Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

AgeSA, Türkiye İletişim Merkezi Ödüllerinde Dört Kategoride Birincilik Aldı

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
AgeSA, Türkiye İletişim Merkezi Ödüllerinde Dört Kategoride Birincilik Aldı

Sabancı Holding ve Ageas iştiraki olan AgeSA, çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri’nde; hayata geçirdiği müşteri hizmetleri projeleriyle “En iyi Teknoloji Kullanımı”, “En İyi Müşteri Deneyimi”, “En İyi Dijital Çözüm” ve “En İyi Dış Kaynak Ortaklığı” kategorilerinde birincilik ödülüne layık görüldü.

İMİ Conferences tarafından düzenlenen 16. Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri’nin bu yılki kazananları açıklandı. Müşteri odaklı yaklaşımı tüm çalışmalarında temel bir kültür haline getiren ve müşterilerinin, tüm çalışmalarının ana odağında olmasını sağlayan AgeSA, Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri’nde 4 dalda birinciliğe layık görüldü. 

AgeSA’nın müşterilerinin bilgi ve işlem taleplerini ilk kontakta, tek ekran üzerinden karşılayan, proaktif sunum yapan ve önerilerde bulunan Yeni Nesil Çağrı Merkezi projesi ile Speech Analytics teknolojisini kullanarak müşteri deneyimini iyileştirmeyi, çalışan motivasyonunu artırmayı, insana ve doğaya katkı sunmayı amaçlayan inovatif projeleri, AgeSA’ya Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri “En İyi Teknoloji Kullanımı” kategorisinde birincilik ödülü getirdi. 

AgeSA’nın hizmet verdiği tüm kanallarda müşterinin ihtiyaçlarını doğru tespit eden ve müşterinin başladığı herhangi bir süreci başka kanallar üzerinden de tamamlamasını sağlayan yenilikçi uygulamaları, inovatif projeleri, gerçekleştirdiği analizler sonucunda hayata geçirilen aksiyonlar ve müşterileri odağına alan iş yapış kültürü ise “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde birincilik ödülünü kazandırdı. 

Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortası işlemlerini tek uygulamada toplayan AgeSA Mobil ise “En İyi Dijital Çözüm” kategorisinde AgeSA’ya birinciliği getirdi. Sektörün en gelişmiş, yenilikçi ve müşteri odaklı mobil uygulaması AgeSA Mobil, sigortalıların birikimlerini izleyebilmesi, poliçe ve teminat detaylarını kolayca yönetebilmesini ve finansal işlemlerin tek çatı altında yapılabilmesini sağlıyor. 

AgeSA’nın, ATOS ile devam eden 10 yıllık iş birliğinde, hayata geçirdiği müşteri hizmetleri projelerindeki sürdürülebilir başarısı ise “En İyi Dış Kaynak Ortaklığı” kategorisinde AgeSA’ya birincilik kazandırdı.


Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
“I. Uluslararası Türk Devletleri Hemşirelik Eğitimi Sempozyumu”Önceki Haber

“I. Uluslararası Türk Devletleri Hemşire...

İspirde, 146 çocuğun gönüllerini ısıttılarSonraki Haber

İspirde, 146 çocuğun gönüllerini ısıttıl...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar