© Sektorel 2021

Price’dan Annelere Keyifli Bir Mola

Fisher-Price’ın “Anneler Günü”ne özel gerçekleştirdiği araştırma sonucuna göre annelerin yüzde 88’i, Covid-19 pandemisi sırasında ebeveynlik yapmanın her zamankinden daha yorucu olduğu konusunda hemfikir. Çocuklar kadar ebeveynleri de düşünen Fisher – Price, Anneler Günü’nde anneleri şımartıyor.    Önde gelen bebek ve okul öncesi markası Fisher-Price, Anneler Günü’ne özel gerçekleştirdiği araştırmayla annelerin ihtiyacı olan dinlenme ve rahatlamayı destelemek için 'Mummy Me-Time' kampanyasını başlatıyor. Araştırmaya göre, ülke genelindeki anneler kendilerine günde ortalama sadece 1 saat 9 dakika ayırıyor. Fisher – Price’in gerçekleştirdiği araştırmaya Türkiye genelinden 1000 anne katıldı. 'Me Time' olarak dile yerleşen, kendine zaman ayırmanın konu alındığı araştırma; annelerin yaklaşık 10'undan 9'unun Covid-19 salgını sırasında ebeveynlik yapmanın daha yorgun hissettirdiğini ve dinlenmek için daha fazla zamana ihtiyaç duymalarına neden olduğunu ortaya koyarken, yüzde 51’inin pandemi stresinden gecede ortalama 3 saat 25 dakika daha az uyuduğunu gösteriyor. Annelerin ödülü “uyku” Araştırmalara göre bir ebeveynin bebek sahibi olduktan sonraki ilk yıl kaybettiği uyku saati 663.* Anneleri her zaman destekleyen Fisher – Price’in gerçekleştirdiği araştırmaya göre Türkiye'de 0-7 yaş arasında çocuk sahibi olan annelerin yüzde 90'ı, anne olduktan sonra uykuyu normal bir şey olarak değil bir ödül olarak görmeye başladıklarını kabul ediyor. Annelerin yüzde 45’i, pandemi sırasında kendi ihtiyaçlarının öncesinde ailelerine veya işlerine öncelik verdiklerini söylerken; ankete katılan tüm annelerin 10'undan dördü, pandemi baskılarının da sonucu olarak kendi sağlıklarına yeterince odaklanamadıklarını söylüyor. Kendilerine ayırdıkları zamanlarda ise anneler en çok sosyal medyada gezmeyi, çay/kahve içmeyi, müzik dinlemeyi, televizyon izlemeyi ve kitap okumayı tercih ediyor. Araştırmanın bir diğer sonucu olarak, annelerin yüzde 83’ü, bu yıl alabilecekleri en büyük Anneler Günü hediyesinin dinlenmek ve rahatlamak olacağını dile getiriyor. Covid- 19 salgını sona erdiğinde ise annelerin yüzde 51'i arkadaşları veya partnerleri ile sinemaya gitmeyi, yüzde 44'ü arkadaşlarıyla dışarıda bir gece geçirmeyi hayal ederken, yüzde 38'i ise dışarıda çocuksuz bir akşam yemeği yemek istiyor. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Fisher-Price’ın “Anneler Günü”ne özel gerçekleştirdiği araştırma sonucuna göre annelerin yüzde 88’i, Covid-19 pandemisi sırasında ebeveynlik yapmanın her zamankinden daha yorucu olduğu konusunda hemfikir. Çocuklar kadar ebeveynleri de düşünen Fisher – Price, Anneler Günü’nde anneleri şımartıyor. 

 

Önde gelen bebek ve okul öncesi markası Fisher-Price, Anneler Günü’ne özel gerçekleştirdiği araştırmayla annelerin ihtiyacı olan dinlenme ve rahatlamayı destelemek için 'Mummy Me-Time' kampanyasını başlatıyor. Araştırmaya göre, ülke genelindeki anneler kendilerine günde ortalama sadece 1 saat 9 dakika ayırıyor.

Fisher – Price’in gerçekleştirdiği araştırmaya Türkiye genelinden 1000 anne katıldı. 'Me Time' olarak dile yerleşen, kendine zaman ayırmanın konu alındığı araştırma; annelerin yaklaşık 10'undan 9'unun Covid-19 salgını sırasında ebeveynlik yapmanın daha yorgun hissettirdiğini ve dinlenmek için daha fazla zamana ihtiyaç duymalarına neden olduğunu ortaya koyarken, yüzde 51’inin pandemi stresinden gecede ortalama 3 saat 25 dakika daha az uyuduğunu gösteriyor.

Annelerin ödülü “uyku”

Araştırmalara göre bir ebeveynin bebek sahibi olduktan sonraki ilk yıl kaybettiği uyku saati 663.* Anneleri her zaman destekleyen Fisher – Price’in gerçekleştirdiği araştırmaya göre Türkiye'de 0-7 yaş arasında çocuk sahibi olan annelerin yüzde 90'ı, anne olduktan sonra uykuyu normal bir şey olarak değil bir ödül olarak görmeye başladıklarını kabul ediyor. Annelerin yüzde 45’i, pandemi sırasında kendi ihtiyaçlarının öncesinde ailelerine veya işlerine öncelik verdiklerini söylerken; ankete katılan tüm annelerin 10'undan dördü, pandemi baskılarının da sonucu olarak kendi sağlıklarına yeterince odaklanamadıklarını söylüyor. Kendilerine ayırdıkları zamanlarda ise anneler en çok sosyal medyada gezmeyi, çay/kahve içmeyi, müzik dinlemeyi, televizyon izlemeyi ve kitap okumayı tercih ediyor.

Araştırmanın bir diğer sonucu olarak, annelerin yüzde 83’ü, bu yıl alabilecekleri en büyük Anneler Günü hediyesinin dinlenmek ve rahatlamak olacağını dile getiriyor. Covid- 19 salgını sona erdiğinde ise annelerin yüzde 51'i arkadaşları veya partnerleri ile sinemaya gitmeyi, yüzde 44'ü arkadaşlarıyla dışarıda bir gece geçirmeyi hayal ederken, yüzde 38'i ise dışarıda çocuksuz bir akşam yemeği yemek istiyor.


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER