© Sektorel 2021

Ramazan yaklaştı, memleketten gelen kargolar zirve yaptı

Ramazan ayına sayılı günler kaldı. Bu yıl restoranlar kapalı olacağı için iftarlar ve sahurlar evde yapılacak. O nedenle her yıl Ramazan’da temel gıda ürünlerine artan talep bu yıl daha da arttı. Özellikle online gıda alışverişleri artarken, akrabalar tarafından memleketlerinden gıda ürünlerini içeren kargolarda da zirve yaptı.  Kars’tan kaşar, Şanlıurfa’dan salça, Malatya’dan kayısı, Ege’den zeytinyağı… Bu dönemde kargo firmaları, yöresel lezzetleri Türkiye’nin dört bir yanına ulaştırmak için  çalışıyor.   Yüzde 60 artıyor   Ramazan ayında temel gıda satışının yüzde 60 arttığını belirten Aras Holding Taşıma Grup Başkanı, Recep Demir “Tüm Türkiye'deki yıllık gıda alışverişinin yüzde 25'i ramazan ayında gerçekleştirilir. Gerek artan bu tüketim ve gerekse pandemi kısıtlamaları sebebiyle, lojistik sektörü Ramazan ayında da özellikle temel tüketim ürünlerinin raflarda yer alması için, büyük sorumluluk almaktadır” dedi.   E-ticarete ilgi büyük   Aras Holding’in e-ticaret sevkiyatlarına odaklanan şirketi Jetizz’in de bu dönemde iş yükünün arttığını aktaran Çelik,  “Jetizz normal e-ticaret sevkiyatlarının tüketicilere ulaştırılması hizmeti yanı sıra, marketlerin e-ticaret siparişlerinin aynı gün içinde tüketicilere ulaştırılması hizmetini de başlattık. Ramazan ayında memleketten özel gıda sevkiyatları hiç olmadığı kadar fazla gerçekleşiyor. İnsanlarımız kurulan Ramazan sofralarında bildikleri özel tatları, o gıdanın memleketinden sipariş edip tüketmeyi tercih ediyorlar” diye konuştu.   Gıdaya özel koruma   Bu dönemde, özellikle kuru gıda, bakliyat ve Ramazan kolisi gönderi oranlarında artış olduğunu ifade eden Demir, kuru gıda sevkiyatlarına uygun alt yapılarını olduğunu ve sorunsuz, sağlıklı bir şekilde teslimat yaptıklarını söyledi. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Ramazan ayına sayılı günler kaldı. Bu yıl restoranlar kapalı olacağı için iftarlar ve sahurlar evde yapılacak. O nedenle her yıl Ramazan’da temel gıda ürünlerine artan talep bu yıl daha da arttı. Özellikle online gıda alışverişleri artarken, akrabalar tarafından memleketlerinden gıda ürünlerini içeren kargolarda da zirve yaptı.  Kars’tan kaşar, Şanlıurfa’dan salça, Malatya’dan kayısı, Ege’den zeytinyağı… Bu dönemde kargo firmaları, yöresel lezzetleri Türkiye’nin dört bir yanına ulaştırmak için  çalışıyor.
 
Yüzde 60 artıyor
 
Ramazan ayında temel gıda satışının yüzde 60 arttığını belirten Aras Holding Taşıma Grup Başkanı, Recep Demir “Tüm Türkiye'deki yıllık gıda alışverişinin yüzde 25'i ramazan ayında gerçekleştirilir. Gerek artan bu tüketim ve gerekse pandemi kısıtlamaları sebebiyle, lojistik sektörü Ramazan ayında da özellikle temel tüketim ürünlerinin raflarda yer alması için, büyük sorumluluk almaktadır” dedi.
 
E-ticarete ilgi büyük
 
Aras Holding’in e-ticaret sevkiyatlarına odaklanan şirketi Jetizz’in de bu dönemde iş yükünün arttığını aktaran Çelik,  “Jetizz normal e-ticaret sevkiyatlarının tüketicilere ulaştırılması hizmeti yanı sıra, marketlerin e-ticaret siparişlerinin aynı gün içinde tüketicilere ulaştırılması hizmetini de başlattık. Ramazan ayında memleketten özel gıda sevkiyatları hiç olmadığı kadar fazla gerçekleşiyor. İnsanlarımız kurulan Ramazan sofralarında bildikleri özel tatları, o gıdanın memleketinden sipariş edip tüketmeyi tercih ediyorlar” diye konuştu.
 
Gıdaya özel koruma
 
Bu dönemde, özellikle kuru gıda, bakliyat ve Ramazan kolisi gönderi oranlarında artış olduğunu ifade eden Demir, kuru gıda sevkiyatlarına uygun alt yapılarını olduğunu ve sorunsuz, sağlıklı bir şekilde teslimat yaptıklarını söyledi.

Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER