Hatay
DOLAR26.8403
EURO28.7473
ALTIN1659.1

2 Milyar Dolarlık Bebek Çocuk Sektörü 

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
2 Milyar Dolarlık Bebek Çocuk Sektörü 

CBME Türkiye Fuarıyla Yeni Sezona İhracatla Başladı

 

0-16 yaş bebek ve çocuk ürünleri sektörünün uluslararası buluşması CBME Türkiye – 39. Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı, 8-11 Aralık 2021 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde yapıldı. Fuarda, 650 markanın İlkbahar-Yaz 2022 çocuk modası sezon koleksiyonları, en yenilikçi ürün ve tasarımları; Rusya, Libya, Cezayir, Irak, Kazakistan ve Ukrayna başta olmak üzere, 107 hedef ülkeden uluslararası sektör profesyoneli alıcılara sunuldu.

 

 

Sektörü 39’ncu kez ticaret ve ihracat için aynı çatı altında buluşturduklarını ifade eden CBME Türkiye – Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuar Direktörü Hatice Dinçer, “Çok başarılı bir fuar geçirdik. Katılımcı ve ziyaretçilerimiz, var olan müşterileri ile ilişkilerini geliştirirken, yeni müşteriler ile tanışma ve karlı ihracat anlaşmaları gerçekleştirme fırsatı buldu. Bu yıl Orta Doğu, Kuzey Afrika, Doğu Avrupa ve BDT bölgeleri ağırlıklı 107 hedef ülkeden gelen 15.041 yüksek kalibrede ticari alıcıyı, 4 gün boyunca Türkiye, Polonya, Portekiz ve Rusya menşeli markalar dahil, araç-gereç, bebek bakımı, mobilya, ev tekstili ürün gruplarıyla birlikte İlkbahar-Yaz 2021 tekstil koleksiyon lansmanlarını gerçekleştiren ‘’hazır giyim ve aksesuar’’ markalarımızla buluşturduk.” dedi. 

 

 

107 ÜLKEDEN SEKTÖR PROFESYONELİ ZİYARETÇİ 

Dinçer şöyle devam etti: “650 katılımcı markamız 0-16 yaş çocuk modasına dair en trend ürün ve koleksiyonları yanında, farklı stil ve tasarımda hazırladıkları 25.000’den fazla modeli, vitrinlere çıkmadan önce 107 hedef ülkeden CBME Türkiye’ye gelen uluslararası sektör profesyoneli ziyaretçilerimize tanıttılar. Ayrıca 16 ülkeden CBME Türkiye’ye ilk kez katılım sağlayan 200 önemli profesyonel satın almacının yer aldığı Alım Heyeti Programımız da büyük ilgi gördü ve sektörün yüzünü güldürdü.”

 

 

CBME TÜRKİYE’NİN YENİ TARİHİ, ZİYARETÇİ SAYISINI YÜKSELTTİ

30 yılı aşkın süredir istikrarla devam eden bölgenin en büyük ve uzun soluklu uluslararası bebek ve çocuk ürünleri fuarı olduklarına dikkat çeken Dinçer, “Uluslararası ziyaretçi sayımız, satın alma hacimleri yanında, katılımcı markalarımızın ürün kalitesi ve çeşitliliği ile öne çıkıyoruz. Bu yıl da aynı başarıyı üstüne koyarak devam ettirdik. En çok ziyaretçi katılımı Rusya, Libya, Cezayir, Irak, Kazakistan ve Ukrayna’dan gerçekleşti. CBME Türkiye, bundan böyle Ocak yerine Aralık ayında düzenleniyor. Tarih değişikliğinin yarattığı olumlu hava sayesinde ise özellikle Rusya-BDT bölgelerinden gelen ziyaretçi sayısında 2020 fuarımıza göre yüzde 28 artış gözlemledik. Bu sezonun ihracat hedef bölgeleri arasında yer alan Kuzey Amerika ülkelerinden ise 2020’ye göre fuarı ziyaret eden kişi sayısında yüzde 107 bir artış yaşandı. Tarih değişikliğinin sektör tarafından benimsendiğinin bir diğer önemli göstergesi ise bağımsız bir araştırma ajansı aracılığıyla yapılan memnuniyet anketlerinin sonuçlarının hem ziyaretçi hem de katılımcı tarafında 2020 fuarımıza göre yükselip, rekor seviyeye ulaşması. Ayrıca fuarın son gününe gelmeden pek çok katılımcımız, sezon koleksiyonlarının siparişlerini alıp, ürün satışını tamamlamışlardı.” dedi. 

 

 

2022’DE 40’NCİ KEZ DÜZENLENECEK

Sektörde T.C. Ticaret Bakanlığı desteğini alan tek fuar olan CBME Türkiye’nin bu yıl itibarıyla artık Aralık ayının ilk yarısında düzenlenmeye başladığını ve böylelikle sektöre yeni sezona daha iyi hazırlanma fırsatı sunduklarını belirten Dinçer, “0-16 yaş arasında bebek çocuk modası koleksiyonları vitrinleri süslemeden önce CBME Türkiye’de sergileniyor. Bu kapsamda dünya genelinde trendleri belirleyen ve uzun yıllardır seminer ve içerik partnerimiz olan  WGSN, CBME Türkiye’de Sonbahar-Kış 22/23 Çocuk Modası’na dair bir seminer verdi. 150 kişilik oldukça kalabalık izleyici kitlesi arasında yerli ve yabancı önemli firmaların temsilcileri yer aldı. Katılımcı ve ziyaretçilerimizin büyük ilgi gösterdiği seminerimizin yanı sıra, firmalarımız da düzenledikleri mini defile, konser ve dans gösterileri ile renkli ve dopdolu bir fuar deneyimi yaşattılar. Önümüzdeki yıl CBME Türkiye 7-10 Aralık 2022'de düzenlenecek. Kapılarımızı 40’ncı kez ziyarete açacağımız için şimdiden çok heyecanlıyız.” dedi.  

 

 

TOPLAM 7 KATEGORİ

CBME Türkiye – 39. Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı’nda, ‘Bebek Çocuk Taşıma ve Güvenlik Araç Gereçleri’, ‘Bebek Bakımı ve Beslenmesi’, ‘Yenidoğan ve Bebek Giyim’, ‘Çocuk ve Genç Giyim’, ‘Abiye Giyim’, ‘Pijama, Çorap, Çamaşır ve Aksesuar’ ile ‘Mobilya ve Ev Tekstili Ürünleri’, olmak üzere 7 farklı kategoride ürün sergilendi ve ürün çeşitliliği yerli ve yabancı ziyaretçilerden tam not aldı.

 

YENİLİKÇİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİR ANNE BEBEK DOSTU ÜRÜNLER  

Ürünler arasında katılımcı markaların geliştirdikleri anne bebek dostu yenilikçi ürünler de vardı. Karanlıkta parlayarak gece bebeklerini beslerken annelerin hayatını kolaylaştıracak biberon ve emzik, tamamen kompost sebze ve meyveler ile renklendirilmiş sürdürülebilir çevreci ürünler, aynı zamanda oyun parkı olan istenildiğinde katlanabilen beşik, bebekleri güvende tutacak sevimli kapı durdurucu ve emniyet kemerli oyun minderi, günlük yaşamda da kullanılabilen emzirme yastığı ile annelere her an her yerde emzirme kolaylığı sağlayan özel tasarım emzirme tişörtleri,  bebeğe anne karnı hissi veren uykuya dalma hamağı, hem şık hem de su geçirmez özelliği ile annelerin en büyük yardımcısı anne bakım çantası gibi inovatif ürünler dikkat çekti.


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
SALOMON TÜRKİYE ATLETİ AYKUT ÇELİKBAŞ, BARCELONA 24 SAAT KOŞUSU’NDA ÜÇÜNCÜ OLDU VE ÜLKEMİZİ BAŞARIYLA TEMSİL ETTİÖnceki Haber

SALOMON TÜRKİYE ATLETİ AYKUT ÇELİKBAŞ, B...

Hiç doymuyorum diyorsanız!Sonraki Haber

Hiç doymuyorum diyorsanız!

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar