© Sektorel 2021

PayU-iyzico birleşmesi tamamlanıyor

Türkiye’nin finans teknolojileri lideri iyzico ile PayU Türkiye’nin birleşme işlemi son aşamasına geldi. iyzico markası altında 30 milyar TL işlem hacmine sahip, 200 kişilik bir ekip ile  tek bir kurululuş olarak ödeme hizmetleri alanında faaliyet gösterecek olan iyzico, PayU'nun küresel bilgi birikimini, yerel ödeme sorunlarına çözümler geliştirmek için değerlendirecek.    “Ödemeyi demokratikleştirmek ve ulaşılabilir kılmak” amacıyla internetten alışveriş deneyimini hem alıcılar hem de satıcılar için kolaylaştıran iyzico ile PayU Türkiye'nin birleşme işlemi tamamlanmak üzere.  Haziran 2019'da başlayan satın alma süreci ile birlikte iyzico'nun rakamları 2021 yılında 30 milyar TL işlem hacmine, 250 milyonun üzerinde alışveriş işlemine, 1,5 milyonun üzerinde iyzico cüzdan hesabına ulaşacak.   "PayU'nun küresel bilgi birikiminden destek alacağız"   Birleşmenin 1,5 yıl gibi kısa bir sürede tamamlandığına dikkat çeken iyzico’nun kurucu ortağı ve CEO’su Barbaros Özbugutu; "Haziran 2019’da yapılan anlaşma ile PayU, iyzico’nun çoğunluk hisselerini satın almıştı. Buradaki temel amacımız, Türkiye’deki dijital ödeme hizmetleri pazarındaki en güçlü 2 firmanın rekabet etmesi yerine, konsolide olarak Türkiye’deki dijital ekonomiye yepyeni faydalar yaratmaya odaklanmaktı. Artık iyzico markası altında 30 milyar TL işlem hacmine sahip, 200 kişilik bir ekiple tek bir çatı altında ödeme hizmetleri alanında yolumuza devam edeceğiz. iyzico olarak Avrupa'nın en büyük teknoloji yatırım gruplarından biri olan Prosus'un finansal gücünü ve PayU'nun küresel bilgi birikiminden de destek alarak müşterilerimizin yerel ödeme sorunlarına çözümler geliştirerek, onların hayatlarını kolaylaştıracağız" dedi.  70.000’den fazla üye işyerine sahip olan iyzico’nun, 2020 sonlarında lansmanı yapılan “iyzico ile Öde” dijital ödeme çözümü, 1 sene gibi kısa bir süre içerisinde 20.000’den fazla e-ticaret sitesi tarafından tercih ediliyor ve milyonlarca kullanıcının iyzico Korumalı Alışveriş ile kolay ödeme yapmasını sağlıyor. H&M, Zara, Adidas, Nike gibi dünya devi onlarca markanın ödeme teknolojileri alanındaki tercihi olan iyzico, sahip olduğu 70.000’den fazla üye iş yeri ve milyonlarca müşterisiyle sektör liderliğini uzun yıllardır sürdürüyor.  Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Türkiye’nin finans teknolojileri lideri iyzico ile PayU Türkiye’nin birleşme işlemi son aşamasına geldi. iyzico markası altında 30 milyar TL işlem hacmine sahip, 200 kişilik bir ekip ile  tek bir kurululuş olarak ödeme hizmetleri alanında faaliyet gösterecek olan iyzico, PayU'nun küresel bilgi birikimini, yerel ödeme sorunlarına çözümler geliştirmek için değerlendirecek.

 

 “Ödemeyi demokratikleştirmek ve ulaşılabilir kılmak” amacıyla internetten alışveriş deneyimini hem alıcılar hem de satıcılar için kolaylaştıran iyzico ile PayU Türkiye'nin birleşme işlemi tamamlanmak üzere.  Haziran 2019'da başlayan satın alma süreci ile birlikte iyzico'nun rakamları 2021 yılında 30 milyar TL işlem hacmine, 250 milyonun üzerinde alışveriş işlemine, 1,5 milyonun üzerinde iyzico cüzdan hesabına ulaşacak.

 

"PayU'nun küresel bilgi birikiminden destek alacağız"

 

Birleşmenin 1,5 yıl gibi kısa bir sürede tamamlandığına dikkat çeken iyzico’nun kurucu ortağı ve CEO’su Barbaros Özbugutu; "Haziran 2019’da yapılan anlaşma ile PayU, iyzico’nun çoğunluk hisselerini satın almıştı. Buradaki temel amacımız, Türkiye’deki dijital ödeme hizmetleri pazarındaki en güçlü 2 firmanın rekabet etmesi yerine, konsolide olarak Türkiye’deki dijital ekonomiye yepyeni faydalar yaratmaya odaklanmaktı. Artık iyzico markası altında 30 milyar TL işlem hacmine sahip, 200 kişilik bir ekiple tek bir çatı altında ödeme hizmetleri alanında yolumuza devam edeceğiz. iyzico olarak Avrupa'nın en büyük teknoloji yatırım gruplarından biri olan Prosus'un finansal gücünü ve PayU'nun küresel bilgi birikiminden de destek alarak müşterilerimizin yerel ödeme sorunlarına çözümler geliştirerek, onların hayatlarını kolaylaştıracağız" dedi. 

70.000’den fazla üye işyerine sahip olan iyzico’nun, 2020 sonlarında lansmanı yapılan “iyzico ile Öde” dijital ödeme çözümü, 1 sene gibi kısa bir süre içerisinde 20.000’den fazla e-ticaret sitesi tarafından tercih ediliyor ve milyonlarca kullanıcının iyzico Korumalı Alışveriş ile kolay ödeme yapmasını sağlıyor. H&M, Zara, Adidas, Nike gibi dünya devi onlarca markanın ödeme teknolojileri alanındaki tercihi olan iyzico, sahip olduğu 70.000’den fazla üye iş yeri ve milyonlarca müşterisiyle sektör liderliğini uzun yıllardır sürdürüyor. 


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER