Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

AXA SİGORTA GREENBOX TEKNOLOJİSİ KULLANARAK ACENTELERİ İLE BİR ARAYA GELDİ

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
AXA SİGORTA GREENBOX TEKNOLOJİSİ KULLANARAK ACENTELERİ İLE BİR ARAYA GELDİ
Pandemi ile birlikte hızla aksiyonlar alarak sigorta sektörünün ilk çevrimiçi acente toplantısını gerçekleştiren AXA Sigorta, Türkiye’nin dört bir yanındaki acenteleriyle şimdi de greenbox teknolojisi kullanılarak gerçekleştirilen sıra dışı bir etkinlik ile bir araya geldi. Toplantılarda tüm dünya için zor geçen 2020 yılında acentelerin özverili çalışmalarının yanı sıra 2021 yılı için öngörüleri ve talepleri görsel uygulamalarla ekranların dışına taşınarak etkili ve detaylı şekilde aktarıldı.

Pandemi ile birlikte hızla aksiyonlar alarak sigorta sektörünün ilk çevrimiçi acente toplantısını gerçekleştiren AXA Sigorta, Türkiye’nin dört bir yanındaki acenteleriyle şimdi de greenbox teknolojisi kullanılarak gerçekleştirilen sıra dışı bir etkinlik ile bir araya geldi. 

Toplantılarda tüm dünya için zor geçen 2020 yılında acentelerin özverili çalışmalarının yanı sıra 2021 yılı için öngörüleri ve talepleri görsel uygulamalarla ekranların dışına taşınarak etkili ve detaylı şekilde aktarıldı. 

 

AXA Sigorta, sektörde bir ilk olarak Nisan 2020’de başladığı çevrimiçi acente buluşmalarına yine bir ilke imza atılarak greenbox teknolojisi kullanılarak gerçekleştirilen dijital toplantı ile devam etti. AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken ve AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşçan’ın ev sahipliğinde Şubat ayında Milyoner Acenteler Buluşmaları ile başlayan acente toplantılarının sonuncusu, Türkiye’nin dört bir yanındaki acentelerin katılımı ile izleyicileri ekranların dışına taşıyan görsel bir şölen ve güçlü mesajlarla gerçekleştirildi. 

 

Canlı yayınlanan dijital toplantı Sigorta 4.0 stratejisi kapsamında 3 sene boyunca hayata geçirilen yenilikler ve 2020 yılında yapılan çalışmaların paylaşılmasıyla başladı. Müşteri, acente ve çalışan süreçlerine teknolojiyi etkin bir şekilde entegre eden Sigorta 4.0 ile AXA Acentem, Uzaktan Hasar Yönetimi, AXA GO, Doktor Danışma Hattı, AXA FIT gibi yeniliklerle elde edilen başarılar ve yakın zamana yönelik yapılan benzer hazırlıklar katılımcılara aktarıldı. Geleceğe dair öngörü ve hedefler kimi zaman bir stüdyo ortamında, kimi zaman ise konuşmacıları farklı mekanlara taşıyan görsel efektlerle renkli ve güçlü bir şekilde verildi. 

 

Strateji ve faaliyet paylaşımlarının ardından düzenlenen ödül töreni ile 2020 senesinin en başarılı acenteleri tebrik edildi. Yazar Ahmet Şerif İzgören’in konuk olarak ilham verici bir konuşma yaptığı dijital toplantıda acenteler için düzenlenen Tokyo 2020 ve Euro 2020 kampanyalarının talihlileri de canlı yayın esnasında yapılan çekilişle belirlendi.

 

Dijital Ayak İzini Gidermek İçin Toplantı Katılımcıları Adına Fidan Bağışı Yapıldı

 

“Gelecek için Hazırız” temalı dijital toplantıda 3000’in üzerinde izleyiciye ulaşıldı. AXA Sigorta toplantıdan kaynaklanan dijital ayak izini gidermek için toplantıya katılan kişi başına bir fidan dikimi gerçekleştirileceğini açıkladı.

