Otomotiv sektöründe tek kullanımlık karton kutu israfa sebep oluyor
AJANSOtomotiv sektörü pazarında yaşanan çip krizi nedeniyle fabrikalarda üretim giderek azalıyor. Hal böyleyken üreticiler ve tedarikçiler otomotiv tedarik zincirinde parça taşımacılığında daha verimli çözümler arıyor. Tek kullanımlık karton kutular sektörün daha fazla atık üretmesine, ambalaj yönetimindeki verimsizliklere ve maliyetin artmasına neden oluyor. Paylaşıma ve yeniden kullanıma dayalı plastik kasa ve konteynerleri ile CHEP, uluslararası tedarik zinciri süreçlerinde üreticilere ve tedarikçilere akıllı ve verimli çözümler sunuyor. Teknoloji ve inovasyonla tedarik zincirine yönelik akıllı ve verimli çözümler sunarak 60 ülkede faaliyet gösteren CHEP, uluslararası tedarik zinciri süreçlerinde güçlü altyapısıyla üreticilere ve tedarikçilere destek oluyor. Karton kutular nakliye maliyetini artırıyor Kuzey Amerika'nın ambalaj alanında öne çıkan internet portalı Packaging Digest’te yayınlanan makalede; bir dağıtım merkezine gelen birim yüklerin paketlemesinde kullanılan dayanıksız materyaller sadece sıcaklık ve nem dengesizliği nedeniyle bile durduğu yerde yüzde 11’e kadar zarar görebiliyor. Isı ve nemin etkisiyle de depolamanın ilk 30 günü içinde karton kutuların yapısı yüzde 40 oranında bozuluyor. Daha yüksek nem seviyeleri ise karton kutuların yapısını daha büyük ölçüde etkiliyor. Oluklu mukavva tipindeki karton kutuların yüzde 95 nem oranında, yüzde 50 neme göre yüzde 71 daha zayıf olduğu görülüyor. Bu dayanıksız yapıları nedeniyle tırları tam kapasite doldurabilecek şekilde istiflenemeyen karton kutular, tırların boşa mesafe kat etmesine neden oluyor. Paylaşıma ve yeniden kullanıma dayalı iş modeliyle üreticileri ve tedarikçileri israftan kurtardıklarını açıklayan CHEP Otomotiv Avrupa Bölgesi Kilit Müşteriler Lideri Engin Gökgöz, “Global ağımız sayesinde otomotiv sektörü tedarik zincirine özel çözümler sunmaya devam ediyoruz. Müşterilerimizi, karton kutuları tedarik etmek, depolamak ve geri dönüştürmek için zaman ve kaynak harcama zorunluluğundan kurtarıyoruz. Kullanım öncesi bakımını ve onarımını yaptığımız plastik kasa ve konteynerler, karton kutulardan çok daha sağlam ve otomatik üretimde kullanıma uygun şekilde tasarlandı. Ayrıca müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu ambalaj tedarikini, talep dalgalanmalarına bakmaksızın her zaman garanti altına alıyoruz. Bu model, boşa harcanan depo maliyetini ve müşterilerin ürüne uygun ambalaj bulamama sorununu ortadan kaldırıyor. Dolayısıyla CHEP ağının bir parçası olmak aynı anda herkes için daha az israf anlamına geliyor. Yüksek maliyetli ve kritik öneme sahip parçaların taşınmasındaki riski ve verimsizliği ortadan kaldıran internet tabanlı kullanıcı portalımız myCHEP üzerinden online olarak iş süreçleri takip edilebiliyor. Böylece hem üreticinin hem de ithalatçının tedarik süreçlerini doğru bir şekilde sürdürmelerine destek oluyoruz” dedi. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Otomotiv sektörü pazarında yaşanan çip krizi nedeniyle fabrikalarda üretim giderek azalıyor. Hal böyleyken üreticiler ve tedarikçiler otomotiv tedarik zincirinde parça taşımacılığında daha verimli çözümler arıyor. Tek kullanımlık karton kutular sektörün daha fazla atık üretmesine, ambalaj yönetimindeki verimsizliklere ve maliyetin artmasına neden oluyor. Paylaşıma ve yeniden kullanıma dayalı plastik kasa ve konteynerleri ile CHEP, uluslararası tedarik zinciri süreçlerinde üreticilere ve tedarikçilere akıllı ve verimli çözümler sunuyor.
Teknoloji ve inovasyonla tedarik zincirine yönelik akıllı ve verimli çözümler sunarak 60 ülkede faaliyet gösteren CHEP, uluslararası tedarik zinciri süreçlerinde güçlü altyapısıyla üreticilere ve tedarikçilere destek oluyor.
Karton kutular nakliye maliyetini artırıyor
Kuzey Amerika'nın ambalaj alanında öne çıkan internet portalı Packaging Digest’te yayınlanan makalede; bir dağıtım merkezine gelen birim yüklerin paketlemesinde kullanılan dayanıksız materyaller sadece sıcaklık ve nem dengesizliği nedeniyle bile durduğu yerde yüzde 11’e kadar zarar görebiliyor. Isı ve nemin etkisiyle de depolamanın ilk 30 günü içinde karton kutuların yapısı yüzde 40 oranında bozuluyor. Daha yüksek nem seviyeleri ise karton kutuların yapısını daha büyük ölçüde etkiliyor. Oluklu mukavva tipindeki karton kutuların yüzde 95 nem oranında, yüzde 50 neme göre yüzde 71 daha zayıf olduğu görülüyor. Bu dayanıksız yapıları nedeniyle tırları tam kapasite doldurabilecek şekilde istiflenemeyen karton kutular, tırların boşa mesafe kat etmesine neden oluyor.
Paylaşıma ve yeniden kullanıma dayalı iş modeliyle üreticileri ve tedarikçileri israftan kurtardıklarını açıklayan CHEP Otomotiv Avrupa Bölgesi Kilit Müşteriler Lideri Engin Gökgöz, “Global ağımız sayesinde otomotiv sektörü tedarik zincirine özel çözümler sunmaya devam ediyoruz. Müşterilerimizi, karton kutuları tedarik etmek, depolamak ve geri dönüştürmek için zaman ve kaynak harcama zorunluluğundan kurtarıyoruz. Kullanım öncesi bakımını ve onarımını yaptığımız plastik kasa ve konteynerler, karton kutulardan çok daha sağlam ve otomatik üretimde kullanıma uygun şekilde tasarlandı. Ayrıca müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu ambalaj tedarikini, talep dalgalanmalarına bakmaksızın her zaman garanti altına alıyoruz. Bu model, boşa harcanan depo maliyetini ve müşterilerin ürüne uygun ambalaj bulamama sorununu ortadan kaldırıyor. Dolayısıyla CHEP ağının bir parçası olmak aynı anda herkes için daha az israf anlamına geliyor. Yüksek maliyetli ve kritik öneme sahip parçaların taşınmasındaki riski ve verimsizliği ortadan kaldıran internet tabanlı kullanıcı portalımız myCHEP üzerinden online olarak iş süreçleri takip edilebiliyor. Böylece hem üreticinin hem de ithalatçının tedarik süreçlerini doğru bir şekilde sürdürmelerine destek oluyoruz” dedi.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
İlginizi Çekebilir