Atasun Optik’in yeni tasarım anlayışıyla dizayn edilen mağazası hizmete açıldı. Daha enerjik ve dinamik detayların yer aldığı yeni mağaza konseptiyle Atasun Optik, alışveriş deneyimini bir adım öteye taşıyor.
İyi görme ve iyi görünmeyi herkese ulaştırma misyonuyla çalışmalarına devam eden Atasun Optik, hizmet noktalarını genişletirken tüketicilere daha iyi bir hizmet sunmak için çalışmaya devam ediyor. Buradan hareketle tasarlanan yeni mağaza konseptiyle Atasun Optik, tüketicilere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunmayı hedefliyor.
Atasun Optik'in daha iyi bir müşteri deneyimi yaratmak için tasarladığı yeni mağaza konsepti, ürünlerin anlatıldığı özel noktalar, mesajlı aynalar ve etkinlik köşeleri gibi birçok yeniliği içeriyor.
“Müşterilerimize daha iyi bir alışveriş deneyimi yaşatmak için çalışıyoruz”
300. mağazalarını[1] hizmete sunmalarının ardından şimdi de müşterilerini yeni mağaza konseptiyle buluşturmanın heyecanını yaşadıklarını belirten Atasun Optik CEO’su Nihat Aydın şu değerlendirmelerde bulundu: “Müşteri deneyimimizi her zaman daha üst seviyeye taşımak için yeni yollar ararken, yeni bir mağaza konsepti oluşturduk. Mağazalarımızda daha yenilikçi özellikler ve daha dinamik bir müşteri deneyimi yaşatacağız. Yeni tasarladığımız mağazalarımızla sektördeki uzmanlığımızı müşterilerimize sunmayı hedefliyoruz. Aynı zamanda müşterilerimizin alışveriş süreçlerini daha iyi hale getirecek yeniliklere odaklanmaya devam edeceğiz.”
Yorum Yazın