A101 Marketleri başarılı sosyal medya uygulamaları ile “Social Media Awards Turkey” Zincir Marketler kategorisinde bu yıl da Altın Ödül’ün sahibi oldu.Sosyal Medya sektöründe liderlerin bir araya geldiği, Türkiye’nin en büyük sosyal medya ödülleri olan “Social Media Awards Turkey”, 2021 yılında da sosyal medyaya damga vuran marka, ajans, proje ve kişileri ödüllendirdi. Türkiye’deki tüm marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif verilerle ölçen ilk ve tek ödül olan Social Media Awards Turkey’in kazananları 9 Haziran 2021 Çarşamba günü dijital ortamda gerçekleştirilen ödül töreninde açıklandı. Zincir Marketler Kategorisinde, 2018 yılında aldığı bronz madalyayı 2019 yılında gümüşe yükselten A101, 2020 yılında listenin tepesine çıkarak altın madalyanın sahibi olmuştu. A101, sosyal medya alanında 2021 yılında da zirveyi kimseye kaptırmadı ve Altın Ödülün sahibi oldu.2021 yılı için 55 binden fazla markanın sosyal medya hesabı SocialBrands puanlarına göre incelendi. 1 Mart 2020- 1 Mart 2021 dönemini kapsayan değerlendirmede hayran sayısı, hayran artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri ele alındı. Deloitte'un da uzmanlığıyla dâhil olduğu kapsamlı değerlendirme sonucuna göre her kategorinin en başarılı markaları belli oldu. Sosyal medya çalışmaları ile dünya çapında adından bahsettiren A101’in Pazarlama Müdürü Yeliz Yahşi Bilgiç, “Değerli kurumlar ve araştırma uzmanlarınca layık görüldüğümüz ödüllerin arkasında müşterilerini dinlemeyi öncelik haline getirmiş kültürel alışkanlıklarımız var. A101 olarak sosyal medyada müşterilerimizle kurduğumuz diyaloglar, dikkatle takip etiğimiz ve iş süreçlerimize yansıttığımız geri bildirimler sayesinde müşterilerimize her daim yanlarında olduğumuzu hissetirmek istiyoruz. Sosyal medyayı doğru ve efektif kullanarak, dijital ortamda da müşterimizin A101 markasına duyduğu güveni pekiştirdiğimizi görmek bizim için çok gurur verici. Başarıda emeği geçen pazarlama ekibi ve tüm iş ortaklarımıza teşekkür ederim” dedi. A101 Hakkında:Perakende sektörünün en yaygın zinciri olan A101, Türkiye’nin 81 ilinde ve tüm ilçelerinde, 10.000’den fazla market ile faaliyet göstermektedir. Deloitte Perakendenin Küresel Güçleri 2021 Raporu’na göre, Dünya’nın en hızlı büyüyen ilk 10 perakende şirketi arasındaki tek Türk şirketi olup, listede 6.sırada yer almaktadır. A101, 60.000 çalışanı ve 600’ün üzerinde tedarikçisi ile perakende sektörünün öncü şirketleri arasındadır. Türkiye’nin en büyük 15 şirketi arasında yer alan A101 zincir marketlerinde; müşterilerine en ucuz fiyatlarla kaliteli gıda ve tüketim malzemeleri sunmaktadır.Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
A101 Marketleri başarılı sosyal medya uygulamaları ile “Social Media Awards Turkey” Zincir Marketler kategorisinde bu yıl da Altın Ödül’ün sahibi oldu.
Sosyal Medya sektöründe liderlerin bir araya geldiği, Türkiye’nin en büyük sosyal medya ödülleri olan “Social Media Awards Turkey”, 2021 yılında da sosyal medyaya damga vuran marka, ajans, proje ve kişileri ödüllendirdi. Türkiye’deki tüm marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif verilerle ölçen ilk ve tek ödül olan Social Media Awards Turkey’in kazananları 9 Haziran 2021 Çarşamba günü dijital ortamda gerçekleştirilen ödül töreninde açıklandı.
Zincir Marketler Kategorisinde, 2018 yılında aldığı bronz madalyayı 2019 yılında gümüşe yükselten A101, 2020 yılında listenin tepesine çıkarak altın madalyanın sahibi olmuştu. A101, sosyal medya alanında 2021 yılında da zirveyi kimseye kaptırmadı ve Altın Ödülün sahibi oldu.
2021 yılı için 55 binden fazla markanın sosyal medya hesabı SocialBrands puanlarına göre incelendi. 1 Mart 2020- 1 Mart 2021 dönemini kapsayan değerlendirmede hayran sayısı, hayran artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri ele alındı. Deloitte'un da uzmanlığıyla dâhil olduğu kapsamlı değerlendirme sonucuna göre her kategorinin en başarılı markaları belli oldu.
Sosyal medya çalışmaları ile dünya çapında adından bahsettiren A101’in Pazarlama Müdürü Yeliz Yahşi Bilgiç, “Değerli kurumlar ve araştırma uzmanlarınca layık görüldüğümüz ödüllerin arkasında müşterilerini dinlemeyi öncelik haline getirmiş kültürel alışkanlıklarımız var. A101 olarak sosyal medyada müşterilerimizle kurduğumuz diyaloglar, dikkatle takip etiğimiz ve iş süreçlerimize yansıttığımız geri bildirimler sayesinde müşterilerimize her daim yanlarında olduğumuzu hissetirmek istiyoruz. Sosyal medyayı doğru ve efektif kullanarak, dijital ortamda da müşterimizin A101 markasına duyduğu güveni pekiştirdiğimizi görmek bizim için çok gurur verici. Başarıda emeği geçen pazarlama ekibi ve tüm iş ortaklarımıza teşekkür ederim” dedi.
A101 Hakkında:
Perakende sektörünün en yaygın zinciri olan A101, Türkiye’nin 81 ilinde ve tüm ilçelerinde, 10.000’den fazla market ile faaliyet göstermektedir. Deloitte Perakendenin Küresel Güçleri 2021 Raporu’na göre, Dünya’nın en hızlı büyüyen ilk 10 perakende şirketi arasındaki tek Türk şirketi olup, listede 6.sırada yer almaktadır. A101, 60.000 çalışanı ve 600’ün üzerinde tedarikçisi ile perakende sektörünün öncü şirketleri arasındadır. Türkiye’nin en büyük 15 şirketi arasında yer alan A101 zincir marketlerinde; müşterilerine en ucuz fiyatlarla kaliteli gıda ve tüketim malzemeleri sunmaktadır.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın