PackUpp’la Teslimatta “Evde Yoktunuz” Dönemine Son
AJANSKoronavirüs salgını nedeniyle online alışverişe olan talep, hızlı teslimat hizmetine olan ihtiyacın da artmasına neden oldu. Paketin hızlı bir şekilde kullanıcıya ulaşması teslimattaki en önemli kriter haline geldi. Kullanıcıya paket teslimatını hızlı ve güvenli bir şekilde ulaştıran PackUpp ise “Komşuma Bırak” ve “Haritadan Canlı İzleme” gibi özellikleriyle teslimatta ‘Evde yoktunuz’ dönemine son verdi. Covid-19 pandemisi ile birlikte Türkiye ve dünyada hızla büyüyen sektörlerin başında gelen lojistik teknolojileri sektöründe hız ve güvenilirlik alışveriş tercihlerini de etkiledi. Pandemi döneminde artan yoğunlukla geç gelen kargoların yanı sıra, “Geldik, evde yoktunuz” söylemi de tüketicilerin memnuniyetsizlik konularının başında geliyor. Teslimat hizmetinde teknolojik ve köklü bir değişim gerçekleştiren ve tüm teslimat sürecini dijitalleştiren PackUpp ise “Komşuma Bırak” ve “Haritadan Canlı İzleme” özellikleriyle “Evde yoktunuz” dönemine son verdi. Paketi haritadan canlı izleme ve bir tıkla adres değiştirme Türkiye’de yeni nesil “Aynı-Gün Teslimat” ve “Sonraki-Gün Teslimat” hizmetinin öncüsü olan PackUpp, hızlı, güvenilir, teknolojik ve konforlu teslimatı kullanıcılarına sunmaya devam ediyor. Teslimat süreci başladığı anda kullanıcıya gelen SMS ile paketini haritadan canlı izleme fırsatı veren PackUpp, kapıya kadar gelen kargonun geri dönmemesi için de “Komşuma Bırak” özelliğiyle sorunsuz teslimat sağlıyor. Bu özellikler sayesinde siparişi verdikten sonra adres değiştirmek isteyenler, kendilerine gelen SMS içerisinde yer alan “Komşuma Bırak” butonu üzerinden teslimatlarında kolaylıkla adres değişikliği yapabiliyor. Üstün teknolojisinin yanında hayata geçirilen bu sistemle paketi kullanıcıya teslim etme oranında neredeyse yüzde 100’e ulaştıklarını söyleyen PackUpp kurucu ortağı ve CEO’su Semih Emre Özcan, “Bunun yanı sıra teslimat noktasında alıcıya ulaşamadığımızda sürücü-alıcı arasındaki telefon görüşmelerini santral üzerinden gerçekleştirerek alıcının kişisel bilgilerini güvence altına alıyor ve maksimum güvenli teslimat sağlıyoruz. Teslimat sonrasında puanlama ve yorum yapma özelliğimiz sayesinde de alıcılar kendilerine sunulan teslimat hizmetini değerlendirme ve memnuniyetlerini yorum olarak iletme imkanı buluyorlar. Bu değerlendirmelerden 100’e yakın memnuniyet oranımız bulunuyor” dedi. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Koronavirüs salgını nedeniyle online alışverişe olan talep, hızlı teslimat hizmetine olan ihtiyacın da artmasına neden oldu. Paketin hızlı bir şekilde kullanıcıya ulaşması teslimattaki en önemli kriter haline geldi. Kullanıcıya paket teslimatını hızlı ve güvenli bir şekilde ulaştıran PackUpp ise “Komşuma Bırak” ve “Haritadan Canlı İzleme” gibi özellikleriyle teslimatta ‘Evde yoktunuz’ dönemine son verdi.
Covid-19 pandemisi ile birlikte Türkiye ve dünyada hızla büyüyen sektörlerin başında gelen lojistik teknolojileri sektöründe hız ve güvenilirlik alışveriş tercihlerini de etkiledi. Pandemi döneminde artan yoğunlukla geç gelen kargoların yanı sıra, “Geldik, evde yoktunuz” söylemi de tüketicilerin memnuniyetsizlik konularının başında geliyor. Teslimat hizmetinde teknolojik ve köklü bir değişim gerçekleştiren ve tüm teslimat sürecini dijitalleştiren PackUpp ise “Komşuma Bırak” ve “Haritadan Canlı İzleme” özellikleriyle “Evde yoktunuz” dönemine son verdi.
Paketi haritadan canlı izleme ve bir tıkla adres değiştirme
Türkiye’de yeni nesil “Aynı-Gün Teslimat” ve “Sonraki-Gün Teslimat” hizmetinin öncüsü olan PackUpp, hızlı, güvenilir, teknolojik ve konforlu teslimatı kullanıcılarına sunmaya devam ediyor. Teslimat süreci başladığı anda kullanıcıya gelen SMS ile paketini haritadan canlı izleme fırsatı veren PackUpp, kapıya kadar gelen kargonun geri dönmemesi için de “Komşuma Bırak” özelliğiyle sorunsuz teslimat sağlıyor. Bu özellikler sayesinde siparişi verdikten sonra adres değiştirmek isteyenler, kendilerine gelen SMS içerisinde yer alan “Komşuma Bırak” butonu üzerinden teslimatlarında kolaylıkla adres değişikliği yapabiliyor. Üstün teknolojisinin yanında hayata geçirilen bu sistemle paketi kullanıcıya teslim etme oranında neredeyse yüzde 100’e ulaştıklarını söyleyen PackUpp kurucu ortağı ve CEO’su Semih Emre Özcan, “Bunun yanı sıra teslimat noktasında alıcıya ulaşamadığımızda sürücü-alıcı arasındaki telefon görüşmelerini santral üzerinden gerçekleştirerek alıcının kişisel bilgilerini güvence altına alıyor ve maksimum güvenli teslimat sağlıyoruz. Teslimat sonrasında puanlama ve yorum yapma özelliğimiz sayesinde de alıcılar kendilerine sunulan teslimat hizmetini değerlendirme ve memnuniyetlerini yorum olarak iletme imkanı buluyorlar. Bu değerlendirmelerden 100’e yakın memnuniyet oranımız bulunuyor” dedi.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
İlginizi Çekebilir