© Sektorel 2021

Sağlık turizminde dijital pazarlamanın önemi masaya yatırılıyor

Dijital pazarlama ajansı Multiligo, sağlık turizminde dijital pazarlamanın önemini masaya yatırıyor. Multiligo tarafından organize edilen webinarında kliniklerin ya da hastanelerin sağlık turizminden daha fazla pay alması için önemli bir yeri olan dijital pazarlama stratejileri ele alınacak. Dijital İş Geliştirme Uzmanı Barış Yaşbala, sağlık turizmine odaklanan paydaşları ücretsiz webinara davet ederek, dijital pazarlama unsurlarının ülke, tedavi ve hedef kitle odaklı kurgulanması gerektiğini kaydetti. Multiligo Dijital İş Geliştirme Uzmanı Barış Yaşbala, Türkiye’de sağlık turizminin her yıl artan bir ivme sergilediğini hatırlattı. 2020 yılında yurt dışından yaklaşık 400 bin hastanın sağlık hizmetleri almak için Türkiye’yi tercih ettiğini vurgulayan Yaşbala, “Sağlık turizmi yapan acenteler, poliklinikler ve hastaneler sağlık turizmi taleplerini karşılamak için yeni stratejiler belirliyor. Yurt dışından hasta getirmek için sürecin en kritik noktasında talep oluşturmak yer alıyor. Bu noktada dijital pazarlama, en efektif yöntem olarak öne çıkıyor.” sözlerini kaydetti. “Dijital pazarlama unsurları ülkeye ve hedef kitleye göre kurgulanmalı” Barış Yaşbala, her sektörde önemini giderek artıran dijital pazarlamanın özellikle sağlık turizminde hedef kitleye ulaşmak isteyen klinikler veya hastaneler için en etkili yöntem olduğuna işaret etti. Yaşbala, “Dijital mecralarda sponsorlu reklamlar vermek ya da bir ürün ya da hizmeti duyurmak, en popüler reklam aracı haline geldi. Bu sebeple dijital pazarlama sağlık turizmi için çok şey vaat ediyor. Hem sağlık hizmeti almak hem de turistik gezi yapmak amacıyla Türkiye’yi tercih eden farklı ülkelerdeki kişiler, dijital mecralarda araştırma yapıyor. Bu sebeple kliniklerin ve hastanelerin bu alanlarda olması büyük önem taşıyor.” ifadelerini kullandı. Dijital İş Geliştirme Uzmanı Yaşbala, sağlık turizmi odaklı dijital pazarlamada yabancı hastaların ülkelerinin ve talep ettikleri tedavilerin önemli olduğunu vurguladı. Bu bilgilerle farklı ülkelerden hasta gelebileceğine işaret ederek, dijital pazarlama unsurlarının ülke, tedavi ve hedef kitle odaklı kurgulanması gerektiğini kaydetti. Sağlık turizmin faydalanmak isteyen sağlık kuruluşlarının ya da kliniklerin yurt dışındaki doğru kitleye hangi kanallarla ve nasıl ulaşılabileceğini araştırdığını kaydeden Yaşbala, sektörün aktörlerini 15 Haziran 2021 Salı günü düzenlenen “Sağlık Turizminde Dijital Pazarlamanın Önemi” konulu webinarına davet etti. Katılım formuna multiligo.com/saglik-turizmi-webinar adresinden ulaşılabilir. Webinar, sağlık turizminde yeni bir vizyon sunacak Sağlık turizmi ve dijital pazarlama odaklı ücretsiz webinarda, sağlık turizmi için dijital kanallarda nasıl bir yol izleneceği ele alınacak. Kliniklere ve acentelere sağlık turizminde yeni bir vizyon sunacak webinara, 2021’de büyük bir artış beklenen sektörden çok sayıda katılım bekleniyor. Multiligo ekibi, hastalara hangi tedavilerin uygulandığını öğrenerek, kliniklerin satış ekibine uygun hedef pazarları listeliyor. Kliniklerle ortaklaşa belirlenen dijital pazarlama planı ile satış ve doktor kadrosunun büyüklüğüne uygun olarak talepleri kliniklere iletiyor. Destek verdikleri kliniklere yabancı hastaları yönlendiren Multiligo, böylece kliniklerin döviz kazanmasını sağlıyor. 2021’de sağlık turizminde rekor bekleniyor Türkiye Sağlık Turizm Derneği verilerine göre, sağlık turizmi sektörü 2020 yılında 2,5 milyar dolar ciro yaptı. 2019 yılında 3 milyar dolar büyüklüğe ulaşan sektör, 2020 yılında pandeminin etkisi ile yüzde 20 kayıpla kapattı. Sadece saç ekiminde 1,3 milyar dolarlık ciro kaydedildi. Sektör, pandemi kısıtlamalarının kalkarak normalleşmenin her ülkede yaygınlaştığı 2021 yılında rekor bir artış bekliyor. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Dijital pazarlama ajansı Multiligo, sağlık turizminde dijital pazarlamanın önemini masaya yatırıyor. Multiligo tarafından organize edilen webinarında kliniklerin ya da hastanelerin sağlık turizminden daha fazla pay alması için önemli bir yeri olan dijital pazarlama stratejileri ele alınacak. Dijital İş Geliştirme Uzmanı Barış Yaşbala, sağlık turizmine odaklanan paydaşları ücretsiz webinara davet ederek, dijital pazarlama unsurlarının ülke, tedavi ve hedef kitle odaklı kurgulanması gerektiğini kaydetti.

Multiligo Dijital İş Geliştirme Uzmanı Barış Yaşbala, Türkiye’de sağlık turizminin her yıl artan bir ivme sergilediğini hatırlattı. 2020 yılında yurt dışından yaklaşık 400 bin hastanın sağlık hizmetleri almak için Türkiye’yi tercih ettiğini vurgulayan Yaşbala, “Sağlık turizmi yapan acenteler, poliklinikler ve hastaneler sağlık turizmi taleplerini karşılamak için yeni stratejiler belirliyor. Yurt dışından hasta getirmek için sürecin en kritik noktasında talep oluşturmak yer alıyor. Bu noktada dijital pazarlama, en efektif yöntem olarak öne çıkıyor.” sözlerini kaydetti.

“Dijital pazarlama unsurları ülkeye ve hedef kitleye göre kurgulanmalı”

Barış Yaşbala, her sektörde önemini giderek artıran dijital pazarlamanın özellikle sağlık turizminde hedef kitleye ulaşmak isteyen klinikler veya hastaneler için en etkili yöntem olduğuna işaret etti. Yaşbala, “Dijital mecralarda sponsorlu reklamlar vermek ya da bir ürün ya da hizmeti duyurmak, en popüler reklam aracı haline geldi. Bu sebeple dijital pazarlama sağlık turizmi için çok şey vaat ediyor. Hem sağlık hizmeti almak hem de turistik gezi yapmak amacıyla Türkiye’yi tercih eden farklı ülkelerdeki kişiler, dijital mecralarda araştırma yapıyor. Bu sebeple kliniklerin ve hastanelerin bu alanlarda olması büyük önem taşıyor.” ifadelerini kullandı.

Dijital İş Geliştirme Uzmanı Yaşbala, sağlık turizmi odaklı dijital pazarlamada yabancı hastaların ülkelerinin ve talep ettikleri tedavilerin önemli olduğunu vurguladı. Bu bilgilerle farklı ülkelerden hasta gelebileceğine işaret ederek, dijital pazarlama unsurlarının ülke, tedavi ve hedef kitle odaklı kurgulanması gerektiğini kaydetti.

Sağlık turizmin faydalanmak isteyen sağlık kuruluşlarının ya da kliniklerin yurt dışındaki doğru kitleye hangi kanallarla ve nasıl ulaşılabileceğini araştırdığını kaydeden Yaşbala, sektörün aktörlerini 15 Haziran 2021 Salı günü düzenlenen “Sağlık Turizminde Dijital Pazarlamanın Önemi” konulu webinarına davet etti. Katılım formuna multiligo.com/saglik-turizmi-webinar adresinden ulaşılabilir.

Webinar, sağlık turizminde yeni bir vizyon sunacak

Sağlık turizmi ve dijital pazarlama odaklı ücretsiz webinarda, sağlık turizmi için dijital kanallarda nasıl bir yol izleneceği ele alınacak. Kliniklere ve acentelere sağlık turizminde yeni bir vizyon sunacak webinara, 2021’de büyük bir artış beklenen sektörden çok sayıda katılım bekleniyor.

Multiligo ekibi, hastalara hangi tedavilerin uygulandığını öğrenerek, kliniklerin satış ekibine uygun hedef pazarları listeliyor. Kliniklerle ortaklaşa belirlenen dijital pazarlama planı ile satış ve doktor kadrosunun büyüklüğüne uygun olarak talepleri kliniklere iletiyor. Destek verdikleri kliniklere yabancı hastaları yönlendiren Multiligo, böylece kliniklerin döviz kazanmasını sağlıyor.

2021’de sağlık turizminde rekor bekleniyor

Türkiye Sağlık Turizm Derneği verilerine göre, sağlık turizmi sektörü 2020 yılında 2,5 milyar dolar ciro yaptı. 2019 yılında 3 milyar dolar büyüklüğe ulaşan sektör, 2020 yılında pandeminin etkisi ile yüzde 20 kayıpla kapattı. Sadece saç ekiminde 1,3 milyar dolarlık ciro kaydedildi. Sektör, pandemi kısıtlamalarının kalkarak normalleşmenin her ülkede yaygınlaştığı 2021 yılında rekor bir artış bekliyor.


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER