilirken aynı zamanda, paydaşlardan gelen bilgiler doğrultusunda denetim de yapılabiliyor. Akıllı gözlüklerin sahip olduğu ses teknolojisi sayesinde kulaklıkla konuşma ve anlık yazışmalar (chat özelliği) yapılabildiğini aktaran Bosch uzmanları, yazışmalar sırasında döküman veya metin paylaşımı gerçekleştirmenin hem kendi süreçlerini hem de paydaşlarının işlerini kolaylaştırdığının altını çiziyor. Sistemin aynı zamanda dil çevirisi özelliği bulunması sayesinde yabancı iş ortakları ile teknik konular için çok daha anlaşılabilir ve kolay bir iletişim kurulabiliyor. Özellikle içinde bulunduğumuz bu dönemde Bosch uzmanları ve paydaşlarının hayatını kolaylaştıran projenin kazandığı başarı için Bosch Termoteknik Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Nazif Özakıncı “Bosch Termoteknik olarak hızla dijitalleşen servis dünyasında, müşterilerimizi ihtiyaçlarına en uygun ürün ve hizmetler ile buluşturmak için çalışıyoruz. Dijitalleşmenin daha da önem kazandığı pandemi döneminde hem iş ortaklarımız hem de çalışanlarımız için teknik destek sürecini kolaylaştıran bir çalışmaya imza atarak, Satış Sonrası Hizmetler Teknik Destek birimimizde “Akıllı Gözlük” sistemini uygulamaya aldık. Bu süreçte birçok projede sahada hız ve süreç yönetimi anlamında bize birçok katkılar sağlayan projemizin ödüllendirilmesi bizi hem mutlu etti hem de yeni projeler için daha da motive etti.” dedi.Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
- İklimlendirme sektörünün öncü markalarından Bosch Termoteknoloji, müşteri odaklı bakış açısını yansıtan “Teknik Destekte Akıllı Gözlük Projesi” ile Jüri Özel Ödülü’ne layık görüldü.
Müşterilerinin hayatını kolaylaştırma hedefiyle yeni projelere imza atan Bosch Termoteknik, Teknik Destek biriminde hayata geçirdiği “Akıllı Gözlük Projesi” ile Şantiye dergisinin düzenlediği üç ay süren okur oylamasının ardından oy birrliğiyle Jüri oylamasından da geçerek Şantiye’nin Yıldızı Jüri Özel Ödülü’nü kazandı.
Proje ile Satış Sonrası Hizmetler departmanı altında yer alan Teknik Destek Biriminde çalışan uzmanlar, Orta Doğu ve Kafkaslar başta olmak üzere Türkiye’de bulunan tüm paydaşlarına kolay bir şekilde destek sağlayabiliyor. Kullanılan akıllı gözlükler ile uzaktan, hızlı ve kesintisiz ve müşterinin yanındaymış gibi hizmet sunan Bosch Termoteknoloji paydaşlarından gelen soruları anında yanıtlayabiliyor. Cihazlar uzaktan, başarılı bir şekilde kontrol edilirken aynı zamanda, paydaşlardan gelen bilgiler doğrultusunda denetim de yapılabiliyor.
Akıllı gözlüklerin sahip olduğu ses teknolojisi sayesinde kulaklıkla konuşma ve anlık yazışmalar (chat özelliği) yapılabildiğini aktaran Bosch uzmanları, yazışmalar sırasında döküman veya metin paylaşımı gerçekleştirmenin hem kendi süreçlerini hem de paydaşlarının işlerini kolaylaştırdığının altını çiziyor. Sistemin aynı zamanda dil çevirisi özelliği bulunması sayesinde yabancı iş ortakları ile teknik konular için çok daha anlaşılabilir ve kolay bir iletişim kurulabiliyor.
Özellikle içinde bulunduğumuz bu dönemde Bosch uzmanları ve paydaşlarının hayatını kolaylaştıran projenin kazandığı başarı için Bosch Termoteknik Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Nazif Özakıncı “Bosch Termoteknik olarak hızla dijitalleşen servis dünyasında, müşterilerimizi ihtiyaçlarına en uygun ürün ve hizmetler ile buluşturmak için çalışıyoruz. Dijitalleşmenin daha da önem kazandığı pandemi döneminde hem iş ortaklarımız hem de çalışanlarımız için teknik destek sürecini kolaylaştıran bir çalışmaya imza atarak, Satış Sonrası Hizmetler Teknik Destek birimimizde “Akıllı Gözlük” sistemini uygulamaya aldık. Bu süreçte birçok projede sahada hız ve süreç yönetimi anlamında bize birçok katkılar sağlayan projemizin ödüllendirilmesi bizi hem mutlu etti hem de yeni projeler için daha da motive etti.” dedi.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın