Pirelli’nin Yeni Cinturato Winter 2 Deseni Genişletilmiş Kılcal Kanal Yapısıyla Karı Sıkıştırarak Hapsediyor.
AJANSPIRELLI’NİN YENİ KIŞ LASTİĞİ TOPLAMDA 43 METRELİK KILCAL KANAL YAPISIYLA EN KAYGAN ZEMİNLERDE BİLE DAHA FAZLA KAVRAMA SUNUYOR. LASTİKLERİN ISLAK VE KARLI ZEMİN PERFORMANSI ALMAN TÜV SÜD KURULUŞU TARAFINDAN BELGELENDİ Pirelli, orta ölçekli otomobiller ve CUV’lar için geliştirdiği yeni kış lastiği Cinturato Winter 2’yi tanıttı. İtalyan şirketinin öncüsü olduğu bazı önemli yeni teknolojiler bu lastikte ilk kez sunuluyor. Sırt deseninde , lastiğin ömrü boyunca aşınmasıyla temas alanı artan daha fazla kar yakalayarak daha fazla tutuş sağlayan kılcal kanallar yer alıyor. Lansman itibarıyla 16 inçten 20 inçe kadar 36 ebatta sunulan Cinturato Winter 2 karlı ve ıslak zeminlerde hakimiyeti artırırken en soğuk havalarda sürüş konforuna destek oluyor. Her türlü kış koşulunda pazar lideri performans sunan yeni Cinturato Winter 2, ünlü Alman belgelendirme kuruluşu TÜV SÜD tarafından Performans İşareti (1) almaya uygun görüldü. DEĞİŞKEN KILCAL LASTİK KANALLARIYLA ZAMAN İÇİNDE DAHA FAZLA GÜVENLİK Pirelli'nin en yeni lastiği, kardan yağmura kadar her türlü kış koşulunda ve soğuk havalarda kaygan ve kuru zeminde güvenliği artıran yenilikçi bir kılcal kanal yapısıyla sunuluyor. Bu kılcal kanallar üç boyutlu yapısı sayesinde lastik sırt hamuru aşındıkça çizgiselden zikzak şekle dönüşüyor. Böylece toplam alanın genişlemesi ve verimliliğin artmasıyla Cinturato Winter 2 karlı, ıslak ve kuru koşullarda aşınsa bile ilave performans kazanıyor. Sonuç olarak, Cinturato Winter 2 önceki versiyona göre daha faydalı bir kullanım ömrüne sahiptir. Karlı zeminde kavramayı artırmak için toplamda yaklaşık 43 metre uzunluğunda kılcal kanallara sahip olan lastiğin karda yol tutuşu Sottozero 3'e kıyasla 30 oranında iyileştirilmiştir. YENİ BİR HAMURLA DAHA ÇOK KİLOMETRE Yeni Cinturato Winter 2, kullanım ömrü boyunca lastiğin performansını artıran yeni bir hamur, sırt deseni ve yapı sayesinde önceki nesil Pirelli kış lastiklerinden daha fazla kilometre yapılabilmesini sağlıyor. Yenilikçi Cinturato Winter 2’nin hamuru şirketin motor sporları alanındaki engin deneyiminden elde edilen Pirelli patentli bir süreç takip edilerek ıslak ve karlı zeminde performansı artırabilen yenilikçi bir likit polimer sistemiyle geliştirildi. Bu süreç, hamurun bileşenlerinin en üst düzeyde bütünleşmesini sağlayarak lastiğin karlı veya ıslak zemindeki performansını artırıyor. SESSİZLİK VE ÇEVREYE SAYGI Geliştirme sürecinde yakıt tüketimini ve zararlı emisyonları azaltmaya yardımcı olmak için çevresel sürdürülebilirliğe özellikle dikkat edildi. Cinturato Winter 2'nin dönme direnci Avrupa lastik etiketinde B ve C kategorisinde sınıflandırılan önceki modele kıyasla düşürüldü. Daha fazla sürüş keyfi sunmak amacıyla özel bir sırt deseniyle tasarlanan Cinturato Winter 2, yarattığı daha düşük yol gürültüsü ve dolayısıyla çevreye faydası sayesinde Avrupa lastik etiketinde A ve B kategorisinde yer alıyor. SANAL SİMÜLASYONLA GELİŞTİRİLDİ Sırt deseninin özgün tasarımı, temas alanındaki basıncı optimize etmeyi amaçlayan bir sanal geliştirme süreciyle yaratıldı. Bu süreç suda kızaklama durumlarında bile otomobilin hakimiyetinin korunması için suyun verimli bir şekilde atılmasını sağlayan kanalların tasarımıyla başladı. Daha sonra karda maksimum kavrama sağlamak için kılcal kanalların tanımlanması ve yerleştirilmesiyle devam etti. “SEAL INSIDE” TEKNOLOJİSİYLE ENDİŞEYE YER YOK Cinturato Winter 2 lastiğin bazı ebatları, sürücülere daha da fazla güvenlik sağlamak için Pirelli'nin gelişmiş Seal Inside teknolojisiyle sunuluyor. Bu teknoloji lastiğin dört milimetreye kadar delinmesi durumunda bile aracın yola devam etmesini sağlıyor. Seal Inside teknolojisi, lastiği delen bir yabancı maddeyi anında kaplayan ve basınç kaybını engelleyen özel bir köpükle çalışıyor. Yabancı madde çıkarıldığında bu köpük genişlemeye devam ederek oluşan deliği tıkıyor. ELECT LASTİKLER ELEKTRİKLİ VE ŞARJ EDİLEBİLİR ARAÇLARIN MENZİLİNİ MAKSİMUMA ÇIKARIYOR Elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araçlara yönelik Elect işaretli Cinturato Winter 2 lastikler belirli ebatlarda sunuluyor. Elect teknoloji paketi, düşük dönme direncini garanti etmek ve batarya menzilini maksimuma çıkarmak için hamur, yapı ve sırt desenini bir araya getiriyor. Elektrikli otomobillerin sessizliğine ve konforuna katkıda bulunmak için daha az yol gürültüsü yaratan bu lastikler düşük devirlerde bile elektrikli motorlara özgü güç ve tork üretmek üzere anında kavrama sağlıyor. PIRELLI KIŞ LASTİKLERİ SERİSİNİ YENİLEDİ Birinci nesil Cinturato kar lastiklerinin yerini alan yeni Cinturato Winter 2, 16 - 18 inç arasında değişen ebatlarda sunuluyor. Satış sonrası pazara yönelik Sottozero 3 lastikler de P Zero kış lastikleri yelpazesini bütünlüyor. Pirelli, daha güçlü otomobiller için 18 inçten büyük ebatlarda P Zero Kış Lastiklerini geçen kış lanse etmişti. En yeni Cinturato P7 yaz lastiğinin 2020’de ve yeni Cinturato Dört Mevsim SF2'nin bu yılın başında sunulmasından sonra Pirelli'nin tümüyle yenilediği Cinturato ailesi Cinturato Winter 2 ile tamamlanıyor. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
PIRELLI’NİN YENİ KIŞ LASTİĞİ TOPLAMDA 43 METRELİK KILCAL KANAL YAPISIYLA EN KAYGAN ZEMİNLERDE BİLE DAHA FAZLA KAVRAMA SUNUYOR.
LASTİKLERİN ISLAK VE KARLI ZEMİN PERFORMANSI ALMAN TÜV SÜD KURULUŞU TARAFINDAN BELGELENDİ
Pirelli, orta ölçekli otomobiller ve CUV’lar için geliştirdiği yeni kış lastiği Cinturato Winter 2’yi tanıttı. İtalyan şirketinin öncüsü olduğu bazı önemli yeni teknolojiler bu lastikte ilk kez sunuluyor. Sırt deseninde , lastiğin ömrü boyunca aşınmasıyla temas alanı artan daha fazla kar yakalayarak daha fazla tutuş sağlayan kılcal kanallar yer alıyor. Lansman itibarıyla 16 inçten 20 inçe kadar 36 ebatta sunulan Cinturato Winter 2 karlı ve ıslak zeminlerde hakimiyeti artırırken en soğuk havalarda sürüş konforuna destek oluyor. Her türlü kış koşulunda pazar lideri performans sunan yeni Cinturato Winter 2, ünlü Alman belgelendirme kuruluşu TÜV SÜD tarafından Performans İşareti (1) almaya uygun görüldü.
DEĞİŞKEN KILCAL LASTİK KANALLARIYLA ZAMAN İÇİNDE DAHA FAZLA GÜVENLİK
Pirelli'nin en yeni lastiği, kardan yağmura kadar her türlü kış koşulunda ve soğuk havalarda kaygan ve kuru zeminde güvenliği artıran yenilikçi bir kılcal kanal yapısıyla sunuluyor. Bu kılcal kanallar üç boyutlu yapısı sayesinde lastik sırt hamuru aşındıkça çizgiselden zikzak şekle dönüşüyor. Böylece toplam alanın genişlemesi ve verimliliğin artmasıyla Cinturato Winter 2 karlı, ıslak ve kuru koşullarda aşınsa bile ilave performans kazanıyor. Sonuç olarak, Cinturato Winter 2 önceki versiyona göre daha faydalı bir kullanım ömrüne sahiptir. Karlı zeminde kavramayı artırmak için toplamda yaklaşık 43 metre uzunluğunda kılcal kanallara sahip olan lastiğin karda yol tutuşu Sottozero 3'e kıyasla 30 oranında iyileştirilmiştir.
YENİ BİR HAMURLA DAHA ÇOK KİLOMETRE
Yeni Cinturato Winter 2, kullanım ömrü boyunca lastiğin performansını artıran yeni bir hamur, sırt deseni ve yapı sayesinde önceki nesil Pirelli kış lastiklerinden daha fazla kilometre yapılabilmesini sağlıyor. Yenilikçi Cinturato Winter 2’nin hamuru şirketin motor sporları alanındaki engin deneyiminden elde edilen Pirelli patentli bir süreç takip edilerek ıslak ve karlı zeminde performansı artırabilen yenilikçi bir likit polimer sistemiyle geliştirildi. Bu süreç, hamurun bileşenlerinin en üst düzeyde bütünleşmesini sağlayarak lastiğin karlı veya ıslak zemindeki performansını artırıyor.
SESSİZLİK VE ÇEVREYE SAYGI
Geliştirme sürecinde yakıt tüketimini ve zararlı emisyonları azaltmaya yardımcı olmak için çevresel sürdürülebilirliğe özellikle dikkat edildi. Cinturato Winter 2'nin dönme direnci Avrupa lastik etiketinde B ve C kategorisinde sınıflandırılan önceki modele kıyasla düşürüldü. Daha fazla sürüş keyfi sunmak amacıyla özel bir sırt deseniyle tasarlanan Cinturato Winter 2, yarattığı daha düşük yol gürültüsü ve dolayısıyla çevreye faydası sayesinde Avrupa lastik etiketinde A ve B kategorisinde yer alıyor.
SANAL SİMÜLASYONLA GELİŞTİRİLDİ
Sırt deseninin özgün tasarımı, temas alanındaki basıncı optimize etmeyi amaçlayan bir sanal geliştirme süreciyle yaratıldı. Bu süreç suda kızaklama durumlarında bile otomobilin hakimiyetinin korunması için suyun verimli bir şekilde atılmasını sağlayan kanalların tasarımıyla başladı. Daha sonra karda maksimum kavrama sağlamak için kılcal kanalların tanımlanması ve yerleştirilmesiyle devam etti.
“SEAL INSIDE” TEKNOLOJİSİYLE ENDİŞEYE YER YOK
Cinturato Winter 2 lastiğin bazı ebatları, sürücülere daha da fazla güvenlik sağlamak için Pirelli'nin gelişmiş Seal Inside teknolojisiyle sunuluyor. Bu teknoloji lastiğin dört milimetreye kadar delinmesi durumunda bile aracın yola devam etmesini sağlıyor. Seal Inside teknolojisi, lastiği delen bir yabancı maddeyi anında kaplayan ve basınç kaybını engelleyen özel bir köpükle çalışıyor. Yabancı madde çıkarıldığında bu köpük genişlemeye devam ederek oluşan deliği tıkıyor.
ELECT LASTİKLER ELEKTRİKLİ VE ŞARJ EDİLEBİLİR ARAÇLARIN MENZİLİNİ MAKSİMUMA ÇIKARIYOR
Elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araçlara yönelik Elect işaretli Cinturato Winter 2 lastikler belirli ebatlarda sunuluyor. Elect teknoloji paketi, düşük dönme direncini garanti etmek ve batarya menzilini maksimuma çıkarmak için hamur, yapı ve sırt desenini bir araya getiriyor. Elektrikli otomobillerin sessizliğine ve konforuna katkıda bulunmak için daha az yol gürültüsü yaratan bu lastikler düşük devirlerde bile elektrikli motorlara özgü güç ve tork üretmek üzere anında kavrama sağlıyor.
PIRELLI KIŞ LASTİKLERİ SERİSİNİ YENİLEDİ
Birinci nesil Cinturato kar lastiklerinin yerini alan yeni Cinturato Winter 2, 16 - 18 inç arasında değişen ebatlarda sunuluyor. Satış sonrası pazara yönelik Sottozero 3 lastikler de P Zero kış lastikleri yelpazesini bütünlüyor. Pirelli, daha güçlü otomobiller için 18 inçten büyük ebatlarda P Zero Kış Lastiklerini geçen kış lanse etmişti. En yeni Cinturato P7 yaz lastiğinin 2020’de ve yeni Cinturato Dört Mevsim SF2'nin bu yılın başında sunulmasından sonra Pirelli'nin tümüyle yenilediği Cinturato ailesi Cinturato Winter 2 ile tamamlanıyor.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
İlginizi Çekebilir