Kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı MultiGift ile geleneksel gıda kolileri tarihe karışıyor
AJANSRamazan’da çalışanlarına gıda yardımında bulunmak isteyen işverenler, Multinet Up'ın kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı çözümü MultiGift sayesinde, çalışan yardımlarını erzak kolisi tedariği ve lojistik gibi süreçlerle uğraşmadan yalnızca birkaç tıkla ulaştırıyor. Binlerce markette geçerli MultiGift hediye kartı veya MultiGift çatısı altındaki A101, CarrefourSA gibi market çözümlerini tercih eden iş yerleri hem zamandan tasarruf ediyor hem de MultiGift’in yüzde 39’a varan vergi avantajından yararlanıyor.
Multinet Up'ın kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı MultiGift, Ramazan’da çalışanlarına gıda yardımı veya bayram hediyesi göndermek isteyen işverenlere yenilikçi bir çözüm sunuyor. Ramazan ayında çalışan gıda yardımı uygulamaları için MultiGift’i tercih eden işverenler; geleneksel Ramazan kolisi uygulamalarındaki gıda fiyatları arasında karşılaştırma yapmak, koli içeriğinin belirlenmesi, lojistik ve dağıtım gibi zahmetli süreçlere efor harcamıyor. MultiGift’in dijital kullanım alternatifleri sayesinde işlemlerini yalnızca birkaç adımda tamamlayan firma yetkilileri, yardımlarını çalışanlara isterlerse SMS göndererek dahi ulaştırabiliyor.
Türkiye genelinde Çağrı, KİM Market, Onur Market, Happy Center, Mopaş gibi binlerce markette geçerli MultiGift’in, A101, CarrefourSA, Trendyol gibi alternatif marka çözümleri de kurumların Ramazan döneminde market yardımı ihtiyacına çözüm sunuyor.
Konuyla ilgili açıklamada bulunan Multinet Up Satış Genel Müdür Yardımcısı Didem Kuş, “Kurumların çalışanlarına yaptıkları ayni yardımların önemli bir bölümü yardımlaşma ayı olarak bilinen Ramazan ayında yapılıyor. Çalışanların ve kurumların ihtiyacına göre özelleştirilebilir MultiGift çözümümüz ile Ramazan yardımı uygulamalarına dijital bir alternatif sunuyoruz. MultiGift’i tercih eden firmalar, çalışanlarını ister hediye kartıyla ister tamamen online bir şekilde tek tıkla ulaştırabilecekleri dijital kodlarla mutlu ediyor. Böylece, firma yetkilileri en hesaplı Ramazan yardım kolisini nasıl ve nereden temin edeceğini; her çalışanın ihtiyacına yönelik yardım kolisinin içeriğinde hangi kalemlerin olması gerektiğini düşünmek zorunda kalmıyor” dedi.
Son dönemde gıda fiyatlarındaki değişkenliğin firmaların erzak kolisi tedarik süreçlerini zorlaştırdığına da değinen Kuş, “Dijitalleşmenin ve operasyonel verimliliğin öneminin arttığı pandemi sonrası süreçte daha çok firmanın geleneksel anlamda gıda kolisi kullanmaktan vazgeçerek MultiGift’i tercih ettiğini gözlemlemiştik. Bu sene artan enflasyon ve gıda fiyatlarındaki oynaklık da artan bu talep üzerinde ayrıca etkili oldu. Erzak kolisi hazırlık süreçleri her zaman operasyonel anlamda yorucu olmuştur fakat şu an fiyatlardaki değişkenlik nedeniyle firmalardaki satınalma yetkililerinin maliyet karşılaştırması yapmakta zorlandığını da görüyoruz. Dolayısıyla, MultiGift’in geleneksel uygulamalara nazaran hayat kolaylaştırıcı bir rolü var ve bu nedenle her sene artan bir taleple karşı karşıyayız. Örneğin şu an Ramazan ayının henüz başında olmamıza rağmen daha önce çalışan yardımı uygulamalarında kartlı sistemi tercih etmeyen firmaların da talepleriyle birlikte geçen senenin aynı dönemine göre iki kat hacime ulaştık” dedi.
Kurumsal hediye kartı olarak doğum günü, evlilik, satış motivasyon, yılbaşı hediyelerinde; kıdem ödüllerinde ve sosyal yardım uygulamalarında tercih edilen MultiGift, en çok tercih edilen markalardan oluşan harcama noktalarının çeşitliği ve dijital kullanım alternatifleri sayesinde yeni nesil bir alternatif olarak çözüm sunuyor. MultiGift kart sahipleri kendilerine tanımlanan bakiyeleri 20 binden fazla noktada gıdadan giyime, teknolojiden ev eşyasına kadar onlarca farklı kategoride değerlendirebiliyor. Ayrıca kullanıcılari Multinet Up’ın yeni e-ticaret platformu MultiGift Shop’ta indirimli fiyatlarla online alışveriş ayrıcalığından da yararlanabiliyor.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
İlginizi Çekebilir