PepsiCo Türkiye, Yedi Yıldır Üst Üste “En İyi İşveren” Listesinde
EKONOMİPepsiCo'nun en büyük operasyonlarından biri olarak öne çıkan PepsiCo Türkiye, insan stratejisi, çalışma ortamı, yetenek kazanımı, öğrenme, refah ve çeşitlilik alanlarında ortaya koyduğu iyi uygulamalarla; Top Employers Institute tarafından, 2022 yılında da ‘En İyi İşveren’ seçilerek büyük bir başarıya imza attı.
Bünyesinde barındırdığı çok sayıda dev markayla, dünyanın en büyük yiyecek ve içecek şirketlerinden PepsiCo, Türkiye’de yürüttüğü çalışmalarla sektöre rol model olmaya devam ederken, hayata geçirdiği başarılı çalışan odaklı uygulamalarıyla Top Employers Institute tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda, 7. kez “En İyi İşveren” seçildi. PepsiCo Türkiye, çalışanlarının başarılı bir kariyere sahip olmaları için; insan stratejisi, çalışma ortamı, yetenek kazanımı, öğrenme, refah ve çeşitlilik gibi birçok alanda çalışan odaklı uygulamalar hayata geçirerek hem çalışanlarının potansiyellerini ortaya çıkarıp gelişmelerini sağlıyor, hem de sektöre yeni yetenekler kazandırıyor.
PepsiCo Türkiye İnsan Kaynakları Kıdemli Direktörü Inna Yakovchuk; “Top Employers Institute tarafından yedi kez üst üste “En iyi İşveren” unvanına layık görülmek bizim için büyük bir gurur. Biz PepsiCo olarak çalışanlarımızın başarılı olamaları, kendilerini geliştirmeleri için yeni alanlar açıyor ve yeni fırsatlar sunuyoruz. Çalışanlarımızın kariyer yollarında onları desteklemeye, mutlu ve verimli bir çalışma ortamı yaratmak adına öncü uygulamalar ortaya koymaya odaklanıyoruz. Bir şirketin gelişmesi, büyümesi ve sürdürebilir olması çalışanlarının bulundukları ortamda ne kadar mutlu olduklarına, yeteneklerine ve ne kadar donanımlı olduklarına bağlı olduğuna inanıyoruz” dedi.
İK uygulamalarında yenilikçi ve önce insan temelli yaklaşım
Yenilikçi ve "önce insan" temelli insan kaynakları uygulamalarıyla diğer sektörlere de örnek olduğuklarını ve yol gösterici olduklarını söyleyen Yakovchuk, “Çeşitliliğe sahip bir işgücünü teşvik etmeye ve çalışanlarımıza yeni beceriler kazanmaları ve iyi bir kariyer inşa etmeleri için anlamlı fırsatlar sunmaya devam edeceğiz” dedi.
Her yıl mükemmel insan kaynakları politikaları ve çalışanlara yönelik iyi uygulamaları aracılığıyla çalışanlarını ilk sıraya koymaya odaklanan şirketleri sertifikalandıran ve 30 yıldan uzun süre önce kurulan Top Employers Institute, bugüne kadar 123 ülkede 1800'den fazla kuruluşu sertifikalandırdı. En iyi insan kaynakları uygulamaları anket sonuçlarına göre birinciyi belirliyor. ‘En İyi İşveren’ sertifikası alan şirketler; kendi çalışan stratejilerini oluşturma, uygulama ve geliştirme konusunda yoğun çalışmalar yürüten ve bu anlamda en yüksek kaliteye sahip kuruluşlardır. Bu kuruluşlar, çalışanları güçlendiren ve geliştiren bir ortam yaratan stratejik ve düşünceli işyeri programları aracılığıyla üstün bir deneyim sunuyor.
PepsiCo Hakkında
PepsiCo ürünleri, dünyanın dört bir yanındaki 200’den fazla ülke ve bölgede, tüketicilerimiz tarafından günde bir milyar kez, beğeniyle tüketiliyor. PepsiCo; Frito Lay, Gatorade, Pepsi Cola, Quaker ve Tropicana şirketlerinin sunduğu yiyecek ve içecek portföyü ile 2019 yılında 67 milyar doların üzerinde net gelir elde etti. PepsiCo’nun geniş yiyecek ve içecek ürün portföyü, her biri yıllık 1 milyar doları aşan perakende satışına sahip 23 ayrı markanın dâhil olduğu yüzlerce yiyecek ve içecek ürününü kapsıyor.
PepsiCo’nun Fayda Gözeterek Kazanmak vizyonunun kalbinde, Yiyecek ve İçecek Sektöründe Dünya Lideri Olmak yer alıyor. "Fayda Gözeterek Kazanmak", piyasada sürdürülebilir şekilde kazanma ve bu faydayı şirketimizin tüm alanlarına dâhil etme tutkumuzu yansıtıyor. Daha fazla bilgi için, www.pepsico.com.tr adresini ziyaret edin.
İlginizi Çekebilir