 

 

Sigortacılığın itibarlı bir meslek olduğunu belirten AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, “2020 döneminde ortaya çıkan tüm doğal afetler, sağlık sigortalarında pandemi sonrası yaşanan değişim, AXA Sigorta ve AXA Acenteleri olarak sahada atılan ortak adımlar ve müşterilerin hayatına dokunan çözümler dikkate alındığında sigorta sektörünün ve sigorta acenteliğinin neden bu kadar itibarlı, hassas ve önemli olduğunu biliyoruz. 2020 yılı kapanışı sonrası sektörümüz ile alakalı zaman zaman rüştünü ispat etti diyebiliriz. Niyeti yapıcı olan görüşleri duyuyoruz ancak bunu saygı ile karşılamamıza rağmen, sigortacılığın rüştünü ispat sorunu yaşamaması gerekiyor. AXA olarak yine yeniden bir başlama vuruşu yapmak adına bu itibarlı mesleğin ve sigortalılığın tabana yayılması için çalışıyoruz. Bu konuda herkesin üzerine düşeni yapması için 2020 yılı önemli bir kilometre taşı oldu.” dedi. AXA olarak bunun bilinci ile güçlü acenteleri ve güçlü bölgeleri, güçlü çalışanları ile fark yaratmaya devam edeceğini belirten Ölken, özellikle SEDDK, TSB ve tüm diğer paydaşlar ile sektörün kalıcı ve sürdürülebilir çalışmalarının umut verdiğini, sigortacılığın yepyeni bir kanuna sahip olmasının zamanının geldiğini, tüm düzenlemelerin mutlaka günün koşullarına uygun hale getirilmesi gerektiğini, trafik sigortalarında yaşanan belirsizliklerin bir an evvel ortadan kalkmasının ve “doğrudan tazmin“ “kişi temelli sigorta” gibi uygulamalara geçilmesinin önemini dile getirdi.

 

AXA Sigorta ve AXA Hayat Emeklilik olarak gerek sermaye yeterliliği ve finansal güç, gerek dijital altyapı, kurum kültürü, yeni nesil ürün fabrikaları ve çözüm merkezi anlayışı ile Sigorta 4.0 temelleri üzerinde inşa edilen uygulamalar ile geleceğe hazır olduklarının altını çizen Yavuz Ölken, ortak amaçlarının “İnsanlık için önemli olanı korumak ve güven vermek” olduğunu ifade etti. Ölken ayrıca bu noktada en güçlü yanlarının “kararlı, yetkin, tutkulu ve deneyimli acenteleri” olduğunu da sözlerine ekledi. 

 

AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşçan ise, “Fiziksel olarak bir araya gelemediğimiz bu günlerde acentelerimizin yanında olmak ve çevrimiçi olarak da olsa başarılı iş sonuçlarımızı birlikte kutlamak ve önümüzdeki günler için önerilerini dinlemek istedik. Çalışma biçimlerimizin değişmek zorunda kaldığı bu günlerde acentelerimizin özverili çalışmalarını gerçekten takdirle ve gururla takip ediyoruz. Acentelerimizin güçlenmesi ve sürdürülebilirliği AXA Sigorta olarak dağıtım kanallarımıza dair en çok önem verdiğimiz konulardan biri. Her seviyeden yöneticimizle acentelerimizle buluşmaya, onları dinlemeye ve geri bildirimleri doğrultusunda çözüm odaklı adımlar atmaya devam edeceğiz.” diye konuştu.


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
İSTANBUL ENERJİ AŞ ULUSAL KALİTE HAREKETİ’NE KATILDIÖnceki Haber

İSTANBUL ENERJİ AŞ ULUSAL KALİTE HAREKET...

Kadın çalışan oranı %65 olan Cigna, WEPs Platformu İmzacıları Arasındaki Yerini AldıSonraki Haber

Kadın çalışan oranı %65 olan Cigna, WE...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar