Sektörünün öncülerinden Atasun Optik, sosyal medya alanında başarılı performansların ödüllendirildiği “Social Media Awards Turkey 2021”de “Veri Analitiği – Aksesuar” kategorisinde gümüş ödül almaya hak kazandı. Atasun Optik, BoomSonar ve Marketing Türkiye iş birliğiyle hayata geçirilen ve markaların sosyal medya performanslarını değerlendiren “Social Media Awards Turkey”de” Veri Analitiği – Aksesuar” kategorisinde gümüş ödüle layık görüldü. Bu sene beşincisi düzenlenen “Social Media Awards Turkey”e çok sayıda sektörden markanın dijitalde yayınlanan çalışmaları katıldı.Dijital alandaki projeleriyle peş peşe ödül almaktan mutluluk duyduklarını belirten Atasun Optik CEO’su Nihat Aydın şu değerlendirmelerde bulundu: “Günümüzde markalar için başarının yolu, baş döndürücü bir hızla ilerleyen teknolojiyi yakından takip etmekten, dijital kanalları yenilikçi bir şekilde kullanmaktan ve veriyi etkin bir şekilde işlemekten geçiyor. “Social Media Awards Turkey”de aldığımız ödül de bu bağlamda Atasun Optik olarak doğru yolda olduğumuzun bir göstergesi. Bu başarıda emeği geçen tüm çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza ve değerli jüri üyelerine teşekkürlerimi sunuyorum.”Deloitte Türkiye’nin, uzmanlığıyla tüm değerlendirme süreçlerinde yer aldığı “Social Media Awards Turkey”de 1 Nisan 2020-1 Nisan 2021 tarihleri arasında dijitalde yayınlanan çalışmalar değerlendirildi. Yarışmanın ödüllendirme sistemi ise; “Jüri Ödülleri”, “Veri Analitiği Ödülleri” ve “Grand Prix” olmak üzere üç bölümden oluştu.Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Sektörünün öncülerinden Atasun Optik, sosyal medya alanında başarılı performansların ödüllendirildiği “Social Media Awards Turkey 2021”de “Veri Analitiği – Aksesuar” kategorisinde gümüş ödül almaya hak kazandı.
Atasun Optik, BoomSonar ve Marketing Türkiye iş birliğiyle hayata geçirilen ve markaların sosyal medya performanslarını değerlendiren “Social Media Awards Turkey”de” Veri Analitiği – Aksesuar” kategorisinde gümüş ödüle layık görüldü. Bu sene beşincisi düzenlenen “Social Media Awards Turkey”e çok sayıda sektörden markanın dijitalde yayınlanan çalışmaları katıldı.
Dijital alandaki projeleriyle peş peşe ödül almaktan mutluluk duyduklarını belirten Atasun Optik CEO’su Nihat Aydın şu değerlendirmelerde bulundu: “Günümüzde markalar için başarının yolu, baş döndürücü bir hızla ilerleyen teknolojiyi yakından takip etmekten, dijital kanalları yenilikçi bir şekilde kullanmaktan ve veriyi etkin bir şekilde işlemekten geçiyor. “Social Media Awards Turkey”de aldığımız ödül de bu bağlamda Atasun Optik olarak doğru yolda olduğumuzun bir göstergesi. Bu başarıda emeği geçen tüm çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza ve değerli jüri üyelerine teşekkürlerimi sunuyorum.”
Deloitte Türkiye’nin, uzmanlığıyla tüm değerlendirme süreçlerinde yer aldığı “Social Media Awards Turkey”de 1 Nisan 2020-1 Nisan 2021 tarihleri arasında dijitalde yayınlanan çalışmalar değerlendirildi. Yarışmanın ödüllendirme sistemi ise; “Jüri Ödülleri”, “Veri Analitiği Ödülleri” ve “Grand Prix” olmak üzere üç bölümden oluştu.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın