Soğuk ve yavaş içiniz mottosuyla keyfi sahiplenen, yoğun kıvam ve lezzetiyle de tüketicisine ödül tadında bir soğuk kahve keyfi sunan OBSESSO’nun, aRthuR imzası taşıyan yeni reklam filmi, dijital platformlardan sonra TV’de de yayına girdi.
Reklam filmi OBSESSO’nun verdiği keyifle kendini ödüllendirme deneyimini, kendine özgü anlatım diliyle ekranlara taşıyor. Reklam filminde, hayatı koşturmadan yaşayıp güzel anların keyfini çıkartan tüketicilere, bir kahve molasıyla kendini ödüllendirdikleri için teşekkür ediliyor.
OBSESSO’nun temel hedef kitlesini oluşturan 15-25 yaş arasındaki gençlerle yenilikçi nöro test çalışmalarını da kapsayan düzenli araştırmalar gerçekleştirildiğini dile getiren DİMES Genç Hedef Kitle Kategorilerinden Sorumlu Pazarlama Müdürü Burcu Karadayı Gülşen, “Reklam filmimizde, yaptığımız nöro araştırmalar sonucunda elde ettiğimiz verilere dayanan farklı keyif okazyonlarına odaklandık. Araştırmamızda ‘Keyif Anı’ olarak tanımlanan anları ölçümledik ve filmimizde de bu anlara yer verdik. Üretim tekniğimizden kaynaklanan yoğun kıvam, tüketiciye lezzetli ve keyifli bir soğuk kahve deneyimi sunuyor. Biz bunu ‘ödül gibi’ diye nitelendiriyoruz. Tüketicilerimiz de OBSESSO’yu, keyif veren, sıcak, samimi ve genç bir marka olarak tanımlıyor. Ayrıca ödedikleri paraya değen ve tavsiye ettikleri bir marka olduğunu da ifade ediyorlar. Biz de yeni reklam filmimizde, bir ödül törenindeymişçesine kendini ödüllendiren tüketicilerimize teşekkür ettik. Genç bir dille, gençlere seslendik” dedi.
Yeni OBSESSO Ürünleri de Reklamda
Yönetmen koltuğunda Burak Günaydın’ın oturduğu ve muzip dış sesi, sevilen oyuncu İrem Sak’a ait olan reklam filminde, OBSESSO ürün ailesine yeni katılan lezzetlere de yer verildiğini ifade eden Burcu Karadayı Gülşen, “Tüketicilerimizden büyük ilgi gören OBSESSO’nun ürün portföyünü, yeni lezzetlerle sürekli geliştiriyoruz, farklı eşitleri piyasaya sürerek keyfi pekiştiriyor, tüketici talep ve beklentilerini de karşılıyoruz. Reklam filmimizde yepyeni varyantlarımız olan Coconut latte, Caramel Macchiato ve White Chocolate Mocha yer alıyor” dedi.
OBSESSO Kendini Ödüllendirenlere Teşekkür Ediyor
Reklamda tamamen genç bir dille, gençlere seslendiklerini söyleyen reklam ajansi aRthuR ise, “Ödül alanlar bilir, törenlerde ödülde payı olanlara teşekkür edilir. Özellikle bu dönemde kendine vakit ayıranlar, kafayı dağıtabilenler, yaşadığı ana odaklanabilenler de bir anlamda kendilerine büyük iyilik yapıyor ve aslına bakarsanız günlük koşuşturma içinde atladığımız için, bu küçük hareketler de artık kendimize verilen ödüller kapsamına giriyor. OBSESSO da kendini böylesi ödüllere layık görenlere ve elbette o anları OBSESSO ile taçlandırmayı ihmal etmeyenlere teşekkür ediyor” şeklinde konuştu.
Yorum Yazın